GetThaYayo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al verwerkt is en klaar staat voor verzending. Je kan er morgen op rekenen dat het klaar ligtZo bestelling is geplaatst, C2203840 .. wilde het eigenlijk de dag voor m'n verjaardag doen (aankomende vrijdag) maar dat red ik niet met m'n isolaat![]()
Dat is in ieder geval ruim op tijd voor vrijdag
De Primaforce Cissus komt deze week naar waarschijnlijkheid weer binnen. Je kan je het beste aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogteB&f, wanneer komt de Super Cissus RX http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/cissus-quadrangularis/usp-labs/super-cissus-rx/ of Cissus http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/gewrichten-en-blessures/primaforce/cissus/ terug binnen? Mijn potje is bijna leeg. Ik zit nog met pezen pijn, en met een ander product geneest dat niet.
De Cissus RX van USP Labs daarvan is de voorraad onbekend bij de leverancier, we hebben hem wel besteld, maar kunnen daar geen garantie over geven.Zo bestelling is geplaatst, C2203840 .. wilde het eigenlijk de dag voor m'n verjaardag doen (aankomende vrijdag) maar dat red ik niet met m'n isolaat![]()

Bedankt voor je bestelling. Het pakket is reeds onderweg, hij is namelijk verstuurd. Morgen in huis!
Je bestelling wordt op dit moment ingepakt en mijn collega's zijn er druk mee bezig. Morgen in huis en bedankt voor je bestellingBestelling geplaatst:
C2208076
Kijk maar of je er nog wat leuks bij kan doen.
Eigenlijk geen enkele. Dit omdat Marinol exclusief is en extreem zuiver. Marinol is eigenlijk de beste kwaliteit verkrijgbaar.Welke omega3 raden jullie aan die vergelijkbaar is met de marinol omega3 qua prijs/kwaliteit/quantiteit omega3 dha en epas?
De andere zijn vaak iets lager gedoseerd.Bedankt voor je bestelling. Het pakket is reeds onderweg, hij is namelijk verstuurd. Morgen in huis!
Je bestelling wordt op dit moment ingepakt en mijn collega's zijn er druk mee bezig. Morgen in huis en bedankt voor je bestelling
Eigenlijk geen enkele. Dit omdat Marinol exclusief is en extreem zuiver. Marinol is eigenlijk de beste kwaliteit verkrijgbaar.De andere zijn vaak iets lager gedoseerd.
Ralf
vooral omdat die nog een paar weken niet voorradig is.Bedankt voor je bestelling. Het pakket is reeds onderweg, hij is namelijk verstuurd. Morgen in huis!
Ralf

Dat is jammervooral omdat die nog een paar weken niet voorradig is.
C2208639
Bedankt voor je bestelling. Natuurlijk gaat jouw bestelling vandaag nog verzonden worden. 5 minuten is wel erg snel, maar we werken nu met een ordermanagementsysteem wat alles een stuk makkelijker en beter maakt. Het duurt langer voordat de verzendmail komt, maar als je voor 22.00 uur besteld, heb je hem altijd de volgende dag in huis. Tenzij wij anders aangeven, wanneer er bijv. een technische storing is. Je hebt hem morgen in huisKomt mijn bestelling morgen nog aan? Ik heb nog geen 'bestelling verzonden' e-mail gekregen, normaal krijg ik die na 5 minuten al.

In principe is er een vrije stroom van goederen binnen de EU, waar Zweden ook onder valt. Ik verwacht verder geen problemen, zeker niet wanneer je nieuwe verpakkingen mee hebtHallo,
Eind augustus vertrek ik naar Zweden om daar vier maanden te studeren.
Ik wil een voorraad voor 4 maanden meenemen met o.a whey, crea, beta, maize & casein. (Ik ga met de auto)
Kan ik problemen verwachten wanneer ik bij de douane sta met kilo's poeder waarvan hun niet weten wat het precies is of is dit geen probleem?
Tips?

Bedankt voor je bestelling. Hij is reeds voor verstuurd. Met de 100% Premium Whey Protein heb je prijs kwaliteit een hele goede en goedkope eiwitshakeBenieuwd naar de MuscleTech 100% premium whey! Heb chocolade besteld, mooie prijs nu. ^^
Ordernummer C2210159
Ik heb hem wel eens gedronken en vind hem erg, lekker!Alvast een goede advocaat regelen.Hallo,
Eind augustus vertrek ik naar Zweden om daar vier maanden te studeren.
Ik wil een voorraad voor 4 maanden meenemen met o.a whey, crea, beta, maize & casein. (Ik ga met de auto)
Kan ik problemen verwachten wanneer ik bij de douane sta met kilo's poeder waarvan hun niet weten wat het precies is of is dit geen probleem?
Tips?