Tim20
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb vanmorgen een pm gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kun je misschien even kijken?
Ik zou ook graag een antwoord willen hebben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vanmorgen een pm gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kun je misschien even kijken?

Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij reeds verstuurd is en onderweg. Morgen in huis
Mijn excuses fitnessfreak! Het is een ontzettend drukke dag geweest, maar ga er direct voor je naar kijken!Ik heb vanmorgen een pm gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kun je misschien even kijken?
Bedankt voor je bestelling. Hij is goed doorgekomen en verwerkt. Morgen in huis!

Ik ga er nu mee aan de slag Tim!

Ik zal het morgen eens navragen bij mijn collega van de afdeling inkoop en productontwikkelingWanneer kunnen we Epicatechin in jullie assortiment verwachten?
Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten 
Nee, de Magnificent komt aankomende vrijdag niet in de weekaanbieding

Bedankt voor je bestelling. Wat betreft het verzendproces, dat gaat helemaal goed komenheb om tien over negen besteld, maar nog geen verzendbevestiging... gaan jullie het nog wel halen?
Alle orders tot 22.00 uur, worden dezelfde dag verwerkt. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk tussen 23.30 en 00.00 uur. Dat gaat dus helemaal goed komen! Wat is je ordernummer? Dan check ik het voor de zekerheid even je.C2124944Bedankt voor je bestelling. Wat betreft het verzendproces, dat gaat helemaal goed komenAlle orders tot 22.00 uur, worden dezelfde dag verwerkt. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk tussen 23.30 en 00.00 uur. Dat gaat dus helemaal goed komen! Wat is je ordernummer? Dan check ik het voor de zekerheid even je.
Ralf
Zolang het in een droge omgeving staat.. zal het zelf toch wel in een afgesloten bakje bewaren ofzo.net mn 750g verpakking van Micellar Casein Perfection open gemaakt,
echter waar bij andere zakken (zoals oats) het makkelijk sluit...
Is er bij deze sluiting denk ik een foutje gemaakt, want hijs niet dicht te krijgen (sluitings klips werken niet goed)
kan de kwaliteit van het eiwit achteruit gaan als hij niet helemaal gesloten is?
Hij staat verder wel op een donkere/koele plaats
Pakketje zit vandaag gewoon in de levering zie ik. Je hebt rond half 11 een verzendbevestiging gehad zoals ik verwachtte. Veel plezier ermee. Je pakket kun je verwachten tussen 11-13 uur

Graag gedaan kerel!
Nee, in principe heeft het geen invloed op de kwaliteit. Ik zou in dat geval alles wel even netjes bewaren in een goed en droge omgeving zoals Bricone zegt. Zuurstof staat erom bekend dat het de houdbaarheid van het product wel aantast, vandaar bijv. veel producten in de supermarkt vacuüm zijn om de THT te behouden/verlengen.net mn 750g verpakking van Micellar Casein Perfection open gemaakt,
echter waar bij andere zakken (zoals oats) het makkelijk sluit...
Is er bij deze sluiting denk ik een foutje gemaakt, want hijs niet dicht te krijgen (sluitings klips werken niet goed)
kan de kwaliteit van het eiwit achteruit gaan als hij niet helemaal gesloten is?
Hij staat verder wel op een donkere/koele plaats
Pakketje zit vandaag gewoon in de levering zie ik. Je hebt rond half 11 een verzendbevestiging gehad zoals ik verwachtte. Veel plezier ermee. Je pakket kun je verwachten tussen 11-13 uur
Graag gedaan kerel!
Nee, in principe heeft het geen invloed op de kwaliteit. Ik zou in dat geval alles wel even netjes bewaren in een goed en droge omgeving zoals Bricone zegt. Zuurstof staat erom bekend dat het de houdbaarheid van het product wel aantast, vandaar bijv. veel producten in de supermarkt vacuüm zijn om de THT te behouden/verlengen.
Ralf
Ja hoor, kan gerust. Als je een doosje/broodbakje hebt, is ook altijd goed CasperOk doe ik er een extra zak omheen, balen dat de sluitibgsclips niet werken.. Fabrieksfoutje
Staat wel droog in n donkere kast
Dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat hij ondanks niet luchtdicht zeker 2 maanden goed blijft?

Mijn collega heeft het destijds overgenomen. Ik zal maandag opnieuw voor je navragen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet begrijp waarom je zo lang moet wachten. Ik houd je op de hoogte!
Ralf

Bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermeeAlvast mn vakantie stacks besteld; Whey variety pack, variety summer pack, smart bars en pindakaas![]()

Ik heb het antwoord. Even gebeld naar de leverancier, kon niemand aan de lijn krijgen, maar heb een antwoord
We hopen dat het niet lang meer gaat duren. Hopelijk 2-3 weekjesWanneer komen de powder box weer op voorraad? Iemand heeft die van mij gestolen![]()

Bedankt voor je feedback. Doorgaans hebben producten inderdaad een langere houdbaarheid zoals je dat ook gewend bent. De producten, waarvan de THT vrij kort is, melden we op de site. Vaak staan deze ook in de SALE. Zeker als je iets uit de SALE koopt wat extrem scherp geprijst is (zoals Muscletech en BSN soms voorkomt), kun je me altijd even vragen. Dan kan ik de THT voor je checken voor jeHet gebeurt de laatste tijd vrij regelmatig dat producten die ik bij jullie bestel (van muscletech en bsn) nog maar 2 a 3 maanden houdbaar zijn. Waarom word dit niet op jullie website vermeld? Dit is iets wat ik wil weten voor ik een bestelling plaats. Ik heb meestal meerdere potten eiwitten, creatine en pre-workout staan dus sommige potten die blijven wat langer staan. Voor mij is het meestal dus van belang dat supplementen die ik bij jullie bestel wat langer houdbaar zijn als een paar maanden.

Bedankt voor je bestelling. Veel plezier ermee
Ik heb het antwoord. Even gebeld naar de leverancier, kon niemand aan de lijn krijgen, maar heb een antwoord![]()
We hopen dat het niet lang meer gaat duren. Hopelijk 2-3 weekjes
Bedankt voor je feedback. Doorgaans hebben producten inderdaad een langere houdbaarheid zoals je dat ook gewend bent. De producten, waarvan de THT vrij kort is, melden we op de site. Vaak staan deze ook in de SALE. Zeker als je iets uit de SALE koopt wat extrem scherp geprijst is (zoals Muscletech en BSN soms voorkomt), kun je me altijd even vragen. Dan kan ik de THT voor je checken voor je
Ralf