Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al te horen gekregen wanneer de vanadyl weer komt?

Kan je de 4540 g whey perfection ook in zakken krijgen?
Ik heb namelijk geen zin in een verzameling van die emmers.
En het zou ook iets ecologischer zijn denk ik.

Ik ga die nieuwsbrief binnenkort eens opzeggen als ik bijna alleen nog maar mail over allerlei onzinnige superfoods krijg trouwens. Wordt me een beetje te veel.

Kan je de 4540 g whey perfection ook in zakken krijgen?
Ik heb namelijk geen zin in een verzameling van die emmers.
En het zou ook iets ecologischer zijn denk ik.

De Whey Perfection zit in een plastic zak ín de emmer. Dit om het product tijdens het transport te beschermen. Alleen een plastic zak zou het product niet beschermen helaas.. :(

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Al te horen gekregen wanneer de vanadyl weer komt?

Dit ga ik morgenochtend even voor je uitzoeken! Ik kom er op terug. Wat je in ieder geval kunt doen is je e-mail adres achterlaten bij het product waarvan je wilt weten wanneer deze opnieuw voorradig is. In jou geval zou het Vanadyl Sulfate of Vanadyl Complex betreffen. Op deze manier ben je er direct van op de hoogte :)

-> We verwachten de Vanadyl Complex binnen twee weken binnen te krijgen. Over de levering van Vanadyl Sulfate heb ik helaas geen exacte informatie. Maar (zoals hier ook boven genoemd) als je, je e-mail adres invult bij het desbetreffende product, ben je direct van het bijvullen op de hoogte! :)

Bart

Laatst bewerkt:
De Whey Perfection zit in een plastic zak ín de emmer. Dit om het product tijdens het transport te beschermen. Alleen een plastic zak zou het product niet beschermen helaas.. :(

Bart

ik weet dat er een zak in de emmer zit. Dat heb ik nu, ik wou gewoon besparen op de emmers. En van die zakken waarin bvb waxy maize en dextrose zit? Is dat geen optie? Die passen nl beter in het afval dan emmers en potten. Het is niet de meest milieuvriendelijke hobby op deze manier. ??? Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.

Beste Bart,

Ik heb mijn e-mail adres al 2 maanden terug achter gelaten op de site bij het lroduct. Maar ik heb nog niks gehoord

ik weet dat er een zak in de emmer zit. Dat heb ik nu, ik wou gewoon besparen op de emmers. En van die zakken waarin bvb waxy maize en dextrose zit? Is dat geen optie? Die passen nl beter in het afval dan emmers en potten. Het is niet de meest milieuvriendelijke hobby op deze manier. ??? Geen aanval op jullie, maar zo'n dingen zitten me soms dwars in de wereld.
:roflol: weetje wat dat kost aan extra productiekosten als ze daaraan beginnen

Ik recycle de emmers altijd.

Ik heb juist liever een emmer.. Heb hier een zak perfect protein pancakes liggen en die zipper werkt maar half, met als gevolg dat er lucht aan kan..

emmer vullen met zand en gaan die bicep curl.

Dat begrijpen we. Het zijn opzich ook best flinke emmers. We hebben wel eens overwogen om naar zakken te gaan, maar vanwege het transport en de waarde van het product, vinden we emmers de beste keus. Ook wegens de kwaliteit die we willen bieden. Op deze manier blijft dat het best gegarandeerd :)
Beste Bart,

Ik heb mijn e-mail adres al 2 maanden terug achter gelaten op de site bij het lroduct. Maar ik heb nog niks gehoord
We gaan er vandaag voor je achteraan :) Dan laat mijn collega het weten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

MusclePharm Specials
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Assault
30 servings voor 19.90!

Recon
30 servings voor 27.50!

Amino 1
50 servings voor 22.25!

Creatine
300 gram (2 maanden) voor 15.90!

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

emmer vullen met zand en gaan die bicep curl.

Met een beetje improvisatie en fantasie kun je zo een complete thuis gym maken :D

Bart

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

NIEUWE WEEKAANBIEDINGEN! :cool:

Gold Standard 100% Whey Protein
2270 Gram voor 49.00!

Goji Muesli
500 gram voor 2,65!

Magnificent
2100 gram voor 19,25!

Iron Cuts
120 caps (40 servings) voor 27,50!

Isotone Sportdrank
1050 gram voor 8,50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12,50!

Energy Pill
60 caps (2 maanden) voor 8,49!

Perfect Protein
2000 gram (71 shakes) voor 29,90!

Wees er snel bij! :)

Bart

hoe is Perfect Protein qua dikte? (vergeleken met whey perfection en smart protein bijv)
en krijgen jullie de lemon smoothie nog opvoorraad? Klinkt lekker fris!!

en van de muscle protect komt de bubblegum smaak nog een keer terug? Of anders de watermeloen?

hoe is Perfect Protein qua dikte? (vergeleken met whey perfection en smart protein bijv)
en krijgen jullie de lemon smoothie nog opvoorraad? Klinkt lekker fris!!

en van de muscle protect komt de bubblegum smaak nog een keer terug? Of anders de watermeloen?
De Perfect Protein komt kwa smaakbeleving overeen met de Smart Protein. Door de toevoeging van 20% Micellar Casein aan de Perfect Protein heb je een dikkere shake wat een vollere smaak geeft. De smaken zijn een "smoothie" smaak, waardoor ze iets voller en lekkerder van structuur zijn. Wil je een frisse smaak, dan is Whey Perfection Lemon, Fresh Orange, Sunny Peach, Peach Mango etc een heerlijke zomerse keus :zuip:

De smaken van de Muscle Protect zijn onlangs onder de loep genomen en deze vier smaken die nu beschikbaar zijn, is het geworden. We willen met de Muscle Protect als intra-workout de lekkerste, frisse en de beste spieropbouwende dorstlesser hebben voor tijdens de training. Ik denk dat dit zeker gelukt is. Dit zijn de lekkerste en frisse smaken voor de Muscle Protect :)

Ralf

ZOMERSE TIP: SMOOZE FRUIT ICE!
Nu tijdelijk in de aanbieding en tevens als cadeau beschikbaar! http://bodyenf.it/SMOOZE

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

SALE-BODEMPRIJZEN!

Neem ook eens een kijkje bij de SALE; fantastische producten tegen bodemprijzen!

Onder andere

Mutant Whey
2270 gram voor 34,50!

BCAA Pro
100 capsules voor 7,90!

Agmatine
60 doseringen voor 7,50!

Amino Direct
1000ml voor 9,90!

en nog veel meer!

Bart

De Perfect Protein komt kwa smaakbeleving overeen met de Smart Protein. Door de toevoeging van 20% Micellar Casein aan de Perfect Protein heb je een dikkere shake wat een vollere smaak geeft. De smaken zijn een "smoothie" smaak, waardoor ze iets voller en lekkerder van structuur zijn. Wil je een frisse smaak, dan is Whey Perfection Lemon, Fresh Orange, Sunny Peach, Peach Mango etc een heerlijke zomerse keus :zuip:

De smaken van de Muscle Protect zijn onlangs onder de loep genomen en deze vier smaken die nu beschikbaar zijn, is het geworden. We willen met de Muscle Protect als intra-workout de lekkerste, frisse en de beste spieropbouwende dorstlesser hebben voor tijdens de training. Ik denk dat dit zeker gelukt is. Dit zijn de lekkerste en frisse smaken voor de Muscle Protect :)

Ralf

ZOMERSE TIP: SMOOZE FRUIT ICE!

Nu tijdelijk in de aanbieding en tevens als cadeau beschikbaar! http://bodyenf.it/SMOOZE

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

SALE-BODEMPRIJZEN!

Neem ook eens een kijkje bij de SALE; fantastische producten tegen bodemprijzen!

Onder andere

Mutant Whey

2270 gram voor 34,50!

BCAA Pro

100 capsules voor 7,90!

Agmatine

60 doseringen voor 7,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

en nog veel meer!

Bart

Ok thanks!! Alleen de smaak lemon van perfect protein syaat er nu niet bij, komt die nog 1 deze dagen?

Ok thanks!! Alleen de smaak lemon van perfect protein syaat er nu niet bij, komt die nog 1 deze dagen?
Graag gedaan :) De Perfect Protein Lemon verwachten we vandaag of volgende week nog niet op voorraad. Het product is reeds besteld, maar kunnen geen exacte leverdatum geven.:)

Ralf

1. hoe verhoudt de smart protein zich tov de micellar casein qua structuur?
2. zijn de smaken een beetje hetzelfde dus white chocolate smart protein heeft dezelfde white chocolate smaak micellar casein?

3. wanneer krijgen jullie de zakken casein weer binnen in andere smaken? welke smaken?
4. klopt het dat de samples veel fijner zijn van poeder, mijn sample casein was heel fijn en mijn yoghurt werd niet dik ermee, terwijl die van mijn zak casein altijd goed stevig wordt?

Vandaag voor het eerst de nieuwe smaak van BCAA Ultra geprobeerd: "Refreshing Limonade". Vindt hem vergeleken met de Raspberry Juice een stuk minder, lijkt wel als je zoete bubblegum aan het drinken bent.

Vandaag voor het eerst de nieuwe smaak van BCAA Ultra geprobeerd: "Refreshing Limonade". Vindt hem vergeleken met de Raspberry Juice een stuk minder, lijkt wel als je zoete bubblegum aan het drinken bent.

Ultra-Micronized BCAA poeder Refreshing Lemonade is inderdaad een smaak voor de zoetekauw :p Smaken verschillen. Persoonlijk houd ik er wel van, maar Raspberry Juice is ook een goede keus!

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven