AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een Fatburner om gedurende de hele dag (vooral middag, maar ook avond) mijn honger te onderdrukken, heb nu soms toch net iets teveel honger in mijn cut.

Kan ik hiervoor het beste Ripped gebruiken of 24HR fatburn?
Voor het onderdrukken van het hongergevoel is Ripped! de betere keus. De 24hr Burn bevat twee tabletten per dag, die ook gunstig is voor de nachtrust, maar ook de vetverbranding overdag. De nadruk van de Ripped! ligt voornamelijk op het honger stillen en meer energie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

MusclePharm Specials
Assault
30 servings voor 19.90!

Recon
30 servings voor 27.50!

Amino 1
50 servings voor 22.25!

Creatine
300 gram (2 maanden) voor 15.90!

Ik ben op zoek naar een goede fatburner die zo lang mogelijk mijn honger redelijk onderdrukt (hoeft niet extreem.) Energie is evt. meegenomen
Kan ik hiervoor het beste Ripped gebruiken of 24HR fatburn? Of perfect burn..? Valt mij wel op dat 24HR fatburn ook meteen 2x zo duur is als de andere 2.

Ik heb nu Perfect Burn, en die is echt perfect. Werkt 8 uur lang, onderdrukt de honger en geeft ook een beetje energie.

Ripped is net wat heftiger, voor mij persoonlijk krijg ik dan een klote gevoel in de buik. Bij Perfect Burn heb ik dat niet!

Sinds wanneer is er een handtekening nodig voor pakket af te leveren? Normaal leveren ze het bij de buren af maar dat kon nu niet!

Hey,

Ik heb net een maandje THE 9 gebruikt en heb wel wat vooruitgang geboekt.

Nu wil ik graag de cocktail proberen en tevens Sport B-Complex erbij gebruiken. Kan ik ook nog Grow erbij gebruiken? Want ik wil wel eens een test-booster proberen want ik heb het gevoel dat mijn spieropbouw op zijn gat licht en mijn spieren maar traag groeien en mijn vet maar moeilijk verbrand.

Ik wil voornamelijk mijn lijn gaan benadrukken en vet verbranden en spieren onderhouden of zelfs lichtjes doen groeien. Massale groei is niet nodig. Dus wat stellen jullie bij bodyenfit voor want ik koop altijd bij jullie mijn sups. :)

Ik heb nu Perfect Burn, en die is echt perfect. Werkt 8 uur lang, onderdrukt de honger en geeft ook een beetje energie.

Ripped is net wat heftiger, voor mij persoonlijk krijg ik dan een klote gevoel in de buik. Bij Perfect Burn heb ik dat niet!
Beide vetverbranders zijn absoluut een goede keus. Ripped! wordt over het algemeen als heftiger ervaren, vandaar ik deze het liefst aanbeveel. Dit omdat veel mensen er goed op reageren:)
Sinds wanneer is er een handtekening nodig voor pakket af te leveren? Normaal leveren ze het bij de buren af maar dat kon nu niet!
Dat is sinds het begin van ons bestaan al geweest. Het is zo dat buren ook mogen tekenen hoor. Het geeft ons een extra zekerheid dat het pakket niet overal afgegeven wordt.
Ik heb altijd al moeten tekenen voor B&F pakketten
Dat klopt ;)
Hey,

Ik heb net een maandje THE 9 gebruikt en heb wel wat vooruitgang geboekt.

Nu wil ik graag de cocktail proberen en tevens Sport B-Complex erbij gebruiken. Kan ik ook nog Grow erbij gebruiken? Want ik wil wel eens een test-booster proberen want ik heb het gevoel dat mijn spieropbouw op zijn gat licht en mijn spieren maar traag groeien en mijn vet maar moeilijk verbrand.

Ik wil voornamelijk mijn lijn gaan benadrukken en vet verbranden en spieren onderhouden of zelfs lichtjes doen groeien. Massale groei is niet nodig. Dus wat stellen jullie bij bodyenfit voor want ik koop altijd bij jullie mijn sups. :)
Ik vind eiwitten en creatine persoonlijk altijd een goede basis. Daarbuiten kun je altijd andere supplementen gebruiken. Als je richting de 30 gaat, dan is een testosteronbooster een goede optie. Eventueel een pre- of post-workout voor extra energie en herstel kan natuurlijk altijd. Daarbij kun je gerust wat extra vitamines nemen.

Ralf

Beide vetverbranders zijn absoluut een goede keus. Ripped! wordt over het algemeen als heftiger ervaren, vandaar ik deze het liefst aanbeveel. Dit omdat veel mensen er goed op reageren:)

Dat is sinds het begin van ons bestaan al geweest. Het is zo dat buren ook mogen tekenen hoor. Het geeft ons een extra zekerheid dat het pakket niet overal afgegeven wordt.

Dat klopt ;)

Ik vind eiwitten en creatine persoonlijk altijd een goede basis. Daarbuiten kun je altijd andere supplementen gebruiken. Als je richting de 30 gaat, dan is een testosteronbooster een goede optie. Eventueel een pre- of post-workout voor extra energie en herstel kan natuurlijk altijd. Daarbij kun je gerust wat extra vitamines nemen.

Ralf
Ik ben 27.5 dus dat is idd richting 30. Ik weeg nu 72 en ben 177 cm. Vetpercentage is geschakt 15-17 % denk ik.

Dus het is mogelijk om cocktail in combinatie met die B-complex en Grow te nemen. Dit zal geen problemen geven met overgebruik van bepaalde supplementen? Want ik ken het technische er allemaal niet zo van en ik heb een date te halen. :)

Ik ben 27.5 dus dat is idd richting 30. Ik weeg nu 72 en ben 177 cm. Vetpercentage is geschakt 15-17 % denk ik.

Dus het is mogelijk om cocktail in combinatie met die B-complex en Grow te nemen. Dit zal geen problemen geven met overgebruik van bepaalde supplementen? Want ik ken het technische er allemaal niet zo van en ik heb een date te halen. :)
Ja hoor, Cocktail kun je gerust combineren met die producten :) Dat is een luxe eiwitblend met oa creatine, vitamines en koolhydraten. Als je deze 1-2x per dag neemt, samen met Grow! is dat prima. B-Complex kun je erbij nemen, maar er zit ook al vitamine B in de Cocktail. Je kan altijd even kijken hoe je daarop reageert. Veel plezier op je date. :)

Ralf

Al een verwachting wanneer de grote potten Whey Perfection cappucino weer te bestellen zijn? Dan wacht ik nog ff als t niet te lang duurt.

Enig idee wanneer de OrbiTape Body Mass Tape Measure weer leverbaar is?

Enig idee wanneer de OrbiTape Body Mass Tape Measure weer leverbaar is?

Helaas kan ik geen exacte termijn noemen. Mijn advies is om je e-mail adres achter te laten zodat je een e-mail ontvangt, wanneer de Orbitape weer op voorraad is ontvang je een mail. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte :)

Bart

Laatst bewerkt:
net mn pakketje weer binnen, moet even wennen aan de dikke structuur van smart protein maar het vult als een tierelier (daarom heb ik het ook gekocht, als ik bv. na het trainen honger heb kan ik me echt niet inhouden om een overkill aan kcals binnen te krijgen).

toppie!!

edit:

op de pot staat met water mixen, ik heb het met melk gedaan. Is denk ik meer een kwestie hoe je dieet ligt (low carb bv) ipv dat het echt met water moet?

net mn pakketje weer binnen, moet even wennen aan de dikke structuur van smart protein maar het vult als een tierelier (daarom heb ik het ook gekocht, als ik bv. na het trainen honger heb kan ik me echt niet inhouden om een overkill aan kcals binnen te krijgen).

toppie!!

edit:

op de pot staat met water mixen, ik heb het met melk gedaan. Is denk ik meer een kwestie hoe je dieet ligt (low carb bv) ipv dat het echt met water moet?

Fijn om te horen dat je tevreden bent! :)
Smart Protein kan inderdaad zowel met water als met melk gemixt worden. Wel zit hier een verschil in met betrekking tot opname van de voedingsstoffen. Smart Protein gemixt met water wordt sneller opgenomen in het lichaam vergeleken met melk. Mix je met melk, dan komen de voedingsstoffen van de melk er ook nog bovenop. Dit is dus calorierijker dan met water. De keuze melk of water is voornamelijk afhankelijk van je eventuele dieet ;) maar een goede keus is het in ieder geval! :D

Bart

Wat is het nou het grootste verschil tussen Whey Perfection en Smart Protein?

Pakketje net binnengekregen. Gisterenavond vanuit België om 21.00 uur besteld. Nu in huis. Cocktail, grow en sport B-complex ben benieuwd na 20 dagen wat het gegeven heeft.

Wat is het nou het grootste verschil tussen Whey Perfection en Smart Protein?

Goede vraag!
Het grote verschil zit hem in de samenstelling. Whey Perfection is een combinatie van Isolaat Perfection, Whey Hydrolisaat en Whey Concentraat. Smart Protein bestaat uit Whey Concentraat gecombineerd met Micellar Casein. Hierdoor is het caloriegehalte in Whey Perfection hoger, net als het vetgehalte. Daarnaast bevat Whey Perfection meer Aminozuren en BCAA's in vergelijking met Smart Protein. Smart Protein daarentegen bevat meer vitaminen.
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord :)

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Pakketje net binnengekregen. Gisterenavond vanuit België om 21.00 uur besteld. Nu in huis. Cocktail, grow en sport B-complex ben benieuwd na 20 dagen wat het gegeven heeft.

Bedankt voor je bestelling! Houd ons op de hoogte :)

Bart

Laatst bewerkt:
zijn de maten large normale maten(voodoo tshirt olimp) of vallen die heel ruim

zijn de maten large normale maten(voodoo tshirt olimp) of vallen die heel ruim
De shirts van Olimp vallen redelijk normaal als gewone kleding :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 18 juli!
Afslank Eiwit (Smart Protein)
2000 gram voor 32.50!

Isolaat Perfection
2000 gram voor 37.00!

Superfood en Notenmix
500 gram voor 4.99!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 aram voor 6.49!

Natural Vitamine C
240 gram (2 maand) voor 6.99!

Maca capsules
180 caps (3-6 maand) voor 6.90!

Creakong
300 gram voor 9.90!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.15!

Nieuw: Whey & Oats

Ik heb een vraag over de Nr 1 van het huismerk.

er staat bij ingredienten: "Peptopro 750mg"

750 milligram... serieus...? of is dit een typefout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven