MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze L-Arginine poeder heb ik ooit bij jullie gekocht en die heeft ff in de kast gestaan omwille van andere sups die dit in zich hadden. Nu weet ik dat datum van verval dikwijls niet de uiterste houdbaarheid datum is. Dus hoe lang na die datum denken jullie dat het veilig blijft te gebruiken?

Weekaanbiedingen tot 1 augustus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smart Protein Variety Pack
10 sachets voor 6.90!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.75!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Super Duo!
Per duoverpakking voor 39.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 ampullen) voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram (1-2 maand) voor 9.90!

Deze L-Arginine poeder heb ik ooit bij jullie gekocht en die heeft ff in de kast gestaan omwille van andere sups die dit in zich hadden. Nu weet ik dat datum van verval dikwijls niet de uiterste houdbaarheid datum is. Dus hoe lang na die datum denken jullie dat het veilig blijft te gebruiken?
De THT is de datum die wij aangeven op de verpakking is een uiterste gebruik datum waarvoor wij de verantwoordelijkheid nemen. Wanneer het over datum is en je besluit het zelf te nemen, is dat jouw eigen verantwoordelijkheid. Als wij aangeven "joh, geen probleem, gebruik nog maar 3 maand" dan nemen wij de verantwoordelijkheid wanneer je iets overkomt. Zoals je begrijpt, kunnen wij dat niet doen:rolleyes:

Graag gedaan :thumbs:

Bedankt voor je bestelling. Voor een vaste klant stop ik er iets extra's bij Casper :) Morgen in huis!

Whey kun je gerust meenemen op vliegreis, mits het in de originele verpakking blijft. Dat is mijn eigen ervaring en nooit problemen verder mee gehad. Kleinere verpakkingen, durf ik niet te zeggen. Fijne vakantie!

Ralf

Beste is een gesloten verpakking nog, en waar duidelijk op staat wat het is
Dus miss is dan zon 750 gram whey zak wat?

Nooit dus los in potjes, zakjes oid wat gaan stoppen

zie inderdaad op de site die 750 grams pouches, ik denk dat het die wordt. dacht eigelijk dat er alleen 2kg en 4kg potten waren. tnx voor de info!

zie inderdaad op de site die 750 grams pouches, ik denk dat het die wordt. dacht eigelijk dat er alleen 2kg en 4kg potten waren. tnx voor de info!
Hartstikke goed. Van de meeste eiwitproducten van ons eigen merk hebben we nu ook handige 750 gram verpakkingen. Anders kun je ook nog altijd de Variety Box proberen he :) Als je dat combineert met de Whey Crispy heb je een heerlijke vakantieshake. Elke dag een andere smaak, met een bite van extra eiwitten:D

Ralf

Hartstikke goed. Van de meeste eiwitproducten van ons eigen merk hebben we nu ook handige 750 gram verpakkingen. Anders kun je ook nog altijd de Variety Box proberen he :) Als je dat combineert met de Whey Crispy heb je een heerlijke vakantieshake. Elke dag een andere smaak, met een bite van extra eiwitten:D

Ralf

haha goede tip, ik zal eens kijken heb nog een paar weken maar dan ben ik vast goed voorbereid;)

Beste Ralf,

Toevallig een indicatie wanneer de Green Proteïn weer binnenkomt? :)

Geachte,

wanneer is de Melatonine terug in voorraad?

Ik heb deze of deze dringend nodig...

C2200519 als jullie nog wat samples over hebben :D

C2201583 Ik ook net een bestelling gedaan. Gaarne geen kokos sachet :D

Vandaag pakketje ontvangen, superthanks weer :) :) :)

vraagje, zag op internet dat er ''proteine chips'' [Link niet meer beschikbaar]

komt, krijgen jullie die ook in jullie assortiement?

Vandaag pakketje ontvangen, superthanks weer :) :) :)

vraagje, zag op internet dat er ''proteine chips'' [Link niet meer beschikbaar]

komt, krijgen jullie die ook in jullie assortiement?

Hoi,

We zijn aan het bekijken of het iets voor ons is en of we de kwaliteit goed genoeg vinden.
Maar bij deze hebben we dus in ieder geval al 1 iemand die het koopt!
Goed om te weten dat er vraag naar is!

Groet Lily

2 euro is best prijzig, is niet eens een hele maaltijd. Voegen ze ook nog een shitload aan zout toe...

Vandaag maar wat omega 3 besteld + de assault in de aanbieding! Nog niet gehad de nieuwe versie..veel verschil met de oude? Heb besloten maar een aantal verschillende PWO's te kopen, zodat ik meer keuze heb en het minder snel went. De casein perfection banaan van vorige week is echt heerlijk trouwens! Heel blij mee.

C2201438

Vandaag maar wat omega 3 besteld + de assault in de aanbieding! Nog niet gehad de nieuwe versie..veel verschil met de oude? Heb besloten maar een aantal verschillende PWO's te kopen, zodat ik meer keuze heb en het minder snel went. De casein perfection banaan van vorige week is echt heerlijk trouwens! Heel blij mee.

C2201438
Hoi,

Goed om te horen dat de vorige bestelling naar wens was! Over de vernieuwde Assault horen we veel positieve verhalen!! Proberen dus!!

Fijn weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven