XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik op traininsdagen na het sporten magnificent en op rustdagen pak ik mijn creapure tasty tabs. Kan ik dit altijd blijven doen? Aangezien veel zeggen dat je na 6 weken een pauze moet nem met creatine?

Dit is een prima combinatie! De CreaPure Tasty Tabs is een twee maanden verpakking. Na deze twee maanden kun je er voor kiezen een aantal weken geen creatine te gebruiken, dit om je lichaam als het ware rust te gunnen en je eigen creatinepeil op orde te houden. Echter, er zijn verschillende onderzoeken die dit zowel ondersteunen als tegenspreken. Persoonlijk reageert mijn lichaam niet positief op een pauze. Dit verschilt per persoon. Mijn advies is om te luisteren naar je lichaam :D Ieder lichaam is immers uniek! :cool:

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Waar haal jij nu je spullen?

Ik begrijp dat ik echt niet de enige klant ben maar als je op je site adveert met "Voor 22.00 uur besteld morgen in huis" dien je dit waar te maken ook als je onverwacht veel bestellingen binnen krijgt.
Baal enorm omdat ik bewust bij B&F besteld heb omdat ik hem dan vandaag voor mijn vakantie nog zou hebben... Niet dus!

Daarnaast ook al eerder gehad dat in 1 bestelling zowel een pot Whey als Magnificent stuk waren en al het poeder in de doos lag(door elkaar gemixt). Oftewel niet meer te gebruiken, toch bijna 60 euro aan handel. Ik gebeld, wordt er doodleuk gezegd "Dat is dan bij PostNL gebeurd, daar kunnen wij niks aan doen".

Zou je in een privébericht kunnen melden met wie gesproken hebt en om welke order het gaat? Zo'n reactie geven wij namelijk nooit, er wordt altijd naar een oplossing gezocht. Ik wil dan ook graag even spreken met mijn collega van de telefonische klantenservice en tevens met jou kijken naar een oplossing.

Laatst bewerkt:
Same here. De tijd dat ze gegarandeerd goed en compleet uitleverden is allang voorbij. Ik was een groot besteller maar een bloemlezing van wat ik allemaal heb meegemaakt de voorbije maanden:

- bestellen in de middag maar in ieder geval voor 22.00 uur en van de laatste 20 bestellingen aantoonbaar 19 niet de volgende dag in huis en nee dat lag niet aan Postnl;
- bestellingen die niet compleet geleverd worden;
- bestellingen ontvangen die producten bevatten die beschadigd zijn voor of tijdens transport (lekkere smeerboel geeft dat dan);
- bestellingen die verkeerde producten bevatten;
- bestellingen ontvangen met producten die over datum zijn (aantoonbaar).

Dan volgt als je hier 'klaagt' vaak een damagecontrol middels een PB van 'Ralf' of andere medewerkers waarin van alles wordt toegezegd. En soms wordt dit dan ook inderdaad uitgevoerd maar ook vaak niet.

Natuurlijk worden overal waar mensen werken fouten gemaakt en natuurlijk wordt het vaak ook wel opgelost doch dit moet 100% opgelost worden en niet 'vaak'. Daarnaast is de foutrate enorm opgelopen kortom intern gaat wat mis (vermoedelijk door de groei). Bij rechtstreekse contacten met Heerenveen is het overigens niet veel beter. Ik sta nu nog op terugbetalingen en eerdere toegezegde kortingen te wachten.

De 'mooiste' heb ik net voor het weekend meegemaakt; Ik kreeg een kortingscode toegezonden voor de eerst volgende bestelling omdat de laatst geleverde bestelling weer dagen vertraging had opgelopen door schuld van Bodyenfit. Op zich een leuke geste als je dan 5% korting krijgt en ach kom laat ik het maar weer eens proberen bij die gasten misschien hebben ze de zaken inmiddels beter op orde. Kortom ik direct bestellen.

Vervolgens duurt de levering weer enkele dagen maar vervelender is het als je dan ziet dat de dag na je bestelling iedereen 10% korting krijgt........... Natuurlijk wist B&F echt wel toen ze mij de dag ervoor 5% korting verleenden dat ze de dag daarna een 10% kortingsactie gingen houden.

Tja je voelt je dan natuurlijk wel behoorlijk in je zak gescheten......

Ik haal nu al mijn producten inmiddels dan ook elders.

Heb ook wel eens meegemaakt dat er iets met een bestelling niet helemaal goed is gegaan maar uiteindelijk kom ik er altijd beter vanaf en naar mijn idee is de service van b&f daarin perfect ben altijd zeer vriendelijk en adequaat behandeld of het nu telefonisch of via DBB verloopt.

Dat in deze tijd van vakantie en drukte een bestelling een dagje langer duurt is voor mij totaal geen probleem.

Ik haal nog steeds alles bij b&f, prijs en kwaliteit is gewoon het beste !!

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Een spiertje of kwaaltje met F.I.T. van Body en Fit ben je er zo vanaf !

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Zou je in een privébericht kunnen melden met wie gesproken hebt en om welke order het gaat? Zo'n reactie geven wij namelijk nooit, er wordt altijd naar een oplossing gezocht. Ik wil dan ook graag even spreken met mijn collega van de telefonische klantenservice en tevens met jou kijken naar een oplossing.[/QUOTE]

Heb zojuist een prive bericht gestuurd, ik hoor graag hoe nu verder. Dit is in iedergeval al een betere reactie dan ik toen van jouw collega kreeg :thumb:

Paar maanden geleden was de MP Combat Powder in de aanbieding in de smaak Triple Berry, mede omdat de verval datum snel dichterbij kwam. Ik zou de smaak nooit hebben gekocht als hij niet in de aanbieding geweest was.
Ik heb echter enorm genoten van die smaak, maar heb hem niet meer in voorraad zien komen. Vroeg me af of Triple Berry ooit nog terugkeerd of ik het moet doen met de smaken van combat powder die jullie nu hebben?

Een absolute aanrader inderdaad, MP Combat Powder! De Triple Berry is helaas niet meer op voorraad. In plaats van deze smaak zijn er een aantal andere smaken gekomen, die ook zeker de moeite waard zijn om te proberen! ;)

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Is de smart protein ook goedkoper geworden met deze actie de (2000gr)?

Lees je PM :cool:

Wat een stelletje azijnzeikers zijn jullie zeg.

Ik bestel al aantal jaar, 2x per maand. En heb altijd mijn order de volgende dag in huis. Altijd goede service!
Tip: Niet bestellen als de pot leeg is, maar als die nog een weekje mee kan!

Ik bestel al aantal jaar, 2x per maand. En heb altijd mijn order de volgende dag in huis. Altijd goede service!

Dan heb jij toevallig geluk

Groot of klein, FIT Sportbalsem verlicht elke spierpijn!

Verzin een leuke oneliner en WIN een gratis F.I.T Sportbalsem!

Amateur of professional, iedereen krijgt op een gegeven moment te maken met sportblessures. F.I.T. Sportbalsem brengt hier verandering in. F.I.T. is het resultaat van jarenlange studies en onderzoeken bij diverse vormen van sport. Het heeft een unieke structuur, kleur en geur en u ‘voelt’ de effectieve werking direct op de huid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken van F.I.T Sportbalsem:[/FONT]
- Voor (top)sporters
- Preventief en repressief te gebruiken
- Handige knijptube
- Hulpmiddel bij fysiotherapie

Hoe doe ik mee aan deze actie?

Body&Fit bied je de exclusieve mogelijkheid om het product uit te proberen! Verzin een leuke oneliner, post deze op ons algemene forum en maak kans op een van de 5 gratis F.I.T Sportbalsems!

Voorbeeld:
#Blessure of lopen zo krom als een banaan, met de F.I.T Sportbalsem kan ik er gelijk weer tegenaan!

Meedoen kan t/m donderdag 23.59 a.s. Op vrijdag 8 Augustus maken wij de 5 winnaars bekend op het forum! De winnaars ontvangen een kortingscode ter waarde van het product(€13,75) Hiermee kun je de F.I.T Sportbalsem gratis bestellen.

De oneonliners blijven binnenkomen! Je kunt nog steeds meedoen!!:D

Tim

Helemaal mee eens. Altijd de bestelling netjes op tijd en nooit problemen gehad. Bij vragen is b&f ook nog eens makkelijk bereikbaar en ze reageren snel. Inderdaad goede service :thumb:

Mee eens, en b&f zijn ook mensen geen robots. Dus soms n dagje later en als je dan zonder zit tjaaa moet je eerder bestellen.

Alleen jammet dat bij mn bestelling vandaag de smart protein sample ontbrak .. Maar das de 1e x maar toch jammer

Zo weer wat besteld.

OrdernummerC2242851

Afslank Eiwit (Smart Protein) Body & Fit
2000 Gram (71 Shakes)

Pure pompoenpitten Body & Fit Superfoods
500 gram

Pure Cacao Nibs Body & Fit Superfoods
500 gram

Komt de afslank eiwit chocolade cookie en of chocolade caramel ook in 1000 gram pot?

@uncle law welke smaak afslank eiwit heb je besteld?

Hier ook nog nooit problemen gehad met b&f. Bij afhalen krijg je ook nog eens 5% korting en wat leuke samples erbij. Al heb ik het idee dat jullie liever niet hebben dat er wordt afgehaald, lijkt me niet zo efficiënt werken namelijk als ik zie hoelang het allemaal duurt.

Zo weer wat besteld.

OrdernummerC2242851

Afslank Eiwit (Smart Protein) Body & Fit
2000 Gram (71 Shakes)

Pure pompoenpitten Body & Fit Superfoods
500 gram

Pure Cacao Nibs Body & Fit Superfoods
500 gram

Goede keuze! Door nu de Afslank Eiwit (Smart Protein) 2000 gram te bestellen heb je, je portemonnee ook een plezier gedaan :D Morgen heb je de bestelling in huis :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Komt de afslank eiwit chocolade cookie en of chocolade caramel ook in 1000 gram pot?

@uncle law welke smaak afslank eiwit heb je besteld?

Beste Casper,

Dit is voorlopig niet het geval, maar ik zal het voorstellen aan mijn collega's! Wie weet in de (nabije) toekomst! :D

Bart

Goede keuze! Door nu de Afslank Eiwit (Smart Protein) 2000 gram te bestellen heb je, je portemonnee ook een plezier gedaan :D Morgen heb je de bestelling in huis :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Beste Casper,

Dit is voorlopig niet het geval, maar ik zal het voorstellen aan mijn collega's! Wie weet in de (nabije) toekomst! :D

Bart
Ja gaat zeer goed met the wallnut lately. Nog altijd een kans om inkoop te doen, voor je het weet is het te laat. :)

Ja gaat zeer goed met the wallnut lately. Nog altijd een kans om inkoop te doen, voor je het weet is het te laat. :)

Wijze woorden Uncle Outlaw! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Hier ook nog nooit problemen gehad met b&f. Bij afhalen krijg je ook nog eens 5% korting en wat leuke samples erbij. Al heb ik het idee dat jullie liever niet hebben dat er wordt afgehaald, lijkt me niet zo efficiënt werken namelijk als ik zie hoelang het allemaal duurt.

Fijn om te horen dat je tevreden bent! :)
Verreweg het grootste deel van de bestellingen gebeurt inderdaad via de webshop, maar ook aan de balie wordt met alle plezier verkocht! :D

Bart

Wijze woorden Uncle Outlaw! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Fijn om te horen dat je tevreden bent! :)
Verreweg het grootste deel van de bestellingen gebeurt inderdaad via de webshop, maar ook aan de balie wordt met alle plezier verkocht! :D

Bart
Word to my mother. xD

Kunnen jullie nog aan muscletech shirts komen?

Egg Protein heeft een andere smaak dan bijv. Whey. Ik moet eerlijk bekennen dat het in het begin even wennen is, maar daarna prima smaakt. :)

Je hebt gelijk :) De Magnificent bevat namelijk 5 gram creatine per servering. Dat is voldoende creatine voor je dagelijkse behoefte. Als je dan op rustdagen 3 tabletten neemt, zit je helemaal goed :thumbs: Zo gebruik je Magnificent optimaal als postworkout omdat deze naast creatine ook nog koolhydraten en aminozuren bevatten. :cool:

Ja hoor, dat gaat helemaal goed komen. :) Nadat je de betaling hebt voldaan, duurt het betalingsverkeer vaak één, normaal gesproken twee dagen. Zodra we de betaling binnen hebben, brengen we je op de hoogte en zal je een verzendbevestiging krijgen van ons :)

Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Ik kan niet beloven dat het lukt om wat extra's bij te doen, dit vanwege het feit dat je bestelling al reeds in de verzameling zit. Ik doe mijn best voor je :)

Ik heb mijn eigen pindapasta even erbij gepakt, maar ik heb niet het idee dat deze lijmlaag los gaat laten wanneer de seal verwijderd is. De vraag die je stelt, hebben we nog niet eerder gehad dus ga ik even voor je navragen bij de leverancier. Zodra ik een antwoord heb, mail ik jou het antwoord even :)

Ralf

Ik was erg benieuwd of je al iets had gehoord van de leverancier over de lijmlaag op de plasticfolie van de pindakaas. Normaal zou ik een pb sturen, maar misschien zijn andere ook geïnteresseerd in het antwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven