AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. hoe verhoudt de smart protein zich tov de micellar casein qua structuur?
2. zijn de smaken een beetje hetzelfde dus white chocolate smart protein heeft dezelfde white chocolate smaak micellar casein?

3. wanneer krijgen jullie de zakken casein weer binnen in andere smaken? welke smaken?
4. klopt het dat de samples veel fijner zijn van poeder, mijn sample casein was heel fijn en mijn yoghurt werd niet dik ermee, terwijl die van mijn zak casein altijd goed stevig wordt?
1 & 2. Het zijn natuurlijk twee verschillende producten, maar komen redelijk in de buurt. Ze bevatten beide veel of alleen langzame eiwitten afkomstig van Micellar Casein. Deze geeft de dikkere, vollere en romige smaak aan het product. De smaken komen ondanks dat bijv. in Smart Protein vezels, vitamines, l-carnitine zit, overeen met elkaar.

3. De kleine verpakkingen staan weer in bestelling. Bij de eerst volgende productie Micellar Casein gaan de kleine zakjes ook weer geproduceerd worden. Dit is afhankelijk van de smaak, maar we zijn er mee bezig om deze smaken weer uit te breiden. Het is prijstechnisch namelijk onmogelijk deze los te produceren, vandaar deze altijd meegedraaid worden tijdens de productie van 2000 grams verpakkingen. Op die manier kunnen we de 750 gram ook scherp aanbieden.

4. De samples van de Micellar Casein zijn vaak wat 'korreliger' dan de grootverpakking. Dit is eigenlijk omdat de kleine zakjes verpakt zitten voor één servering. Waardoor de poeder veel fijner blijft. In de grootverpakking heb je dat vaak iets minder, maar er zit geen verschil in smaak/structuur en kwaliteit. De Micellar Casein die we aanbieden is afkomstig van Fonterra en kwa kwaliteit, zit je altijd goed :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

NIEUWE WEEKAANBIEDINGEN! :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gold Standard 100% Whey Protein
2270 Gram voor 49.00!

Goji Muesli
500 gram voor 2,65!

Magnificent
2100 gram voor 19,25!

Iron Cuts
120 caps (40 servings) voor 27,50!

Isotone Sportdrank
1050 gram voor 8,50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12,50!

Energy Pill
60 caps (2 maanden) voor 8,49!
Perfect Protein
2000 gram (71 shakes) voor 29,90!

shakey met smart protein voorkomt maar weer eens dat ik de koelkast opentrek om junkfood te eten :D

Ja ik houd van wat afwisseling, vandaar deze nu. De volgende keer die Exotic Juice, hoe is die te omschrijven?
De Ultra Micronized BCAA Exotic Juice is een soort 'fruitpunch' achtige smaak. Lastig te omschrijven, maar kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid proberen. Ik wissel deze altijd af met Muscle Protect voor de heerlijke frisse smaken.

Kenmerken Ultra Pure Micronized BCAA:
-Ultra-Micronized BCAA's - extreem fijn poeder!
-Goed opneembaar
-Exclusieve "Must Mix Clean" formule
-100% oplosbaarheid in elke vloeistof
-Onovertroffen zuiverheid
-100% natuurlijk product
-Exclusieve kwaliteit!

Ralf

Bestelnummer C2171354

Is vandaag niet aangekomen, betreft mijn kamer in mijn studentenhuis. Enkel is de receptionist van het huis tot en met maandag 21 juli niet hier. Kunnen ze dan het pakket dinsdag leveren?

De Ultra Micronized BCAA Exotic Juice is een soort 'fruitpunch' achtige smaak. Lastig te omschrijven, maar kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid proberen. Ik wissel deze altijd af met Muscle Protect voor de heerlijke frisse smaken.

Kenmerken Ultra Pure Micronized BCAA:
-Ultra-Micronized BCAA's - extreem fijn poeder!
-Goed opneembaar
-Exclusieve "Must Mix Clean" formule
-100% oplosbaarheid in elke vloeistof
-Onovertroffen zuiverheid
-100% natuurlijk product
-Exclusieve kwaliteit!

Ralf

Hoi Ralf, dat ga ik zeker doen. Eigenlijk moet ik altijd gewoon alles een keer uitproberen. En als ik niet afwissel gaat een smaak mij op een gegeven moment tegen staan en moet ik kokhalzen.

1 & 2. Het zijn natuurlijk twee verschillende producten, maar komen redelijk in de buurt. Ze bevatten beide veel of alleen langzame eiwitten afkomstig van Micellar Casein. Deze geeft de dikkere, vollere en romige smaak aan het product. De smaken komen ondanks dat bijv. in Smart Protein vezels, vitamines, l-carnitine zit, overeen met elkaar.

3. De kleine verpakkingen staan weer in bestelling. Bij de eerst volgende productie Micellar Casein gaan de kleine zakjes ook weer geproduceerd worden. Dit is afhankelijk van de smaak, maar we zijn er mee bezig om deze smaken weer uit te breiden. Het is prijstechnisch namelijk onmogelijk deze los te produceren, vandaar deze altijd meegedraaid worden tijdens de productie van 2000 grams verpakkingen. Op die manier kunnen we de 750 gram ook scherp aanbieden.

4. De samples van de Micellar Casein zijn vaak wat 'korreliger' dan de grootverpakking. Dit is eigenlijk omdat de kleine zakjes verpakt zitten voor één servering. Waardoor de poeder veel fijner blijft. In de grootverpakking heb je dat vaak iets minder, maar er zit geen verschil in smaak/structuur en kwaliteit. De Micellar Casein die we aanbieden is afkomstig van Fonterra en kwa kwaliteit, zit je altijd goed :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

NIEUWE WEEKAANBIEDINGEN! :cool:

Gold Standard 100% Whey Protein
2270 Gram voor 49.00!

Goji Muesli
500 gram voor 2,65!

Magnificent
2100 gram voor 19,25!

Iron Cuts
120 caps (40 servings) voor 27,50!

Isotone Sportdrank
1050 gram voor 8,50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12,50!

Energy Pill
60 caps (2 maanden) voor 8,49!
Perfect Protein
2000 gram (71 shakes) voor 29,90!

Komen er ook andere smaken bij in de 750 micellar verpakking?

Bestelnummer C2171354

Is vandaag niet aangekomen, betreft mijn kamer in mijn studentenhuis. Enkel is de receptionist van het huis tot en met maandag 21 juli niet hier. Kunnen ze dan het pakket dinsdag leveren?
Bedankt voor je bestelling :) Ze leveren altijd af op het adres wat opgegeven is. Als er dan een receptioniste zit, is geen probleem, ze willen het daar ook af geven hoor. Echter zie ik dat de eerste bezorgpoging vandaag niet gelukt is. Maandag werkt de pakketservice niet in België, dus automatisch zal dinsdag een nieuwe bezorgpoging gedaan worden :)
Hoi Ralf, dat ga ik zeker doen. Eigenlijk moet ik altijd gewoon alles een keer uitproberen. En als ik niet afwissel gaat een smaak mij op een gegeven moment tegen staan en moet ik kokhalzen.
Haha, zo erg is het toch ook weer niet:D De meeste smaken zijn erg lekker en goed te doen voor een langere periode. Ik gebruik zelf nog steeds Whey Perfection :zuip: Elke shake is opnieuw genieten!
Komen er ook andere smaken bij in de 750 micellar verpakking?
Ja zeker, deze verwachten wij wel weer. Zoals aangegeven, bij de eerst volgende productie voor voorraad van bepaalde smaken, zullen we ook enkele smaken meenemen in de 750 grams verpakking. Geen zorgen dus ;) Tevens is de 2000 grams verpakking van de Micellar Casein ook geen verkeerde keus. De smaken zijn heerlijk en mixt erg goed. Aanradertje om je kwark er mee te vervangen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

15% korting op UNSTOPPABLE!
BF_FB_unstoppable_15korting.jpg

kan de nachttablet van 24HR fat burn ook gewoon overdag worden geslikt? lijkt me geen probleem eigenlijk.

kan de nachttablet van 24HR fat burn ook gewoon overdag worden geslikt? lijkt me geen probleem eigenlijk.

Dit is geen probleem. Let wel, één van de effecten van de PM tablet is het stimuleren van de nachtrust. De ingrediënten zijn hierop geselecteerd. Het kan dus zijn dat je enigszins 'inkakt' of ontspant. Mocht dit geen nadeel zijn voor jou, dan kun je de tablet gerust overdag nemen. Zorg er wel voor dat er minimaal 8 uren tussen het nemen van de tabletten zit voor een optimale werking. :)

Bart

24h fatburn

Nice, nog 1 vraagje

de smart protein chocolade-caramel is er nu in 2000, komt hij ook in 1000gram ?

thx :) en fijn weekend :)

tot wanneer is legend van de jay cutler serie nog in de aanbieding?

enig idee wanneer de melatonine weer leverbaar is?

Nice, nog 1 vraagje

de smart protein chocolade-caramel is er nu in 2000, komt hij ook in 1000gram ?

thx :) en fijn weekend :)
Jij ook een fijn en goed weekend gewenst. We hebben op dit moment nog geen plannen om deze smaak in de kleinverpakking te leveren. Wellicht dat hij er in de toekomst bij komt :)
tot wanneer is legend van de jay cutler serie nog in de aanbieding?
Sowieso tot en met maandagdag. Dan gaan we kijken hoe de actie loopt, over het algemeen behouden we deze prijs dan nog enkele dagen langer vast. Echter kan ik dit niet beloven.
enig idee wanneer de melatonine weer leverbaar is?
De melatonine komt niet meer terug voorradig. Dit in verband met gewijzigde wetgeving. Sorry

Vandaag de Stracetela Whey Perfection sample op! Wauw wat is die lekker zeg! Is die er ik die 4,5KG emmers? Dit word zeker me volgende smaak!

En vraagje ,

Toen ik aan het afvallen was wat de 24h fatburn een goede pil voor mij ik nam er een toen ik wakker werd en 1 voor het slapen
Bovendien wat ik fit en vol energie nu ik er gestopt mee ben met afvallen slik ik hem niet meer , en merk dat ik de energie mis
Ben nu bezig met spieren kweken raad je mij een pil aan die me wat energie geeft en goed is voor mijn spieren eventueel verbetert?

Gr

B&F kunnen jullie aub Amino 2700 van Unicersal in assortiment nemen?
PLease! :D

Vandaag de Stracetela Whey Perfection sample op! Wauw wat is die lekker zeg! Is die er ik die 4,5KG emmers? Dit word zeker me volgende smaak!
Wow! Wat een mooi compliment. Whey is heerlijk! Het kan zo zijn dat de grootverpakking op is, maar die komt zekerbweer terug :)
En vraagje ,

Toen ik aan het afvallen was wat de 24h fatburn een goede pil voor mij ik nam er een toen ik wakker werd en 1 voor het slapen
Bovendien wat ik fit en vol energie nu ik er gestopt mee ben met afvallen slik ik hem niet meer , en merk dat ik de energie mis
Ben nu bezig met spieren kweken raad je mij een pil aan die me wat energie geeft en goed is voor mijn spieren eventueel verbetert?

Gr
Natuurlijk hebben we daar iets voor. Je kan prworkouts nemen voor de training, losse cafeïne tabletten is ook een optie!
B&F kunnen jullie aub Amino 2700 van Unicersal in assortiment nemen?
PLease! :D
Bedankt voor je suggestie. Normaal gesproken hebben we deze al in ons assortiment Enigma, maar zal met klem vragen deze weer in te kopwn :)

Fijn weekend allen :)

Ralf

Wat is eigenlijk het verschil tussen de smart protein en perfect protein? Beiden bevatten langzame en snelle eiwitten alleen de smart protein bevat minder eiwitten in totaal.

over hoelang komen er dan weer nieuwe micellar casein binnen? richttijd?

nu zijn nl. alleen banaan en vanille beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven