- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je tip. Hij ligt al bij onze afdeling inkoopIets meer keuze in Gold's Gym/andere bekende merken singlets/t-shirts of iets in die richting zou ook wel handig zijn!
Momenteel hebben we last van ruimte gebrek, dus kleding staat op een iets lager pitje, maar we gaan erin duiken voor de toekomst.Normaal gesproken is dat niet de bedoeling, maar wil wel kijken of ik iets voor je kan betekenen. Als je me direct na je bestelling een privébericht wilt sturen, kijk ik er na voor jeIs het misschien mogelijk om wat eiwitrepen(of andere samples) bij mijn aankomende bestelling te krijgen om te reviewen voor m'n blog?
Wordt alweer mn 12e bestelling dit jaar![]()
Ik kan het je helaas niet toezeggen.
De ETA van 600 Water Out potjes is deze week! Met een beetje geluk morgen al

De ETA van 600 Water Out potjes is deze week! Met een beetje geluk morgen al
Ralf
Bedankt voor je tip. Hij ligt al bij onze afdeling inkoopMomenteel hebben we last van ruimte gebrek, dus kleding staat op een iets lager pitje, maar we gaan erin duiken voor de toekomst.
Normaal gesproken is dat niet de bedoeling, maar wil wel kijken of ik iets voor je kan betekenen. Als je me direct na je bestelling een privébericht wilt sturen, kijk ik er na voor jeIk kan het je helaas niet toezeggen.
Ralf
---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------
De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!
24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!
Insane!
24 doseringen voor 17.50!
Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!
Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!
L-Glutamine
500 gram voor 9.50!
![]()
Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

Dat klopt helemaal. De naturel is 3 gram meer dan een variant met smaakB&F hoeveel verschillen eigenlijk de eiwitpercentages van Whey Perfection tussen de naturel (smaakloos) variant en de andere smaken (bijv. vanille). De site goedkoopgroeien.nl meld 81% voor naturel en 78% voor de andere smaken, echter kan ik hier geen andere bron voor vinden. Klopt dit?

Nee, helaas geen nieuwtjes. Sorry!Al wat meer duidelijkheid over de levertijd van de Peunut Butter Powder?
Ik heb sinds vorige week maandag (na mijn vakantie) geen PM van je ontvangen. Deze worden altijd door mij snel behandeld. Als jehem mij nog eens stuurt, help ik je graag verderTwee of drie keer hier gepost , ook een pm .
Op de pm kwam geen antwoord meer op terug.
Gaat jullie klantenservice erop achteruit ?

Golds Gym kleding, goeie! Ik ga er achteraan voor jullie en hoop dat het lukt. Alhoewel kleding veel ruimte inneemt in een magazijn (en we daar ruimte gebruik aan hebben) ga ik mijn best voor jullie doenGolds gym erin zou vet zijn! Zat me laatst rot te zoeken naar een betrouwbare site die dat levert zonder fratsen, bij jullie weet ik tenminste dat alles 100% goed zit![]()

Thanks, cool he! Naast Foamrollers, Superfoods, Fitness-accessoires en meer. Als je nog iets mist, mag je dat gerust zeggen![]()
Top, we zien je bestelling graag tegemoet
Mijn persoonlijke ervaring met Ripped, Perfect Burn en Black Burn zijn erg goed. Je zou natuurlijk de vetten en vezels in je dieet daarbij ook kunnen opvoeren voor een langer voller gevoel.
Ralf
Goede tip. We hebben in het verleden gekeken naar de mogelijkheden maar was niet haalbaar. Ik zal eens een nieuw balletje opwerpenZal je een PM sturen zodra de bestelling klaar is!
Tevens mis ik wel vloeibaar ei eiwit op jullie site. Dat is het enige waar ik nu op kan komen.
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------
Zal je een PM sturen zodra de bestelling klaar is!
Tevens mis ik wel vloeibaar ei eiwit op jullie site. Dat is het enige waar ik nu op kan komen.

Bedankt voor je feedback theButcher. Ik ga ze voor je noterenEiwitreep eigen merk toevoegen aan de 'cadeautjes'. Lijkt me niet dat dat prijstechnisch ver boven de prijs van een shaker of sample zit? Hierbij laat je mensen ook kennis maken met jullie eigen repen, net als er met de whey samples word gedaan.
En samples van isolaat perfection ipv alleen whey perfection? Heb nu een hele doos voorraad whey perfection samples
Verder geen op of aanmerkingen, al jaren een zeer tevreden klant!
We zullen kijken wat de mogelijkheden zijn.Ik heb gister de noxplode 2.0 binnengekregen van jullie, nu staat er op de verpakking: mix two rounded scoops with 760 ml water. Kan ik ook gewoon 1 scoop pakken met 380 ml want anders haal je de 50 serveringen die ze je beloven toch niet? En er staat: DONT SHAKE. Hoe moet ik het dan mengen haha?
Ja kunt van de No Xplode 2 scheppen per keer nemen hoor. In een verpakking zit iets meer dan 1000 gram en per servering (2 scheppen) is het 21.5 gram. Dat klopt dus helemaal en vooral niet schudden. Dan vliegt de dop van je shakebeker af, even roeren is of laten staan is voldoende.Ik heb gister de noxplode 2.0 binnengekregen van jullie, nu staat er op de verpakking: mix two rounded scoops with 760 ml water. Kan ik ook gewoon 1 scoop pakken met 380 ml want anders haal je de 50 serveringen die ze je beloven toch niet? En er staat: DONT SHAKE. Hoe moet ik het dan mengen haha?