MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling C2211281 gedaan, mijn Beta Alanine begon nu wel erg te klonteren. Tijd voor nieuwe. Nog wat pre workout supps om te testen, ben benieuwd.
Bedankt voor je bestelling. We gaan er mee aan de slag. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aan komt :) Ik zal kijken of ik er nog iets extra's bij kan stoppen!
Wou net een bestelling plaatsen, zie ik dat Banaan Isolaat op is. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection/

Enig idee wanneer die smaak terug komt?
Zekers :) De Bananensmaak is enorm populair en doet het eigenlijk altijd goed. Ik ga het voor je navragen, zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten!
Edit: Hij komt morgen binnen! :thumbs:

Ralf

Laatst bewerkt:
Kijk aan!

Zojuist bestelling C2211390 geplaatst, Banaan komt er direct achteraan wanneer deze weer in 2KG is :D

Kijk aan!

Zojuist bestelling C2211390 geplaatst, Banaan komt er direct achteraan wanneer deze weer in 2KG is :D
Super, bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen, dan heb je deze morgen in huis :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Weekaanbiedingen tot 1 augustus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smart Protein Variety Pack
10 sachets voor 6.90!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.75!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Super Duo!
Per duoverpakking voor 39.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 ampullen) voor 7.50!

L-Glutamine
500 gram (1-2 maand) voor 9.90!

Ook bestelling geplaatst ordernummer C2203849 :)

Musclepharm creatine is in de aanbieding, alleen niet meer op voorraad. Komt deze nog terug zodat ik deze voor de oude prijs van 15,90 kan bestellen?

Daarnaast een andere vraag. Hoe kan het dat de voedingswaarde van cacao poeder en cacao nibs van jullie merk verschillen, is inprincipe toch hetzelfde?

Zojuist een bestelling geplaatst: C2212614

Ik vrees dat mijn gratis product niet in de bestelling terecht is gekomen. Ik zou graag de shake beker (de gewone, dus niet de luxe) gehad willen hebben.

Als jullie er nog eentje extra kunnen missen, dan zeg ik daar geen nee tegen. :D

Musclepharm creatine is in de aanbieding, alleen niet meer op voorraad. Komt deze nog terug zodat ik deze voor de oude prijs van 15,90 kan bestellen?

Daarnaast een andere vraag. Hoe kan het dat de voedingswaarde van cacao poeder en cacao nibs van jullie merk verschillen, is inprincipe toch hetzelfde?
De creatine was een OP=OP aanbieding in samenwerking met de leverancier. Daardoor konden we een hele partij scherp aanbieden. Ik verwacht niet dat de nieuwe partij voor dezelfde scherpe prijs weggaat.
Zojuist een bestelling geplaatst: C2212614

Ik vrees dat mijn gratis product niet in de bestelling terecht is gekomen. Ik zou graag de shake beker (de gewone, dus niet de luxe) gehad willen hebben.

Als jullie er nog eentje extra kunnen missen, dan zeg ik daar geen nee tegen. :D
Bedankt voor je (grote) bestelling. Ik zie dat je bestelling al netjes verwerkt is, maar ga kijken of ik nog iets extra's voor je kan regelen. :thumbs: Morgen in huis!

Ralf

Heb interesse in die ''egg'' protein van Optimum Nutrition.... choco.... issie lekker?

Hoe is trouwens de Musclemeds Beef protein kwa structuur/smaak?

Thanks Ralf!

Ik heb nu de creapure tasty tabs, kan ik magnificent ook gebruiken? Dus de ene dag magnificent en de andere dag 3 tabletjes?

Kunnen er wat extra's bij men bestelling aub? Uw ordernummer is: C2213701

Bij het verwijderen van de plastic beschermfolie van de pindapasta blijft er een lijmlaagje achter op de rand van de pot. Het is een lijmlaagje wat rubberachtig aanvoelt en maar erg lastig is te verwijderen.
Ik vroeg me af welke "lijm" hiervoor wordt gebruikt?

Het teveel aan pindapasta veeg ik altijd af aan de rand van de pot, dus de kans dat het in de pot en uiteindelijk op mijn brood terecht komt is erg groot.

Misschien dat de vraag al een keer eerder is gesteld, maar ik kon hierover zo snel niet iets vinden

Heb interesse in die ''egg'' protein van Optimum Nutrition.... choco.... issie lekker?

Hoe is trouwens de Musclemeds Beef protein kwa structuur/smaak?
Egg Protein heeft een andere smaak dan bijv. Whey. Ik moet eerlijk bekennen dat het in het begin even wennen is, maar daarna prima smaakt. :)
Ik heb nu de creapure tasty tabs, kan ik magnificent ook gebruiken? Dus de ene dag magnificent en de andere dag 3 tabletjes?
Je hebt gelijk :) De Magnificent bevat namelijk 5 gram creatine per servering. Dat is voldoende creatine voor je dagelijkse behoefte. Als je dan op rustdagen 3 tabletten neemt, zit je helemaal goed :thumbs: Zo gebruik je Magnificent optimaal als postworkout omdat deze naast creatine ook nog koolhydraten en aminozuren bevatten. :cool:
Heb betaling gedaan via bnp baribas Fortis normaal zou het in orde moeten zijn denk ik? :)
Ja hoor, dat gaat helemaal goed komen. :) Nadat je de betaling hebt voldaan, duurt het betalingsverkeer vaak één, normaal gesproken twee dagen. Zodra we de betaling binnen hebben, brengen we je op de hoogte en zal je een verzendbevestiging krijgen van ons :)
Kunnen er wat extra's bij men bestelling aub? Uw ordernummer is: C2213701
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Ik kan niet beloven dat het lukt om wat extra's bij te doen, dit vanwege het feit dat je bestelling al reeds in de verzameling zit. Ik doe mijn best voor je :)
Bij het verwijderen van de plastic beschermfolie van de pindapasta blijft er een lijmlaagje achter op de rand van de pot. Het is een lijmlaagje wat rubberachtig aanvoelt en maar erg lastig is te verwijderen.
Ik vroeg me af welke "lijm" hiervoor wordt gebruikt?

Het teveel aan pindapasta veeg ik altijd af aan de rand van de pot, dus de kans dat het in de pot en uiteindelijk op mijn brood terecht komt is erg groot.

Misschien dat de vraag al een keer eerder is gesteld, maar ik kon hierover zo snel niet iets vinden
Ik heb mijn eigen pindapasta even erbij gepakt, maar ik heb niet het idee dat deze lijmlaag los gaat laten wanneer de seal verwijderd is. De vraag die je stelt, hebben we nog niet eerder gehad dus ga ik even voor je navragen bij de leverancier. Zodra ik een antwoord heb, mail ik jou het antwoord even :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Iron Pump
30 servings voor 17.50!

Iron CRE3
30 servings voor 14.00!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 1.99!

Carbrite Diet Bars
12 bars voor 14.15!

Clarinol® CLA
60 caps voor 4.45!
180 caps voor 12.90!

Juist een bestelling gedaan ordernummer C2214323.
Maar ben die gratis beker etc vergeten aanduiden. Is het mogelijk die alsnog er bij te doen?

Alvast bedankt!

Juist een bestelling gedaan ordernummer C2214323.
Maar ben die gratis beker etc vergeten aanduiden. Is het mogelijk die alsnog er bij te doen?

Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling :) Dat kan natuurlijk gebeuren het best kun je direct de volgende keer even bellen, dan weet je zeker dat het lukt. Gelukkig zijn mijn collega's nu net met pauze, dus je order is nog niet verwerkt. Ik stop er een bekertje + wat samples voor je bij! :thumbs: Morgen in huis!

Ralf

Ik vraag me nu al een tijdje af naar welke smaak van een aantal jaren terug ik de Muscle Protect toch vind smaken (refreshing lemonade).

Volgens mij de oude Total Muscle Solution

Vergeten pindakaas te bestellen zal voor volgende keer zijn helaas :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven