Ik gebruik op traininsdagen na het sporten magnificent en op rustdagen pak ik mijn creapure tasty tabs. Kan ik dit altijd blijven doen? Aangezien veel zeggen dat je na 6 weken een pauze moet nem met creatine?
Dit is een prima combinatie! De CreaPure Tasty Tabs is een twee maanden verpakking. Na deze twee maanden kun je er voor kiezen een aantal weken geen creatine te gebruiken, dit om je lichaam als het ware rust te gunnen en je eigen creatinepeil op orde te houden. Echter, er zijn verschillende onderzoeken die dit zowel ondersteunen als tegenspreken. Persoonlijk reageert mijn lichaam niet positief op een pauze. Dit verschilt per persoon. Mijn advies is om te luisteren naar je lichaam
Ieder lichaam is immers uniek! 
---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------
Waar haal jij nu je spullen?
Ik begrijp dat ik echt niet de enige klant ben maar als je op je site adveert met "Voor 22.00 uur besteld morgen in huis" dien je dit waar te maken ook als je onverwacht veel bestellingen binnen krijgt.
Baal enorm omdat ik bewust bij B&F besteld heb omdat ik hem dan vandaag voor mijn vakantie nog zou hebben... Niet dus!
Daarnaast ook al eerder gehad dat in 1 bestelling zowel een pot Whey als Magnificent stuk waren en al het poeder in de doos lag(door elkaar gemixt). Oftewel niet meer te gebruiken, toch bijna 60 euro aan handel. Ik gebeld, wordt er doodleuk gezegd "Dat is dan bij PostNL gebeurd, daar kunnen wij niks aan doen".
Zou je in een privébericht kunnen melden met wie gesproken hebt en om welke order het gaat? Zo'n reactie geven wij namelijk nooit, er wordt altijd naar een oplossing gezocht. Ik wil dan ook graag even spreken met mijn collega van de telefonische klantenservice en tevens met jou kijken naar een oplossing.
Laatst bewerkt: