XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jullie nog zo'n polsbandje of een shaker kunnen missen... C2177411 :D
Bedacht me pas later dat ze ook los te bestellen zijn >.<

De melatonine komt niet meer terug voorradig. Dit in verband met gewijzigde wetgeving. Sorry
ingepikt door de pharmaceutische industrie as geneesiddel... lekker dan...

is er trouwens een reden dat julie geen Glycerol Monostearate in poeder of capsulevorm verkopen? zag het bij bulkpowders in zakken voorbijkomen, en het lijkt toch wel wat te zijn...

Wat is eigenlijk het verschil tussen de smart protein en perfect protein? Beiden bevatten langzame en snelle eiwitten alleen de smart protein bevat minder eiwitten in totaal.
Het verschil is dat de Smart Protein meer dan 50% langzame eiwitten bevat en vezels en carnitine. Perfect Protein bevat 20% Micellar en de rest is snelle eiwit.
over hoelang komen er dan weer nieuwe micellar casein binnen? richttijd?

nu zijn nl. alleen banaan en vanille beschikbaar
We hopen eind aankomende week weer meer smaken voorradig te hebben :)
En dan wel aub de 120 en 350 stuk verpakkingen.
Want de 700 gaat niemand nemen denk ik.
Bedankt, we houden er rekening mee :)

hello, zou je er wat extra kunnen bijgooien :p thx!

bestelnr: C2177770

hello, zou je er wat extra kunnen bijgooien :p thx!

bestelnr: C2177770
Bedankt voor je bestelling :) ik zal je wens doorgeven aan mijn collega maar het is ontzettend druk wegens de pre-workout sale. We doen ons best, maar kunnen het niet beloven :)

Ralf

Hallo,

Komen er voor de 750 gram verpakkingen van isolaat perfection nog meer smaken beschikbaar?

Hoi bodyenfit,

Ik zag dat de questbars nu 24,90 waren. Aangezien ze niet bij de weekdeals zitten of bij de sale vroeg ik me af of dit een blijvend iets is? Heb voor de zekerheid twee dozen gelijk besteld (voordat ze weer duurder worden :D).

Hallo,

Komen er voor de 750 gram verpakkingen van isolaat perfection nog meer smaken beschikbaar?
De klein verpakking van de Isolaat Perfection komt op korte termijn niet in andere smaken beschikbaar.
Ik had je vraag gemist, mijn excuses:rolleyes: Mijn collega van de inkoop heeft het product vast voorbij zien komen, aangezien wij dat ook in de gaten houden wat andere bedrijven doen. :) Ik zal eens navragen of er een mogelijkheid is om van een ander merk zoiets kunnen aanbieden.

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

15% korting op UNSTOPPABLE!
BF_FB_unstoppable_15korting.jpg

C2179661 net besteld. hebben jullie toevallig ook losse unstoppable samples? zou er eentje bij kunnen bij de zending?

Alvast bedankt!

Ik had je vraag gemist, mijn excuses:rolleyes: Mijn collega van de inkoop heeft het product vast voorbij zien komen, aangezien wij dat ook in de gaten houden wat andere bedrijven doen. :) Ik zal eens navragen of er een mogelijkheid is om van een ander merk zoiets kunnen aanbieden.

Ralf
dat dacht ik al j... maar ik ben benieuwd, zie dat die engelsen zo'n beetje de enige zijn die dit in poedervorm verkopen...

Zo nog ff voor deze week besteld: C2180071

Mochten jullie een sampletje over hebben altijd leuk :) (hebben jullie miss een sample van perfect protein? erg benieuwd naar!)

C2179661 net besteld. hebben jullie toevallig ook losse unstoppable samples? zou er eentje bij kunnen bij de zending?

Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling :) Je bestelling zal morgen geleverd worden. Helaas hebben we geen losse samples liggen van Unstoppable.
dat dacht ik al j... maar ik ben benieuwd, zie dat die engelsen zo'n beetje de enige zijn die dit in poedervorm verkopen...
We gaan er voor je naar kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik durf niet aan te geven wat de kans is dat we dit product opnemen in ons assortiment.
Zo nog ff voor deze week besteld: C2180071

Mochten jullie een sampletje over hebben altijd leuk :) (hebben jullie miss een sample van perfect protein? erg benieuwd naar!)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken Casper en morgen in huis. Perfect Protein hebben we helaas geen losse samples van, maar deze kun je gerust proberen. Dit is een heerlijke dikke shake met een goede oplosbaarheid. Zelf neem ik deze altijd voor het slapen gaan vanwege zijn volle structuur en toevoeging van Micellar Casein :)

Ralf

Gister om 9 uur besteld en vanochtend pas een mail dat die is verzonden. Jullie worden weer bedankt met je loze beloftes!
Hopen dat hij er voor mn vakantie is

Net weer ff wat caseine gekocht, banana ! En ook de Ripped maar gekocht ! Vorige keer was die uitverkocht en had ik de 24hr burn, voelde er niks van qua energie OID maar wel qua resultaten. Nu de ripped maar want ben toch wel een stim junkie haha. Vraagje: Zijn jullie ook bezig met een nieuwe stimulerende pre workout? Vind zelf dat de huismerk pre workouts nog wel beter kunnne (qua energie) !

Nummer C2180730

My bad, dacht dat het 7 dagen per week gold :rolleyes:
Dan heb ik niks gezegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven