AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik heb een bestelling geplaatst een paar dagen geleden(11 dagen) en nu wil ik een nieuwe plaatsen voordat een bepaalde sale stopt. Daarom had ik graag de kortingscode gehad na review maar nog geen request tot review ontvangen :(.

Graag info over wanneer ik die zal ontvangen en of ik mss vroegere een review kan plaatsen zodat ik alsnog kan bestellen. :)

Groetjes U

http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/granen/smaakt/rijstmeel/?sqr=rijst&

enig idee of dit het juiste soort is waar je ook pap van kan maken? aka Cream of Rice
Ja, dit kan zeker wel. Echter, de vraag of het heel lekker wordt...:D
Iets zoets fruitigs als aardbei en (witte?) chocolade lijkt me lekker voor die crispy! :)
Thanks, leuk idee. Ik zat zelf aan een chocolade achtige te denken. Als je dat combineert met een heerlijke Whey smaak, krijg je volgens mij een hele lekkere shake:cool: Whey Crispy
Moet je bij C4 Extreme Cellucor nog apart creatine nemen?
Ja, zeker wel. In de C4 zit naar schatting 2 gram creatine per servering. Dat is eigenlijk té weinig om aan je dagelijkse hoeveelheid te komen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Hey,

Ik heb een bestelling geplaatst een paar dagen geleden(11 dagen) en nu wil ik een nieuwe plaatsen voordat een bepaalde sale stopt. Daarom had ik graag de kortingscode gehad na review maar nog geen request tot review ontvangen :(.

Graag info over wanneer ik die zal ontvangen en of ik mss vroegere een review kan plaatsen zodat ik alsnog kan bestellen. :)

Groetjes U
De uitnodigingen voor reviews worden altijd willekeurig verstuurd. Het kan zijn dat je bij deze bestelling géén gehad hebt en bij de volgende misschien wel weer één ontvangt. :)

Thanks, leuk idee. Ik zat zelf aan een chocolade achtige te denken. Als je dat combineert met een heerlijke Whey smaak, krijg je volgens mij een hele lekkere shake:cool: Whey Crispy

Ja, zeker wel. In de C4 zit naar schatting 2 gram creatine per servering. Dat is eigenlijk té weinig om aan je dagelijkse hoeveelheid te komen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

De uitnodigingen voor reviews worden altijd willekeurig verstuurd. Het kan zijn dat je bij deze bestelling géén gehad hebt en bij de volgende misschien wel weer één ontvangt. :)
Dat vind ik nu jammer zie. Vind het leuk die extra 2.5 % te krijgen op een volgende bestelling als vaste klant. :(

Weekaanbiedingen tot 1 augustus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smart Protein Variety Pack
10 sachets voor 6.90!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.75!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Super Duo!
Per duoverpakking voor 39.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 ampullen) voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram (1-2 maand) voor 9.90!

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Dat vind ik nu jammer zie. Vind het leuk die extra 2.5 % te krijgen op een volgende bestelling als vaste klant. :(
We hebben natuurlijk al scherpe prijzen, leuke cadeaus en snelle levering. Elke bestelling weer. De 2,5% korting is daarop nog wat extra's die we willekeurig weggeven aan mensen die een review willen schrijven :)

Ralf

Ralf

Jaaa vooral witte chocolade zou heerlijk zijn voor die crispyy!!!

C2197496 voor t weekend besteld :D

B&F, hebben jullie er ervaring mee om whey mee te nemen op een vliegreis? binnenkort vakantie en ben wel benieuwd of dat ook in een speciale sealbag moet of dat ik het zelf in een kleiner potje mag doen adhv hoeveel ik mee wil nemen.

B&F, hebben jullie er ervaring mee om whey mee te nemen op een vliegreis? binnenkort vakantie en ben wel benieuwd of dat ook in een speciale sealbag moet of dat ik het zelf in een kleiner potje mag doen adhv hoeveel ik mee wil nemen.

in van die mooie witte zakjes doen en er met koeienletters COKE opschrijven. werkt altijd.

Thnx

@Robke vreet je die zelf? Is dat "pure" rijstepap zonder vet/suiker toegevoegd?
Graag gedaan :thumbs:
Jaaa vooral witte chocolade zou heerlijk zijn voor die crispyy!!!

C2197496 voor t weekend besteld :D
Bedankt voor je bestelling. Voor een vaste klant stop ik er iets extra's bij Casper :) Morgen in huis!
Whey kun je gerust meenemen op vliegreis, mits het in de originele verpakking blijft. Dat is mijn eigen ervaring en nooit problemen verder mee gehad. Kleinere verpakkingen, durf ik niet te zeggen. Fijne vakantie!

Ralf

Beste is een gesloten verpakking nog, en waar duidelijk op staat wat het is
Dus miss is dan zon 750 gram whey zak wat?

Nooit dus los in potjes, zakjes oid wat gaan stoppen

hallooo,

is het ook een idee om carbo load van QNT in jullie voorraad toe tevoegen?

Hallo Body&Fit.
Ik heb gister 4kg whey isolaat besteld (aardbei) en een pot van 2kg ontvangen.. Verder klopt de bestelling wel, echter heb ik gister ook een pot Whey-HD besteld, in de beschrijving op http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/bpi-sports/whey-hd/#labels staat dat er per 38 gram, 25g eiwit in zou zitten wat neerkomt op 65,7g per 100g.
Nu heb ik de pot binnen en daarop staat dat het 25 gram eiwit bevat per 42 gram poeder.. 59,5 per 100g dus.

Een klein verschil maar toch scheelt het per pot van 2 kilo wel 124g eiwit

Ordernummer C2194274

Hallo Body&Fit.
Ik heb gister 4kg whey isolaat besteld (aardbei) en een pot van 2kg ontvangen.. Verder klopt de bestelling wel, echter heb ik gister ook een pot Whey-HD besteld, in de beschrijving op http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/bpi-sports/whey-hd/#labels staat dat er per 38 gram, 25g eiwit in zou zitten wat neerkomt op 65,7g per 100g.
Nu heb ik de pot binnen en daarop staat dat het 25 gram eiwit bevat per 42 gram poeder.. 59,5 per 100g dus.

Ordernummer C2194274
Verschilt per smaak...simpel google werk
Laat me raden jij hebt milk & cookies?
http://nl.bodybuilding.com/store/bpi-sports/whey-hd.html?&_requestid=1636499

Bestelling geplaatst :D
zou je er misschien wat leuks van kunnen maken
C2197991

Jullie agmatine is wel toppie. Vanmorgen genomen, nog altijd een lekkere pomp erin nu :)

Net 2 potten creatine, 1 pot agmatine en 2 potten unstoppable besteld! :)

hallooo,

is het ook een idee om carbo load van QNT in jullie voorraad toe tevoegen?
Bedankt voor je suggestie. Echter gaan we QNT niet verder uitbreiden, de producten vinden we geen nuttige toevoeging op ons assortiment.
Hallo Body&Fit.

Ordernummer C2194274
Goed om te horen dat je de spullen in goede orde in ontvangst hebt genomen. Ik heb zojusit even gekeken naar de Whey-HD, maar er zitten "voldoende" eiwitten in hoor. Elke verpakking bevat een andere hoeveelheid poeder, dit omdat de ene smaak meer toevoegingen heeft dan de andere. Er zitten 25 doseringen in met elke shake 25 gram eiwit. De totale hoeveelheid eiwitten blijft dus gelijk, alleen de hoeveelheid poeder per smaak per pot kan dus verschillen :)

Meedoen doe je via: http://bodyenf.it/FB-winjegeldterug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven