Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo bestelling is geplaatst, C2203840 .. wilde het eigenlijk de dag voor m'n verjaardag doen (aankomende vrijdag) maar dat red ik niet met m'n isolaat :(

Zo bestelling is geplaatst, C2203840 .. wilde het eigenlijk de dag voor m'n verjaardag doen (aankomende vrijdag) maar dat red ik niet met m'n isolaat :(
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al verwerkt is en klaar staat voor verzending. Je kan er morgen op rekenen dat het klaar ligt :) Dat is in ieder geval ruim op tijd voor vrijdag:cool:

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Meedoen doe je via: http://bodyenf.it/FB-winjegeldterug

B&f, wanneer komt de Super Cissus RX http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/cissus-quadrangularis/usp-labs/super-cissus-rx/ of Cissus http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/gewrichten-en-blessures/primaforce/cissus/ terug binnen? Mijn potje is bijna leeg. Ik zit nog met pezen pijn, en met een ander product geneest dat niet.
De Primaforce Cissus komt deze week naar waarschijnlijkheid weer binnen. Je kan je het beste aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte :) De Cissus RX van USP Labs daarvan is de voorraad onbekend bij de leverancier, we hebben hem wel besteld, maar kunnen daar geen garantie over geven.

Ralf

Weekaanbiedingen tot 1 augustus
Smart Protein Variety Pack
10 sachets voor 6.90!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.75!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Super Duo!
Per duoverpakking voor 39.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 ampullen) voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram (1-2 maand) voor 9.90!

Net leuke bestelling geplaatst!

C2207835

LekkOr!

Bestelling geplaatst:

C2208076

Kijk maar of je er nog wat leuks bij kan doen.

Welke omega3 raden jullie aan die vergelijkbaar is met de marinol omega3 qua prijs/kwaliteit/quantiteit omega3 dha en epas?

Net leuke bestelling geplaatst!

C2207835

LekkOr!
Bedankt voor je bestelling. Het pakket is reeds onderweg, hij is namelijk verstuurd. Morgen in huis!
Bestelling geplaatst:

C2208076

Kijk maar of je er nog wat leuks bij kan doen.
Je bestelling wordt op dit moment ingepakt en mijn collega's zijn er druk mee bezig. Morgen in huis en bedankt voor je bestelling :thumbs:
Welke omega3 raden jullie aan die vergelijkbaar is met de marinol omega3 qua prijs/kwaliteit/quantiteit omega3 dha en epas?
Eigenlijk geen enkele. Dit omdat Marinol exclusief is en extreem zuiver. Marinol is eigenlijk de beste kwaliteit verkrijgbaar. :) De andere zijn vaak iets lager gedoseerd.

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Het pakket is reeds onderweg, hij is namelijk verstuurd. Morgen in huis!

Je bestelling wordt op dit moment ingepakt en mijn collega's zijn er druk mee bezig. Morgen in huis en bedankt voor je bestelling :thumbs:

Eigenlijk geen enkele. Dit omdat Marinol exclusief is en extreem zuiver. Marinol is eigenlijk de beste kwaliteit verkrijgbaar. :) De andere zijn vaak iets lager gedoseerd.

Ralf

Dat is jammer :( vooral omdat die nog een paar weken niet voorradig is.

C2208639

Laatst bewerkt:
Komt mijn bestelling morgen nog aan? Ik heb nog geen 'bestelling verzonden' e-mail gekregen, normaal krijg ik die na 5 minuten al.

Dat is jammer :( vooral omdat die nog een paar weken niet voorradig is.

C2208639
Komt mijn bestelling morgen nog aan? Ik heb nog geen 'bestelling verzonden' e-mail gekregen, normaal krijg ik die na 5 minuten al.
Bedankt voor je bestelling. Natuurlijk gaat jouw bestelling vandaag nog verzonden worden. 5 minuten is wel erg snel, maar we werken nu met een ordermanagementsysteem wat alles een stuk makkelijker en beter maakt. Het duurt langer voordat de verzendmail komt, maar als je voor 22.00 uur besteld, heb je hem altijd de volgende dag in huis. Tenzij wij anders aangeven, wanneer er bijv. een technische storing is. Je hebt hem morgen in huis :)

Ralf

Hallo,

Eind augustus vertrek ik naar Zweden om daar vier maanden te studeren.
Ik wil een voorraad voor 4 maanden meenemen met o.a whey, crea, beta, maize & casein. (Ik ga met de auto)
Kan ik problemen verwachten wanneer ik bij de douane sta met kilo's poeder waarvan hun niet weten wat het precies is of is dit geen probleem?
Tips?

Benieuwd naar de MuscleTech 100% premium whey! Heb chocolade besteld, mooie prijs nu. ^^

Ordernummer C2210159

Hallo,

Ik wil een voorraad voor 4 maanden meenemen met o.a whey, crea, beta, maize & casein. (Ik ga met de auto)
Kan ik problemen verwachten wanneer ik bij de douane sta met kilo's poeder waarvan hun niet weten wat het precies is of is dit geen probleem?
Tips?
In principe is er een vrije stroom van goederen binnen de EU, waar Zweden ook onder valt. Ik verwacht verder geen problemen, zeker niet wanneer je nieuwe verpakkingen mee hebt :)
Benieuwd naar de MuscleTech 100% premium whey! Heb chocolade besteld, mooie prijs nu. ^^

Ordernummer C2210159
Bedankt voor je bestelling. Hij is reeds voor verstuurd. Met de 100% Premium Whey Protein heb je prijs kwaliteit een hele goede en goedkope eiwitshake :) Ik heb hem wel eens gedronken en vind hem erg, lekker!
Ralf

Hallo,

Tips?
Alvast een goede advocaat regelen.

Bestelling C2211281 gedaan, mijn Beta Alanine begon nu wel erg te klonteren. Tijd voor nieuwe. Nog wat pre workout supps om te testen, ben benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven