Turdie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olimp is altijd vrij lastig te bestellen, maar afgelopen week is er weer een bestelling uitgegaan. We hopen deze met circa 3 weken weer te ontvangen. Dan zullen de meeste producten van Olimp weer voorradig zijnIk zie dat sommige Olimp producten weer op voorraad zijn, behalve de BCAA Xplode en ZMA, enig idee of die binnenkort weer op voorraad komt? En waarom duurt het best wel lang voordat de Olimp producten weer op voorraad komt als ze uitverkocht zijn?

Ik vermoed dat dit rond de 150-200mg per serving zal liggen. Dit is het meest gebruikelijke bij pre-workouts. Houd er natuurlijk wel rekening dat er vaak een "Energize-blend" gebruikt wordt. De combinatie van verschillende ingrediënten maakt het daarom zo sterkHoi Body en Fit, hebben jullie een idee hoeveel caffeine er in de Assault pre workout zit? Gister een sample insane gebruikt en ik vond dat net ff te veel caffeine
Al ben ik van mening dat Assault minder heftig is dan Insane, daarintegen wel weer spieropbouwender met bijv. de toegevoegde aminozuren. Weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik samples krijg (als er zijn, geen verplichting) dan probeer ik ze. Staat het me aan, dan koop ik het product.
Weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik samples krijg (als er zijn, geen verplichting) dan probeer ik ze. Staat het me aan, dan koop ik het product.
Zeker een snotneus van 11 jaar die me een schooier noemt. Let wat op je taal kind.
Edit: ik zie net dat je 22 bent, never mind. Had wat volwassener gedrag van je verwacht.
Is het pakketje nog aangekomen bij je? 

Bedankt voor je mooie compliment. Voor België geldt eigenlijk voor 21.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit omdat we deze belofte kunnen maken. We werken altijd tot later en als het aan ons ligt, verhogen we het net als pakketten die naar Nederland gaan ook naar 22.00 uur. Echter heeft postNL zijn diensten aangepast, waardoor wij deze tijden mee hebben veranderd naar 21.00 uur. Veel plezier met je supplementen!Gisteren 21u30 besteld voor België en vandaag om 10u30 aangekomen. Wat een service!!! (Ik vergis me altijd en denk dat het voor België ook voor 22u bestellen is)
Oh, dat is natuurlijk vreemd. Het is namelijk deze dosering voor de Creatine Ultra:Net Creatine Ultra binnen gekregen:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-ultra/
Staat op 't potje: "Neem dagelijks 3 capsules 30-60 minuten voor het slapen gaan.". Neem aan dat dit niet klopt (al helemaal omdat het poeder is). Vroeg me echter af wat wel het aanbevolen gebruik is, e.g. hoeveel scoops is 5 gram creatine?
De Z-Core PM bieden we nog aan omdat deze nog te bestellen is bij onze leverancier. Melatonine van bijv. Now of ON kunnen we niet meer importeren vanuit het buitenland. Het betreft daarom een opkoopactie om er vanaf te komen.Mag de melatonine van musclepharm eigenlijk nog wel verkocht worden ivm de nieuwe wetgeving.
We zijn zeker van plan de Pistache Whey toe te voegen, echter is de sampling die we krijgen van onze leverancier NIET goed genoeg voor de Whey Perfection. We willen geen halve smaken uitbrengen voor een product wat al enorm veel lekkere smaken heeft. We hopen op de juiste sampling te wachten, dan komt deze smaak in ons assortiment!Vraagje,
Voor de Whey Perfection hebben jullie de smaak Pistache of zijn jullie van plan deze toe te voegen.
Jullie concurrentheeft namelijk whey met pistache en deze spreekt me wel aan, maar wil ni overstappen
![]()
B&F heb wat orders gedaan! Mocht je leuke samples of reclame shirtjes/goodies over hebben
C2188299
C2188307
C2188320
C2188314

Ik geloof dat er genoeg goodies meegestuurd worden zonder dat ik er iets voor hoef te doenB&F heb wat orders gedaan! Mocht je leuke samples of reclame shirtjes/goodies over hebben
C2188299
C2188307
C2188320
C2188314

Nu een paar training gehad en denk echt dat jullie een concurrent hebben voor Unstoppable in de naam van C4...
Wat een knaller ook zeg![]()

C4 Pre-workout behoort ook tot één van mijn favorieten. Een heerlijke pomp en veel energie. Absoluut een aanrader!Nu een paar training gehad en denk echt dat jullie een concurrent hebben voor Unstoppable in de naam van C4...
Wat een knaller ook zeg![]()
Alweer of nogsteeds?Whey hd besteld in de smaak vanille caramel, veel goede dingen over gelezen dus ik ben benieuwd!
De crispy isolaat ook!
Vorige week kreeg ik m'n bestelling waarbij op stond dat ik een shake beker kreeg en wat samples maar er zat niets bij helaas terwijl dat wel op de lijst stond, beetje vreemd.
Nu heb je dus wat goed te maken Ralf.
C2189141
Ik ga mijn best voor je doen. De Whey-HD krijgen we veel complimenten over en is in de VS één van de populairste Wheys naast Dymatize en uiteraard Gold Whey
Ik zou als ik jou was de Crispies eens mixen met de Whey-HD, dan krijg je een heerlijke shake