Bedankt voor je bestelling. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat, het is namelijk alleen op werkdagen voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Als je in het weekend besteld, verwerken wij hem in de meeste gevallen direct en krijg je wel een verzendbevestiging. Echter betekend dat alle pakketten op maandag de deur uit gaan en dinsdag geleverd worden.Gister om 9 uur besteld en vanochtend pas een mail dat die is verzonden. Jullie worden weer bedankt met je loze beloftes!
Hopen dat hij er voor mn vakantie is
Ik neem aan dat morgenochtend ook nog op tijd is voor je vakantie?Bedankt voor je bestelling. Ik ben benieuwd wat je van de Ripped! vindt. Het is een sterke en goede vetverbrander en zelfs als pre-workout te gebruiken als je 's ochtends traint. De pre-workouts gaan voorlopig nog niet onder de schop. We vinden ze prijs/kwaliteit erg goed en niet iedereen wil of kan extreme energie aan. Vandaar we proberen altijd meerdere, tegen een scherpe prijs aan te bieden. Zoals nu, in de SALE of MusclePharm DealsNet weer ff wat caseine gekocht, banana ! En ook de Ripped maar gekocht ! Vorige keer was die uitverkocht en had ik de 24hr burn, voelde er niks van qua energie OID maar wel qua resultaten. Nu de ripped maar want ben toch wel een stim junkie haha. Vraagje: Zijn jullie ook bezig met een nieuwe stimulerende pre workout? Vind zelf dat de huismerk pre workouts nog wel beter kunnne (qua energie) !
Nummer C2180730
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

We hopen volgende week weer een levering uit de VS te ontvangen, het blijft altijd een verrassing of het erbij zit.