XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister om 9 uur besteld en vanochtend pas een mail dat die is verzonden. Jullie worden weer bedankt met je loze beloftes!
Hopen dat hij er voor mn vakantie is
Bedankt voor je bestelling. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat, het is namelijk alleen op werkdagen voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Als je in het weekend besteld, verwerken wij hem in de meeste gevallen direct en krijg je wel een verzendbevestiging. Echter betekend dat alle pakketten op maandag de deur uit gaan en dinsdag geleverd worden. :) Ik neem aan dat morgenochtend ook nog op tijd is voor je vakantie?
Net weer ff wat caseine gekocht, banana ! En ook de Ripped maar gekocht ! Vorige keer was die uitverkocht en had ik de 24hr burn, voelde er niks van qua energie OID maar wel qua resultaten. Nu de ripped maar want ben toch wel een stim junkie haha. Vraagje: Zijn jullie ook bezig met een nieuwe stimulerende pre workout? Vind zelf dat de huismerk pre workouts nog wel beter kunnne (qua energie) !

Nummer C2180730
Bedankt voor je bestelling. Ik ben benieuwd wat je van de Ripped! vindt. Het is een sterke en goede vetverbrander en zelfs als pre-workout te gebruiken als je 's ochtends traint. De pre-workouts gaan voorlopig nog niet onder de schop. We vinden ze prijs/kwaliteit erg goed en niet iedereen wil of kan extreme energie aan. Vandaar we proberen altijd meerdere, tegen een scherpe prijs aan te bieden. Zoals nu, in de SALE of MusclePharm Deals :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Bedankt voor je bestelling :) Je bestelling zal morgen geleverd worden. Helaas hebben we geen losse samples liggen van Unstoppable.

We gaan er voor je naar kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik durf niet aan te geven wat de kans is dat we dit product opnemen in ons assortiment.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken Casper en morgen in huis. Perfect Protein hebben we helaas geen losse samples van, maar deze kun je gerust proberen. Dit is een heerlijke dikke shake met een goede oplosbaarheid. Zelf neem ik deze altijd voor het slapen gaan vanwege zijn volle structuur en toevoeging van Micellar Casein :)

Ralf

OK thanks! en de perfect protein is toch gewoon ook geschikt voor sochtends of smiddags?

NIEUWE WEEKAANBIEDINGEN! :cool:

Gold Standard 100% Whey Protein
2270 Gram voor 49.00!

Goji Muesli
500 gram voor 2,65!

Magnificent
2100 gram voor 19,25!

Iron Cuts
120 caps (40 servings) voor 27,50!

Isotone Sportdrank
1050 gram voor 8,50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12,50!

Energy Pill
60 caps (2 maanden) voor 8,49!
Perfect Protein
2000 gram (71 shakes) voor 29,90!

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

OK thanks! en de perfect protein is toch gewoon ook geschikt voor sochtends of smiddags?
Perfect Protein is een "all the day"-protein. Zowel 's ochtends, 's middags en 's avonds geschikt als eiwitbron:cool: Dit zoals ik aangaf, komt dit door de combinatie van snelle en langzame eiwitten.

Door Whey Proteïne én Micellar Caseïne te combineren creëer je het ideale eiwit voor massa.
-Combinatie van de 2 beste eiwitten verkrijgbaar
-Top proteïne voor groei
-Uniek, werkt op elk tijdstip optimaal
-#1 Whey Protein, snelle eiwitten
-#1 Micellar Casein, lange afgifte
-Massa en dieet
-Verslavend lekkere Smoothie smaken

Ralf

Kan er iets extra bij men bestelling? De afgelopen redelijk veel besteld. C2181381

Kan er iets extra bij men bestelling? De afgelopen redelijk veel besteld. C2181381
Bedankt voor je bestelling :) We gaan er direct mee aan de slag en vandaag verwerken, morgen in huis. Ik zie inderdaad dat je een goede klant bent, ik zal kijken of we er iets extra's bij kunnen stoppen voor je :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat, het is namelijk alleen op werkdagen voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Als je in het weekend besteld, verwerken wij hem in de meeste gevallen direct en krijg je wel een verzendbevestiging. Echter betekend dat alle pakketten op maandag de deur uit gaan en dinsdag geleverd worden. :) Ik neem aan dat morgenochtend ook nog op tijd is voor je vakantie?

Ja had al gereageerd dat het mijn fout was, verkeerd begrepen.
Maar moet lukken inderdaad! Bedankt in ieder geval

21o4su9.jpg

Pakte net de 2de strip nachttabletten en zag dat ze allemaal rare spikkels oid. hebben, is dit normaal? zou ik ze nog wel gebruiken?

wat zijn de afmetingen van de body en fit tas die nu in de sale staat? Zie alleen liters erbij staan maar heb daar niet echt een beeld bij haha!
Lijkt me een fijne tas, maar moet wel alles erin kwijt kunnen!

Ik hoor maar niks over de vanadyl ?

