Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt de uitslag voorspeller voor Nederland - Costa Rica, of staat deze al ergens online :D?

Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.

B&f zijn jullie shakers van mindere kwaliteit geworden? Deze avond wil ik shaken met een ijsblokje erin en de onderkant barst

Oh dankjewel, dan pak ik wel de wat lichtere vorm en doe ik wel gewoon grotere dosis nemen
:thumbs:
Ik heb je vraag reeds beantwoord. Hij staat in dit bericht. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag :)
Ik zal kortdaags weer een bestelling plaatsen, maar dit zal sowieso over de €120 gaan. Als ik dan zoveel mogelijk shizzle cadeau wil hebben (en dan zeggen ze soms dat NL'ers gierig zijn. :-p), moet ik dat dan opsplitsen in 2 bestellingen of is er een andere manier om van de cadeau-regeling er het max uit te halen?

Grtz,
Haha, en ze zeggen dat Nederlanders gierig zijn:D:D Stuur me voor je bestelling hier even een bericht (privé, die zie ik altijd het snelst) dan pakken we het direct voor je op.
Wanneer komt de uitslag voorspeller voor Nederland - Costa Rica, of staat deze al ergens online :D?
We zullen morgen de winnaars van afgelopen keer mailen en dan direct voor de nieuwe aan de slag. Houd onze FB pagina in de gaten (ik plaats het hier ook wel even).
Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.
Dat is echt een goed idee. Ik vind de Quest Bars ook overheerlijk, dus dat is zeker geen slecht idee :cool:
B&f zijn jullie shakers van mindere kwaliteit geworden? Deze avond wil ik shaken met een ijsblokje erin en de onderkant barst
Haha, nee hoor, wanneer een beker barst betekend het niet dat de kwaliteit direct minder geworden is. Als je in de toekomst weer een bestelling plaatst, laat het me even weten, dan krijg je een nieuwe van mij daarbij!

Ralf

Binnenkort zal ik ook een bestelling plaatsen +100€ waarschijnlijk

sorry maar je hebt het enkel over whey en mijn vraag ging erover of jullie mss een "mutivitamine" hebben zonder aspartaam ?

is 't mogelijk om toch nog bestelling C2115993 de deur uit te doen? :D was een beetje laat terug van de gym maar heb me gehaast!

Binnenkort zal ik ook een bestelling plaatsen +100€ waarschijnlijk
Top, we zien je bestelling graag tegemoet :)
sorry maar je hebt het enkel over whey en mijn vraag ging erover of jullie mss een "mutivitamine" hebben zonder aspartaam ?
Alle multivitamines zonder 'smaak', bijv. tabletten zijn aspartaamvrij. Dit geldt bijna voor al onze sportsupplementen die we aanbieden. Aspartaam komt namelijk zeer zelden nog voor in ons assortiment. Uiteraard kun je dit terug vinden op het etiket van het betreffende product.
is 't mogelijk om toch nog bestelling C2115993 de deur uit te doen? :D was een beetje laat terug van de gym maar heb me gehaast!
Bedankt voor je bestelling :) Ik ga jouw verzoek doorgeven, maar kan het helaas niet beloven. Maandag is vaak onze drukste dag van de week, waardoor zulke uitzonderingen niet altijd lukken. Mocht je vanavond voor/rond 23.30 nog een verzendbevestiging krijgen, kun je er vanuit gaan dat het morgen komt. Houd je mailbox dus in de gaten!

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

]De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

:thumbs: jullie assortiment wordt steeds completer

Vd week weer ff een weekdeal en summersale bestelling plaatsen.

Hebben jullie nog fatburners die hongergevoel onderdrukken? Zoals oude dexaprine

:thumbs: jullie assortiment wordt steeds completer
Thanks, cool he! Naast Foamrollers, Superfoods, Fitness-accessoires en meer. Als je nog iets mist, mag je dat gerust zeggen :)
Vd week weer ff een weekdeal en summersale bestelling plaatsen.
Top, we zien je bestelling graag tegemoet :)
Hebben jullie nog fatburners die hongergevoel onderdrukken? Zoals oude dexaprine
Mijn persoonlijke ervaring met Ripped, Perfect Burn en Black Burn zijn erg goed. Je zou natuurlijk de vetten en vezels in je dieet daarbij ook kunnen opvoeren voor een langer voller gevoel.

Ralf

Is het misschien mogelijk om wat eiwitrepen(of andere samples) bij mijn aankomende bestelling te krijgen om te reviewen voor m'n blog? :)

Wordt alweer mn 12e bestelling dit jaar :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven