AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de oranje bandjes op ?

Syntha 6 en nitro tech enorm scherp geprijst? Heb geen tht datum zien staan. Word een beetje veel rompslomp om te bestellen bij body en fit als ik voor dat ik bij jullie bestel jullie eerst moet mailen over de tht datum. Ik bestel al vele jaren bij jullie maar dit gaat me te ver. Zo raken jullie klanten kwijt. Bestellingen die regelmatig niet kloppen en nu dit. Mijn bestelling van gisteren zal tevens de laatste zijn bij jullie.
Zoals ik aangaf geven we het in de meeste gevallen, natuurlijk netjes aan zoals je van ons gewend bent. Evenals het leveren van goede THT's. Wat ik bedoelde aan te geven is als je twijfeld, altijd een bericht kunt sturen, dan checken we het voor je. In alle gevallen kun je er gewoon vanuit gaan dat het een goede THT betreft.
De oranje bandjes zijn op!:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure Creatine
500 gram voor 10.50!

24hr Fatburn
60 tabs voor 15.50!

Insane!
24 doseringen voor 17.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Agmatine Poeder
60 doseringen voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram voor 9.50!

footer-banner-extra-specials-week-27.jpg

Nu ook de bekende foam rollers van Triggerpoint te koop bij Body & Fit:
Nu met gratis verzending, cadeaus en met (extra) kassakorting!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm helaas

Zojuist bestelling geplaatst, potje witte chocolade whey erbij gedaan ben benieuwd hoe die smaakt.

Vandaag me bestelling binnen, thnx zaten leuke extra's bij bedankt.

Syntha 6 en nitro tech enorm scherp geprijst? Heb geen tht datum zien staan. Word een beetje veel rompslomp om te bestellen bij body en fit als ik voor dat ik bij jullie bestel jullie eerst moet mailen over de tht datum. Ik bestel al vele jaren bij jullie maar dit gaat me te ver. Zo raken jullie klanten kwijt. Bestellingen die regelmatig niet kloppen en nu dit. Mijn bestelling van gisteren zal tevens de laatste zijn bij jullie.

bij syntha 6 heeft pas geleden wel een THT op de site vermeld gestaan dit omdat hij niet lang meer goed is maar nog zeker wel een aantal maanden

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag me bestelling binnen, thnx zaten leuke extra's bij bedankt.
Leuk om te horen :) Heb ik bewust erbij gestopt, jij ook bedankt :)
bij syntha 6 heeft pas geleden wel een THT op de site vermeld gestaan dit omdat hij niet lang meer goed is maar nog zeker wel een aantal maanden
Bedankt. We proberen altijd zo accuraat en zoveel mogelijk te informeren. We begrijpen dat klanten kiezen voor een product met lange THT, vandaar wij in alle gevallen als dit te kort is voor het gebruik van het product, dit direct melden op de site :)

Ralf

Zou je me dat antwoord ook kunnen geven? Evt via PM.
PM :)

De weekaanbiedingen geldig tot 11 juli
Creatine Capsules
300 capsules voor 9.90!

Pure Krill Oil
30 capsules voor 6.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 11.90!

Cocktail
2000 gram (40 shakes) voor 29.90!

Mutant Whey
2270 gram voor 34.50!
4540 gram voor 69.90!

Beta Aline Pure
300 gram (2-3 maand) voor 7.50!

BCAA Pro
100 capsules voor 7.90!

C4 Extreme Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Bij jullie vitamine D3 staat: Inhoud 30 caps (twee maanden)
In de omschrijving staat: 1 capsule per dag is al voldoende!
En als je dan vervolgens op meer informatie klikt staat er: Neem 1 capsule per 2 dagen!

Wat is het nu?

Ralf waarom zijn 2 kleine zakken mutant whey goedkoper dan 1 grote?

Omdat die kleine in de aanbieding zijn waarschijnlijk.

Ben jij tevreden over deze mutant whey of heb jij er ook nog geen ervaring mee?

Er staan 2 verpakkingen in de weekaanbieding dan ga ik er vanuit dat ze dus beiden in de aanbieding zijn.
Maar ik heb er geen ervaring mee, had ik niet de intentie om deze te bestellen het viel me gewoon op.

Bij jullie vitamine D3 staat: Inhoud 30 caps (twee maanden)
In de omschrijving staat: 1 capsule per dag is al voldoende!
En als je dan vervolgens op meer informatie klikt staat er: Neem 1 capsule per 2 dagen!

Wat is het nu?
1 per 2 dagen is voldoende! Een 2 maanden verpakking dus!
Ralf waarom zijn 2 kleine zakken mutant whey goedkoper dan 1 grote?
De kleine verpakking is inderdaad in de weekaanbieding. De grote konden we neit groter opkopen, waardoor we helaas niet met die prijs kunnen stunten. Ik pas het even aan. Bedankt :)

Even voor de zekerheid: zijn de zakken mutant whey die in de aanbieding staan nog lang houdbaar? Wil deze bestellen maar zal er pas in september aan kunnen beginnen wegens andere potten die nog open zijn (en op moeten :p)
Edit: C2130946, heb al een bestelling geplaatst zonder de mutant whey :p ben wel de cadeautjes vergeten aanduiden? de tasty tabs en een whey perfection sample als dat nog gaat :) Indien ik meer weet van de mutant whey bestel ik vanavond hier ook nog wel 1 of 2 zakken van :D

Laatst bewerkt:
Heb je een PM gestuurd hoor met mn ordernr, Ralf. (Zie 1 pagina terug)

Waarom niet meer de handige shakebeker met zon opdraaibaar onderkantje? Was altijd perfect om 2 shakes in een beker mee te nemen :(

Even voor de zekerheid: zijn de zakken mutant whey die in de aanbieding staan nog lang houdbaar? Wil deze bestellen maar zal er pas in september aan kunnen beginnen wegens andere potten die nog open zijn (en op moeten :p)
Edit: C2130946, heb al een bestelling geplaatst zonder de mutant whey :p ben wel de cadeautjes vergeten aanduiden? de tasty tabs en een whey perfection sample als dat nog gaat :) Indien ik meer weet van de mutant whey bestel ik vanavond hier ook nog wel 1 of 2 zakken van :D
Bedankt voor je bestelling :) De Mutant Whey heeft een goede THT. Absoluut, evenals alle andere producten in ons assortiment kun je vanuitgaan dat ze een acceptabele houdbaarheid hebben.
Bedankt, morgen in huis! :)
Heb je een PM gestuurd hoor met mn ordernr, Ralf. (Zie 1 pagina terug)
Ik ga er naar kijken :)
Waarom niet meer de handige shakebeker met zon opdraaibaar onderkantje? Was altijd perfect om 2 shakes in een beker mee te nemen :(
De 3 in 1 Shaker is helaas een langere tijd niet leverbaar. We hebben daarom als alternatief de Smart Shake :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven