jayjay1988
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het beleid wann je voor 22.00u hebt besteld en je je bestelling niet de volgende dag binnen hebt gekregen??
Daar is (gelukkig) geen beleid voor. We zenden alle pakketten die tot en met 22.00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag nog naar de klant. Mocht dit onverhoopt niet gebeuren, zullen we contact met je opnemen. Dan moet daar een reden voor zijn en wil ik voor je uitzoeken. Als je jouw ordernummer wilt sturen in een privébericht, dan kijk ik er voor je naarWat is het beleid wann je voor 22.00u hebt besteld en je je bestelling niet de volgende dag binnen hebt gekregen??
Als het gebeurd is dat natuurlijk altijd vervelend en ons excuses hiervoor. 
Bedankt voor je mooie compliment. Voor België geldt eigenlijk voor 21.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit omdat we deze belofte kunnen maken. We werken altijd tot later en als het aan ons ligt, verhogen we het net als pakketten die naar Nederland gaan ook naar 22.00 uur. Echter heeft postNL zijn diensten aangepast, waardoor wij deze tijden mee hebben veranderd naar 21.00 uur. Veel plezier met je supplementen!
Ralf
---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Weer ruim voorradig: Whey Crispy Isolaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het zojuist even gechecked maar voor de Vitamine B12 is afkomstig uit Cholecalciferol.Die Vitamine B12 van jullie, wordt daar Methylcobalamine of Cyanocobalamine voor gebruikt?

De Perfect Protein is net iets minder dik dan de Smart Protein. Deze is kwa structuur wel erg lekker en vol van smaak, vandaar wij het ook 'smoothie' noemen. Wat bedoel je met een Vega? Vegatarisch eiwit? In dat geval kun je eens kijken naar egg-protein, soja-protein of green protein (erwten). Deze smaken zijn wel iets minder lekker dan Whey.Ziet er lekker uit die whey crispy ga ik ook eend proberen!!
Maar de dikte van de perfect protein is die te vergelijken met de smart protein?
En zag dat de lemon er weer was vind je dat zelf n aanrader? Klinkt wel lekker fris!
En ik zoek n vega (soja of iets anders) voor n vriendin.. Welke zou jij dan aanraden? (En ook qua smaak ze is echt kieskeurig als hell)
En thx voor de snelle verzending weer gister![]()
Wat stom van me. Excuses! Ik heb de verkeerde verpakking gepakt.
Ik heb inderdaad D3 doosje gepakt om de ingrediënten te checken. Ik pak nu de B12 voor je! Dan bewerk ik zo mijn bericht.Wat stom van me. Excuses! Ik heb de verkeerde verpakking gepakt.Ik heb inderdaad D3 doosje gepakt om de ingrediënten te checken. Ik pak nu de B12 voor je! Dan bewerk ik zo mijn bericht.
Edit: Helaas staat het niet op het doosje. Ik heb direct de leverancier voor je gemaild. Ik verwacht dat ik morgen een antwoord voor je heb!
Ralf

Ik heb het zojuist even gechecked maar voor de Vitamine B12 is afkomstig uit Cholecalciferol.
De Perfect Protein is net iets minder dik dan de Smart Protein. Deze is kwa structuur wel erg lekker en vol van smaak, vandaar wij het ook 'smoothie' noemen. Wat bedoel je met een Vega? Vegatarisch eiwit? In dat geval kun je eens kijken naar egg-protein, soja-protein of green protein (erwten). Deze smaken zijn wel iets minder lekker dan Whey.
Door Whey Proteïne én Micellar Caseïne te combineren creëer je het ideale eiwit voor massa.
-Combinatie van de 2 beste eiwitten verkrijgbaar
-Top proteïne voor groei
-Uniek, werkt op elk tijdstip optimaal
-#1 Whey Protein, snelle eiwitten
-#1 Micellar Casein, lange afgifte
-Massa en dieet
-Verslavend lekkere Smoothie smaken
Ralf

Qua smaak zou ik eerder voor de egg protein gaan. De pea protein heeft wel een bijsmaakje.Sorry ja bedoelde inderdaad vegetarisch eiwit, welke van die soorten is dan het meest aanraadbaar voor een kieskeurige dame![]()
De kwaliteit die we aanbieden is sowieso goed. Wij werken altijd met betrouwbare leveranciers en daarom kun je aan op onze producten. Ik ga alleen de bron nog even voor je na welke gebruikt is voor dit productBedankt alvast, er zit geen haast achter hoor, ik was gewoon benieuwd want Methyl B12 voor die prijs zou niet slecht zijn![]()

Nee, we hebben geen vloeibare eiwitten. Wel vloeibare aminozurenKon het zo snel niet vinden maar hebben jullie ook vloeibaar eiwit?
Sorry ja bedoelde inderdaad vegetarisch eiwit, welke van die soorten is dan het meest aanraadbaar voor een kieskeurige dame![]()
Bedankt voor je toevoeging.Qua smaak zou ik eerder voor de egg protein gaan. De pea protein heeft wel een bijsmaakje.
Ik vind Soja en Erwten eiwit inderdaad wel een bijsmaakje hebben, echter went dat op den duur zeker. Egg Protein is prima om mee te starten maar relatief duur. Uiteraard kun je later overstappen naar Soja of Pea Protein. In het begin is het wat wennen, maar na verloop van tijd ga je het zeker waarderen. Het is vaak net hoe "verwend" de smaak pupillen verwend zijn van je vriendin
Echter, wat ik me afvraag. Als je wel Egg-protein kunt nemen, dan kun je toch ook Whey Protein nemen (Melk vs Ei)?
Altijd goed
Vloeibare eiwitten zijn leuk voor de afwisseling, echter is een shake maken ook zo gedaan. Vaak minstens, zo niet, lekkerder 

Haha, Ramadan zou toch de mooiste maand moeten zijn om vetmassa af te vallen. Alhoewel ik begrijp dat je 's nachts enorme trek kan hebben.Ik ga vanaf augustus cutten. Kom helaas in de Ramadan altijd paar kilotjes aan door teveel baklava en Turkse pizza
Ik zoek eigenlijk een shake als maaltijdvervanger. Rijk aan eiwitten. Wil graag afblijven van brood. Ik keek naar Lean Gain, klinkt goed maar is weer 49gram koolhydraten per shake. De Dieet Eiwit heb ik al eens gehad, kan niet zeggen dat het mijn honger stilt.
Nog iets anders? De smart bars doen hun werk, maar wat kan ik nog anders bestellen? ISO Burn van BSN? Advies voor een goede stack zou handig zijn bij het bestellen!![]()
Als je een maaltijd vervanger zoekt, vind ik altijd dat je aan een shake van 500kcal of meer moet denken. Dat kun je zelf samenstellen uit whey, koolhydraten en vetten. Op die manier kun je heel gemakkelijk een goede en vullende maaltijd maken. Zeker als je een vezelrijke koolhydraatbron en vetten neemt. Deze vertragen de opname en geven een langer voller gevoel. Bijvoorbeeld Whey Perfection, Ultra Fine Oats en lijnzaad. Je kan natuurlijk ook kiezen voor een all-in-one shake denken zoals Lean Gain of Mass Perfection. Deze zijn al een combinatie van alle drie 
We hebben helaas geen samples van losse pre-workouts. Deze kun je veelal niet inkopen of bestellen en krijgen ze nog zelden cadeau van onze leveranciers. Ik kan je daarom helaas niet aan een sample helpen. De betere pre-workouts op dit moment, naar aanleiding van alle reacties, is Unstoppable, C4 Pre-workout en Insane!@Ralf
Ben er nog steeds niet achter welke pre workout voor mij werkt..
Heb NR1 en Assault geprobeerd, beide geen effect bij mij.
Is het mogelijk om een paar samples te verkrijgen bij jullie?
Altijd goed