Graag gedaan :)
Ja had al gereageerd dat het mijn fout was, verkeerd begrepen.
Maar moet lukken inderdaad! Bedankt in ieder geval
Super, graag gedaan. Dan weet je het voor de volgende keer ;)
Pakte net de 2de strip nachttabletten en zag dat ze allemaal rare spikkels oid. hebben, is dit normaal? zou ik ze nog wel gebruiken?
We hebben de vraag al vaker gehad en nagevraagd voor de leverancier. De kwaliteit komt absoluut niet in het geding, waardoor je het nog veilig kunt gebruiken. Door de hoge temperaturen kan het voorkomen dat de kleuren van de tabletten iets veranderen. Dit heeft verder geen invloed op de werking of structuur van de pil.
wat zijn de afmetingen van de body en fit tas die nu in de sale staat? Zie alleen liters erbij staan maar heb daar niet echt een beeld bij haha!
Lijkt me een fijne tas, maar moet wel alles erin kwijt kunnen!
Natuurlijk, dit is het formaat: H:20, B: 28 en L:42 van de Sporttas.
Ik hoor maar niks over de vanadyl ?
We hebben helaas geen updates meer ontvangen van de leverancier. We hebben het wel besteld, het is dus nog een kwestie van tijd.:rolleyes: We hopen volgende week weer een levering uit de VS te ontvangen, het blijft altijd een verrassing of het erbij zit.

Ralf

In verband met het niet goed kunnen verdragen van aardappel(zetmeel) bronnen vroeg ik mij af of jullie weten welke zetmeel ten grondslag ligt voor jullie Pure Dextrose product.

Indien deze aardappelzetmeel als basis heeft zijn er dan alternatieve producten waarvan jullie weten dat een andere zetmeelbron is gebruikt?

Alvast dank.

In verband met het niet goed kunnen verdragen van aardappel(zetmeel) bronnen vroeg ik mij af of jullie weten welke zetmeel ten grondslag ligt voor jullie Pure Dextrose product.

Indien deze aardappelzetmeel als basis heeft zijn er dan alternatieve producten waarvan jullie weten dat een andere zetmeelbron is gebruikt?

Alvast dank.
Welke Dextrose bedoel je precies? De Dextrose Pure is namelijk afkomstig van druivensuiker als je dat bedoeld.
Graag gedaan :thumbs: De Sporttas gaat je bevallen.

Ralf

Ordernummer C2181710 niet over het hoofd zien :$

Ik bedoelde inderdaad de Dextrose Pure. Druivensuiker is niet afkomstig van druiven maar van een zetmeelbron ;) Vandaar mijn vraag of jullie weten welke zetmeelbron :)
Met dit ben ik niet bekend, maar daar kan ik een heel goed antwoord op geven. Morgen ga ik het even je na met de productspecificaties, als ik deze niet kan vinden, bel ik de leverancier even voor je :) Dan hoop ik morgen, anders woensdag het antwoord te hebben en stuur ik je even een privébericht :) Het antwoord houd je dus van me tegoed!
Ordernummer C2181710 niet over het hoofd zien :$
Bedankt voor je bestelling. Hij is goed ontvangen en zelfs al verzonden, hartstikke mooi dus en morgen in huis!:D

Met dit ben ik niet bekend, maar daar kan ik een heel goed antwoord op geven. Morgen ga ik het even je na met de productspecificaties, als ik deze niet kan vinden, bel ik de leverancier even voor je :) Dan hoop ik morgen, anders woensdag het antwoord te hebben en stuur ik je even een privébericht :) Het antwoord houd je dus van me tegoed!

Super! :thumbs:

Vanochtend een mail gestuurd, maar onderhand nog niks gehoord.
Nu snap ik best dat ik niet de enige klant ben die mailt, maar door het knappe werk van PostNL probeer ik het hier nogmaals.
Order. C2174936 is vandaag na een 2e aflever poging retour terug mee genomen.
1e poging was er niemand thuis en vervolgens bestaat mijn adres opeens niet meer bij de 2e poging...
Zit je netjes thuis op je vrije dag in het aangegeven tijdvak krijg je deze onzin.
Kan dit aub worden opgepakt?

;)
Vanochtend een mail gestuurd, maar onderhand nog niks gehoord.
Nu snap ik best dat ik niet de enige klant ben die mailt, maar door het knappe werk van PostNL probeer ik het hier nogmaals.
Order. C2174936 is vandaag na een 2e aflever poging retour terug mee genomen.
1e poging was er niemand thuis en vervolgens bestaat mijn adres opeens niet meer bij de 2e poging...
Zit je netjes thuis op je vrije dag in het aangegeven tijdvak krijg je deze onzin.
Kan dit aub worden opgepakt?
Natuurlijk, gaan we voor je naar kijken. Als je ons gemaild hebt, heb je vast ook een mailbevestiging gehad. Zou je het nummer daarvan mij kunnen overhandigen? Dan ga ik kijken waarom jouw mail nog niet behandeld is. We streven er namelijk altijd na, dezelfde dag nog je van een antwoord te voorzien. Uiteraard kan het hier natuurlijk ook :)

Het lijkt erop dat je te maken hebt met een luie bezorger, daar ben ik ook niet van gediend.:rolleyes: Ons excuses hiervoor. Ik ga je een privéberichtje sturen en uitzoeken waardoor het komt met jou. Zodat we desnoods het pakket vanavond nog opnieuw versturen voor je!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven