kvs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je de 4540 g whey perfection ook in zakken krijgen?
Ik heb namelijk geen zin in een verzameling van die emmers.
En het zou ook iets ecologischer zijn denk ik.
Kan je de 4540 g whey perfection ook in zakken krijgen?
Ik heb namelijk geen zin in een verzameling van die emmers.
En het zou ook iets ecologischer zijn denk ik.

De Whey Perfection zit in een plastic zak ín de emmer. Dit om het product tijdens het transport te beschermen. Alleen een plastic zak zou het product niet beschermen helaas..
Bart
Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.ik weet dat er een zak in de emmer zit. Dat heb ik nu, ik wou gewoon besparen op de emmers. En van die zakken waarin bvb waxy maize en dextrose zit? Is dat geen optie? Die passen nl beter in het afval dan emmers en potten. Het is niet de meest milieuvriendelijke hobby op deze manier.Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.
weetje wat dat kost aan extra productiekosten als ze daaraan beginnenik weet dat er een zak in de emmer zit. Dat heb ik nu, ik wou gewoon besparen op de emmers. En van die zakken waarin bvb waxy maize en dextrose zit? Is dat geen optie? Die passen nl beter in het afval dan emmers en potten. Het is niet de meest milieuvriendelijke hobby op deze manier.Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.
Dat begrijpen we. Het zijn opzich ook best flinke emmers. We hebben wel eens overwogen om naar zakken te gaan, maar vanwege het transport en de waarde van het product, vinden we emmers de beste keus. Ook wegens de kwaliteit die we willen bieden. Op deze manier blijft dat het best gegarandeerdik weet dat er een zak in de emmer zit. Dat heb ik nu, ik wou gewoon besparen op de emmers. En van die zakken waarin bvb waxy maize en dextrose zit? Is dat geen optie? Die passen nl beter in het afval dan emmers en potten. Het is niet de meest milieuvriendelijke hobby op deze manier.Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.

We gaan er vandaag voor je achteraanBeste Bart,
Ik heb mijn e-mail adres al 2 maanden terug achter gelaten op de site bij het lroduct. Maar ik heb nog niks gehoord
Dan laat mijn collega het weten.

De Perfect Protein komt kwa smaakbeleving overeen met de Smart Protein. Door de toevoeging van 20% Micellar Casein aan de Perfect Protein heb je een dikkere shake wat een vollere smaak geeft. De smaken zijn een "smoothie" smaak, waardoor ze iets voller en lekkerder van structuur zijn. Wil je een frisse smaak, dan is Whey Perfection Lemon, Fresh Orange, Sunny Peach, Peach Mango etc een heerlijke zomerse keushoe is Perfect Protein qua dikte? (vergeleken met whey perfection en smart protein bijv)
en krijgen jullie de lemon smoothie nog opvoorraad? Klinkt lekker fris!!
en van de muscle protect komt de bubblegum smaak nog een keer terug? Of anders de watermeloen?

De Perfect Protein komt kwa smaakbeleving overeen met de Smart Protein. Door de toevoeging van 20% Micellar Casein aan de Perfect Protein heb je een dikkere shake wat een vollere smaak geeft. De smaken zijn een "smoothie" smaak, waardoor ze iets voller en lekkerder van structuur zijn. Wil je een frisse smaak, dan is Whey Perfection Lemon, Fresh Orange, Sunny Peach, Peach Mango etc een heerlijke zomerse keus![]()
De smaken van de Muscle Protect zijn onlangs onder de loep genomen en deze vier smaken die nu beschikbaar zijn, is het geworden. We willen met de Muscle Protect als intra-workout de lekkerste, frisse en de beste spieropbouwende dorstlesser hebben voor tijdens de training. Ik denk dat dit zeker gelukt is. Dit zijn de lekkerste en frisse smaken voor de Muscle Protect
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
ZOMERSE TIP: SMOOZE FRUIT ICE!
Nu tijdelijk in de aanbieding en tevens als cadeau beschikbaar! http://bodyenf.it/SMOOZE
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------
SALE-BODEMPRIJZEN!
Neem ook eens een kijkje bij de SALE; fantastische producten tegen bodemprijzen!
Onder andere
Mutant Whey
2270 gram voor 34,50!
BCAA Pro
100 capsules voor 7,90!
Agmatine
60 doseringen voor 7,50!
Amino Direct
1000ml voor 9,90!
en nog veel meer!
Bart
Graag gedaanOk thanks!! Alleen de smaak lemon van perfect protein syaat er nu niet bij, komt die nog 1 deze dagen?
De Perfect Protein Lemon verwachten we vandaag of volgende week nog niet op voorraad. Het product is reeds besteld, maar kunnen geen exacte leverdatum geven.
Vandaag voor het eerst de nieuwe smaak van BCAA Ultra geprobeerd: "Refreshing Limonade". Vindt hem vergeleken met de Raspberry Juice een stuk minder, lijkt wel als je zoete bubblegum aan het drinken bent.
Smaken verschillen. Persoonlijk houd ik er wel van, maar Raspberry Juice is ook een goede keus!Ultra-Micronized BCAA poeder Refreshing Lemonade is inderdaad een smaak voor de zoetekauwSmaken verschillen. Persoonlijk houd ik er wel van, maar Raspberry Juice is ook een goede keus!
Bart