AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik vandaag bestel, wanneer ontvang ik het dan?

Bestellen bij Body & Fit
Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Body & Fit vanaf € 20,- géén verzend- en of handelingskosten (bij bestellingen tot € 20,- wordt € 3,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Wees er snel bij! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Bart

komt de micellar (eind van de week..) vandaag nog binenn? in 750gram zakken?

en komt de chocolade cookie ook in 750 gram?

komt de micellar (eind van de week..) vandaag nog binenn? in 750gram zakken?

en komt de chocolade cookie ook in 750 gram?

Hoi Casper,

De Micellar Casein Perfection Chocolate is momenteel de enige smaak die we op voorraad hebben van dit gewicht.
Ik verwacht dat de overige smaken in de loop van volgende week weer binnen komen! :)
De chocolate cookie smaak verkopen we helaas niet. Wellicht in de nabije toekomst! Ik zal het voorleggen aan mijn collega's :)

Bart

Laatst bewerkt:
Hoi Casper,

De Micellar Casein Perfection Chocolate is momenteel de enige smaak die we op voorraad hebben van dit gewicht.
Ik verwacht dat de overige smaken in de loop van volgende week weer binnen komen! :)
De chocolate cookie smaak verkopen we helaas niet. Wellicht in de nabije toekomst! Ik zal het voorleggen bij mijn collega's :)

Bart

Ik zie de smaak Chocolate de laatste tijd ook niet meer in de 2kg variant, is die uit voorraad of uit assortiment?

Deze is momenteel niet leverbaar. Ook de Micellar Casein Perfection 2000 gram chocolate verwacht ik in de loop van volgende week binnen te krijgen :) De chocolate cookies smaak is overigens een uitstekend alternatief!

Bart

Hoi Bart, het viel me gewoon op. Heb het niet nodig, heb nog 2 volle potten Chocolate Cookie & White Chocolate staan.

Ik vind overigens dat de Chocolate Cookie niet kan tippen aan de gewone Chocolate, hij is naar mijn mening wat te chemisch.

Al is iets over de vanadyl gehoord?

Dat heb ik allang gedaan. Ik wacht al meer als 3 maanden en krijg geen duidelijk antwoord
Wat is er niet duidelijk aan? Je krijgt een mail als het weer beschikbaar is. Heb je een mail gekregen? Nee. Dus dat betekent dat het niet beschikbaar is omfg

Verzin een leuke oneliner en WIN een gratis F.I.T Sportbalsem!

Amateur of professional, iedereen krijgt op een gegeven moment te maken met sportblessures. F.I.T. Sportbalsem brengt hier verandering in. F.I.T. is het resultaat van jarenlange studies en onderzoeken bij diverse vormen van sport. Het heeft een unieke structuur, kleur en geur en u ‘voelt’ de effectieve werking direct op de huid.

Kenmerken van F.I.T Sportbalsem:[/FONT]
- Voor (top)sporters
- Preventief en repressief te gebruiken
- Handige knijptube
- Hulpmiddel bij fysiotherapie

Hoe doe ik mee aan deze actie?

Body&Fit bied je de exclusieve mogelijkheid om het product uit te proberen! Verzin een leuke oneliner, post deze op ons algemene forum en maak kans op een van de 5 gratis F.I.T Sportbalsems!

Voorbeeld:
#Blessure of lopen zo krom als een banaan, met de F.I.T Sportbalsem kan ik er gelijk weer tegenaan!

Meedoen kan t/m donderdag 23.59 a.s. Op vrijdag 8 Augustus maken wij de 5 winnaars bekend op het forum! De winnaars ontvangen een kortingscode ter waarde van het product(€13,75) Hiermee kun je de F.I.T Sportbalsem gratis bestellen.

De 5 winnaars zijn bekend!

De klantenservice van Body&Fit heeft de 5 winnaars unaniem uitgekozen! Wij hopen dat jullie allen F.I.T en blessurevrij zullen blijven!

De winnaars zijn:

1) Woekkes: "Vind je legday ook zo'n hel? FIT Sportbalsem helpt je wel!"
2) Ironlove: “Groot of klein, FIT Sportbalsem verlicht elke spierpijn!”
3) Beavershots: "Beter presteren? F.I.T. smeren!"
4) Wovano:Smeer de F.I.T. Sportbalsem op je pijnlijke plek, en dan sta je zo weer als een beest in het squatrek.”
5) Beginner 987: "Fit sportbalsem bij al je kwalen, zodat je snel weer kan streven naar je idealen"

De winnaars ontvangen een PM met een kortingscode!

Bedankt voor de deelname!

Tim

Dat heb ik allang gedaan. Ik wacht al meer als 3 maanden en krijg geen duidelijk antwoord

Zolang je geen email hebt ontvangen is de voorraad nog niet aangevuld ;) Ik ga er druk achter zetten!

Bart

Is smart protein "chocolate caramel" normaal ook verkrijgbaar in 1kg pot of alleen als 2kg?
Het lijkt op dit moment uitverkocht.

En wie heeft de smaak "granny's applepie" welleens gehad en is het zoiets als cookies n cream of toch anders?

Ik lees ook dat l-ascorbinezuur eigenlijk geen vitamine c is. heeft iemand een betere tip?

Die apple pie is erg lekker!! Erg lekker ook met oats, aanrader

Welke smaken Micaller komen er dan komende week nog/zijn er allemaal in750gram?

Welke smaken Micaller komen er dan komende week nog/zijn er allemaal in750gram?

Ik verwacht dat vanaf volgende week vrijwel alle smaken weer leverbaar zijn :)
Bij deze alle smaken beschikbaar in de 750 gram verpakking; http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ion/micellar-casein-perfection/?sqr=micellar&

Bart

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Nieuwe WEEKDEALS!

24hr Fatburn
Nu voor slechts 15,50!

Anabolic ZMA
Nu voor slechts 7,50!

Crazy!

Nu voor slechts 11,75!

Fusion Pro
Nu voor slechts 34,50!

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,50!

Premium Superfood Blend
Nu voor slechts 8,50!

Pure Quinoa
Nu voor slechts 4,75!

Pure Rice Powder
Nu voor slechts 1,99!

Wees er snel bij! :cool:

Bart

Weer topbestelling peanut butter binnen :) thx b&f!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven