XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie nog aan muscletech shirts komen?

Ik begreep van mijn collega van de inkoop dat ze moeilijk in te kopen zijn. Als ze beschikbaar zijn dan zal hij ze ook gelijk weer inkopen. Er is namelijk wel veel vraag naar!

Ik was erg benieuwd of je al iets had gehoord van de leverancier over de lijmlaag op de plasticfolie van de pindakaas. Normaal zou ik een pb sturen, maar misschien zijn andere ook geïnteresseerd in het antwoord

Mijn collega Ralf is niet beschikbaar op dit moment. Ik neem aan dat de navraag loopt bij de leverancier en dat Ralf hier zo snel mogelijk op terug zal komen:) Over 2 weken is hij weer beschikbaar. Mocht je dan nog geen antwoord hebben gehad stuur dan even een PM en richt die aan Ralf. Hij weet ervan af;)

Tim

Goede keuze! Door nu de Afslank Eiwit (Smart Protein) 2000 gram te bestellen heb je, je portemonnee ook een plezier gedaan :D Morgen heb je de bestelling in huis :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Beste Casper,

Dit is voorlopig niet het geval, maar ik zal het voorstellen aan mijn collega's! Wie weet in de (nabije) toekomst! :D

Bart

OK I hope so! en aangeien smart protein best populairder word.. kunnen we miss ook meer smaken verwachten?
zou echt super zijn om mijn favo whey perfection smaak speculaas in een smart protein variant te zien!!

(en daarnaast.. het is toch een gat inde markt!!... afvallen maar toch n heerlijke koek smaak!! )

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Komt de afslank eiwit chocolade cookie en of chocolade caramel ook in 1000 gram pot?

@uncle law welke smaak afslank eiwit heb je besteld?
Men ouders hebben chocolate cookie genomen. :)

Ik bestel nogal veel bij b&f zo het lijkt. Maar men ouders staan ook achter deze webwinkel. :)

Ze eten ook minder kh. om af te vallen en ze weten dat een eiwitshake de spieren beschermt.

@B&F: krijgen jullie die protein chips ook?

OK I hope so! en aangeien smart protein best populairder word.. kunnen we miss ook meer smaken verwachten?
zou echt super zijn om mijn favo whey perfection smaak speculaas in een smart protein variant te zien!!

(en daarnaast.. het is toch een gat inde markt!!... afvallen maar toch n heerlijke koek smaak!! )

Whey Perfection Speculaas is inderdaad erg lekker! Ik kan helaas geen garanties geven m.b.t. eventuele nieuwe smaken, maar we staan natuurlijk open voor suggesties! :D Keep up the good work! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Men ouders hebben chocolate cookie genomen. :)

Ik bestel nogal veel bij b&f zo het lijkt. Maar men ouders staan ook achter deze webwinkel. :)

Ze eten ook minder kh. om af te vallen en ze weten dat een eiwitshake de spieren beschermt.

Fijn om te horen dat jij en je ouders tevreden zijn! :) Eiwitshakes zijn inderdaad van essentieel belang voor het beschermen van je spieren ;) en daarnaast natuurlijk gewoon erg lekker!

Bart

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Stefanovic,

De specifieke protein chips op jouw afbeelding verkopen we momenteel niet. Wel verkopen we Protein Chips van Kay's Naturals en van Welness Foods :) Neem gerust eens een kijkje op onze website www.bodyenfitshop.nl :cool:

Bart

4kg whey isolaat fresh berry voor 58 euro is gearriveerd en smaakt ook echt goddelijk (vooral met bosvruchten sap en melk erbij) :D hele goeie deal !

Hoi Bart,

Bij deze http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...lness_foods/simpley-protein-chips/?sqr=chips&

staat 12 x 105gr

Maar als ik de foto bekijk staat er op die zakjes: Net 33gr

Hoe zit dat?

Hoi Stefanovic,

Scherp opgemerkt! Het product bevat 12 zakjes van 33 gram. Wat op onze website vermeld staat is dus een fout. Ik geef dit meteen door, zodat dit aangepast wordt! ;) Bedankt voor het meedenken!

Bart

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

4kg whey isolaat fresh berry voor 58 euro is gearriveerd en smaakt ook echt goddelijk (vooral met bosvruchten sap en melk erbij) :D hele goeie deal !

Goed om te horen dat je aankoop bevalt! :)

Bart

Hoi Stefanovic,

Scherp opgemerkt! Het product bevat 12 zakjes van 33 gram. Wat op onze website vermeld staat is dus een fout. Ik geef dit meteen door, zodat dit aangepast wordt! ;) Bedankt voor het meedenken!

Bart

Hoi Bart,

Bedankt voor je antwoord en graag gedaan.
Vind 21,90 voor 12 kleine zakjes helaas te duur om het eens te proberen.

Na 6jaar gestopt te zijn op de fitness, ben ik 6maanden terug toch weer begonnen. Na de eerste 6maanden zonder supplementen gesport te hebben, nu toch besloten om weer met supplementen te beginnen. Veel keuzes qua webshops voor supplementen. Keuze is op body en fit gevallen. Dus nu voor het eerst bij hen besteld. Ordernr: C2241814

Morgen alles in huis?

Mijn bestelling is zojuist 11:30 bezorgd en is compleet.
Zat ook een extratje bij, Citrulline Malaat (300g verpakken). Of was dit een foutje?

Bedankt voor de top service en netjes de volgende dag in huis! (wel voor 12uur 's ochtends besteld gister)

Zat ook een extratje bij, Citrulline Malaat (300g verpakken). Of was dit een foutje?

Bedankt voor de top service en netjes de volgende dag in huis! (wel voor 12uur 's ochtends besteld gister)

Ja dat was een foutje, die moest ik mijn pakket. Stuur maar op :p

Beste Roland,

Laten we het op een gelukje voor jou houden! :D Normaal gesproken geven we Citrulline Malaat niet als cadeau weg, dus het zal een foutje zijn geweest van onze kant. Normaliter bieden we onze excuses aan als er een fout wordt gemaakt maar dat lijkt mij in dit geval niet gepast :p Geniet van je bestelling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! :)

Bart

Citrulline Malaat, topspul! Goede doorbloeding en daardoor lekkere pomp. Zal deze zeker eens proberen te combineren met Agmatine (Eventueel nog Beta Alanine + Cafeïne en je hebt een super pre workout)

Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Bart

Ik vermoed dat het heel druk is bij jullie.

Had gisteren een mailtje gestuurd (contactnummer 47253) maar nog geen antwoord gehad. Doorgaans antwoorden jullie ongelofelijk snel!

Waarschijnlijk door de zomerkortingactie zo druk, en terecht!!! Ik hoop alvast binnen enkele maanden op een winterkortingactie (of herfstkortingactie). Hehehe

Jullie zijn goed bezig!

Ik vermoed dat het heel druk is bij jullie.

Had gisteren een mailtje gestuurd (contactnummer 47253) maar nog geen antwoord gehad. Doorgaans antwoorden jullie ongelofelijk snel!

Waarschijnlijk door de zomerkortingactie zo druk, en terecht!!! Ik hoop alvast binnen enkele maanden op een winterkortingactie (of herfstkortingactie). Hehehe

Jullie zijn goed bezig!

Het loopt inderdaad lekker door momenteel :D check je PM :cool:

Bart

Wil B&F Shop even een compliment geven m.b.t. hun service, had een tijdje terug een bestelling gedaan die stuk was aangekomen. Hierover via PM contact gehad en is super opgelost! Kortom erg goede service dus!

Heb afgelopen dinsdag mijn vorige bestelling gedaan dus voorlopig niks meer nodig maar mijn volgende bestelling gaat zeker weer naar B&F Shop!

Wil B&F Shop even een compliment geven m.b.t. hun service, had een tijdje terug een bestelling gedaan die stuk was aangekomen. Hierover via PM contact gehad en is super opgelost! Kortom erg goede service dus!

Heb afgelopen dinsdag mijn vorige bestelling gedaan dus voorlopig niks meer nodig maar mijn volgende bestelling gaat zeker weer naar B&F Shop!

Goed om te horen dat je een tevreden klant bent! :) We proberen alle binnenkomende klachten en/of opmerkingen vanzelfsprekend zo goed mogelijk te behandelen :D We kijken uit naar je volgende bestelling!

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven