AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C2121988 wat dingetjes besteld :)
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij reeds verstuurd is en onderweg. Morgen in huis :)
Ik heb vanmorgen een pm gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kun je misschien even kijken?
Mijn excuses fitnessfreak! Het is een ontzettend drukke dag geweest, maar ga er direct voor je naar kijken!
Besellinkje geplaatsts: ordernr C2122142
Bedankt voor je bestelling. Hij is goed doorgekomen en verwerkt. Morgen in huis! :)
Ik zou ook graag een antwoord willen hebben. :)
Ik ga er nu mee aan de slag Tim!:eek:

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

Wanneer kunnen we Epicatechin in jullie assortiment verwachten?

Komt magnificent deze week terug in de aanbieding?

heb om tien over negen besteld, maar nog geen verzendbevestiging... gaan jullie het nog wel halen?

heb om tien over negen besteld, maar nog geen verzendbevestiging... gaan jullie het nog wel halen?
Bedankt voor je bestelling. Wat betreft het verzendproces, dat gaat helemaal goed komen :) Alle orders tot 22.00 uur, worden dezelfde dag verwerkt. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk tussen 23.30 en 00.00 uur. Dat gaat dus helemaal goed komen! Wat is je ordernummer? Dan check ik het voor de zekerheid even je.

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Wat betreft het verzendproces, dat gaat helemaal goed komen :) Alle orders tot 22.00 uur, worden dezelfde dag verwerkt. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk tussen 23.30 en 00.00 uur. Dat gaat dus helemaal goed komen! Wat is je ordernummer? Dan check ik het voor de zekerheid even je.

Ralf
C2124944

en bedankt he Ralf![/FONT]

Ralph bedankt vr de bestelling!

net mn 750g verpakking van Micellar Casein Perfection open gemaakt,
echter waar bij andere zakken (zoals oats) het makkelijk sluit...
Is er bij deze sluiting denk ik een foutje gemaakt, want hijs niet dicht te krijgen (sluitings klips werken niet goed)

kan de kwaliteit van het eiwit achteruit gaan als hij niet helemaal gesloten is?
Hij staat verder wel op een donkere/koele plaats

Is er bij deze sluiting denk ik een foutje gemaakt, want hijs niet dicht te krijgen (sluitings klips werken niet goed)

kan de kwaliteit van het eiwit achteruit gaan als hij niet helemaal gesloten is?
Zolang het in een droge omgeving staat.. zal het zelf toch wel in een afgesloten bakje bewaren ofzo.

C2124944

en bedankt he Ralf![/FONT]
Pakketje zit vandaag gewoon in de levering zie ik. Je hebt rond half 11 een verzendbevestiging gehad zoals ik verwachtte. Veel plezier ermee. Je pakket kun je verwachten tussen 11-13 uur :)
Ralph bedankt vr de bestelling!
Graag gedaan kerel! :thumbs:

Nee, in principe heeft het geen invloed op de kwaliteit. Ik zou in dat geval alles wel even netjes bewaren in een goed en droge omgeving zoals Bricone zegt. Zuurstof staat erom bekend dat het de houdbaarheid van het product wel aantast, vandaar bijv. veel producten in de supermarkt vacuüm zijn om de THT te behouden/verlengen.

Ralf

Pakketje zit vandaag gewoon in de levering zie ik. Je hebt rond half 11 een verzendbevestiging gehad zoals ik verwachtte. Veel plezier ermee. Je pakket kun je verwachten tussen 11-13 uur :)

Graag gedaan kerel! :thumbs:

Nee, in principe heeft het geen invloed op de kwaliteit. Ik zou in dat geval alles wel even netjes bewaren in een goed en droge omgeving zoals Bricone zegt. Zuurstof staat erom bekend dat het de houdbaarheid van het product wel aantast, vandaar bijv. veel producten in de supermarkt vacuüm zijn om de THT te behouden/verlengen.

Ralf

Ok doe ik er een extra zak omheen, balen dat de sluitibgsclips niet werken.. Fabrieksfoutje
Staat wel droog in n donkere kast

Dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat hij ondanks niet luchtdicht zeker 2 maanden goed blijft?

Ok doe ik er een extra zak omheen, balen dat de sluitibgsclips niet werken.. Fabrieksfoutje
Staat wel droog in n donkere kast

Dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat hij ondanks niet luchtdicht zeker 2 maanden goed blijft?
Ja hoor, kan gerust. Als je een doosje/broodbakje hebt, is ook altijd goed Casper :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Mee doen doe je hier: http://bodyenf.it/WKvoorspeller

Alvast mn vakantie stacks besteld; Whey variety pack, variety summer pack, smart bars en pindakaas :D

Wanneer komen de powder box weer op voorraad? Iemand heeft die van mij gestolen ???

Het gebeurt de laatste tijd vrij regelmatig dat producten die ik bij jullie bestel (van muscletech en bsn) nog maar 2 a 3 maanden houdbaar zijn. Waarom word dit niet op jullie website vermeld? Dit is iets wat ik wil weten voor ik een bestelling plaats. Ik heb meestal meerdere potten eiwitten, creatine en pre-workout staan dus sommige potten die blijven wat langer staan. Voor mij is het meestal dus van belang dat supplementen die ik bij jullie bestel wat langer houdbaar zijn als een paar maanden.

Alvast mn vakantie stacks besteld; Whey variety pack, variety summer pack, smart bars en pindakaas :D
Bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermee :)
Houd je me even op de hoogte? ;)
Ik heb het antwoord. Even gebeld naar de leverancier, kon niemand aan de lijn krijgen, maar heb een antwoord :)
Wanneer komen de powder box weer op voorraad? Iemand heeft die van mij gestolen ???
We hopen dat het niet lang meer gaat duren. Hopelijk 2-3 weekjes :)
Het gebeurt de laatste tijd vrij regelmatig dat producten die ik bij jullie bestel (van muscletech en bsn) nog maar 2 a 3 maanden houdbaar zijn. Waarom word dit niet op jullie website vermeld? Dit is iets wat ik wil weten voor ik een bestelling plaats. Ik heb meestal meerdere potten eiwitten, creatine en pre-workout staan dus sommige potten die blijven wat langer staan. Voor mij is het meestal dus van belang dat supplementen die ik bij jullie bestel wat langer houdbaar zijn als een paar maanden.
Bedankt voor je feedback. Doorgaans hebben producten inderdaad een langere houdbaarheid zoals je dat ook gewend bent. De producten, waarvan de THT vrij kort is, melden we op de site. Vaak staan deze ook in de SALE. Zeker als je iets uit de SALE koopt wat extrem scherp geprijst is (zoals Muscletech en BSN soms voorkomt), kun je me altijd even vragen. Dan kan ik de THT voor je checken voor je :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermee :)

Ik heb het antwoord. Even gebeld naar de leverancier, kon niemand aan de lijn krijgen, maar heb een antwoord :)

We hopen dat het niet lang meer gaat duren. Hopelijk 2-3 weekjes :)

Bedankt voor je feedback. Doorgaans hebben producten inderdaad een langere houdbaarheid zoals je dat ook gewend bent. De producten, waarvan de THT vrij kort is, melden we op de site. Vaak staan deze ook in de SALE. Zeker als je iets uit de SALE koopt wat extrem scherp geprijst is (zoals Muscletech en BSN soms voorkomt), kun je me altijd even vragen. Dan kan ik de THT voor je checken voor je :)

Ralf

Syntha 6 en nitro tech enorm scherp geprijst? Heb geen tht datum zien staan. Word een beetje veel rompslomp om te bestellen bij body en fit als ik voor dat ik bij jullie bestel jullie eerst moet mailen over de tht datum. Ik bestel al vele jaren bij jullie maar dit gaat me te ver. Zo raken jullie klanten kwijt. Bestellingen die regelmatig niet kloppen en nu dit. Mijn bestelling van gisteren zal tevens de laatste zijn bij jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven