AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Roland,

Laten we het op een gelukje voor jou houden! :D Normaal gesproken geven we Citrulline Malaat niet als cadeau weg, dus het zal een foutje zijn geweest van onze kant. Normaliter bieden we onze excuses aan als er een fout wordt gemaakt maar dat lijkt mij in dit geval niet gepast :p Geniet van je bestelling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! :)

Bart

Mijn excuses dat ik een product te veel heb ontvangen ;-) Ik ga hem zeker gebruiken, en als ik merkbaar verschil voel er mee, bestel ik hem er volgende keer bij.

Citrulline Malaat, topspul! Goede doorbloeding en daardoor lekkere pomp. Zal deze zeker eens proberen te combineren met Agmatine (Eventueel nog Beta Alanine + Cafeïne en je hebt een super pre workout)

Ik heb de pre-workout assault binnen gekregen, en een pot beta-alanine. Nu dus ook als verrassing de Citrulline Malaat.
Is het mogelijk om alles in één mix bij elkaar te gieten als pre-workout ? (beta-alanine iets minder aangezien het al in de assault pre-workout zit.)

Ik heb de pre-workout assault binnen gekregen, en een pot beta-alanine. Nu dus ook als verrassing de Citrulline Malaat.
Is het mogelijk om alles in één mix bij elkaar te gieten als pre-workout ? (beta-alanine iets minder aangezien het al in de assault pre-workout zit.)

Assault + Citrulline kan prima, met die beta-alanine inderdaad even kijken of het niet te dol wordt.

Assault + Citrulline kan prima, met die beta-alanine inderdaad even kijken of het niet te dol wordt.

Al een paar keer assualt van een vriend genomen, eerste keer half schepje, merkte dat ik meer geconcentreerd was, en veel betere pomp had. Maar geen last van de prikjes en jeuk van beta-alanine. Ook niet met 1 volle schep had ik er ook geen last van, dus wellicht kan ik meer verdragen. Wordt dus even voorzichting opbouwen.

Assualt ga ik trouwens niet bij elke keer voor de workout innemen. Zeker niet als ik 's avond ga trainen. Dan slaap ik om een uur of 2 a 3 's nachts nog niet. Koffie, cola etc drink ik ook na 17:00 uur niet meer, vanwege de slapeloze nachten. En nachtrust is juist zo belangrijk voor goed herstel.

Al een paar keer assualt van een vriend genomen, eerste keer half schepje, merkte dat ik meer geconcentreerd was, en veel betere pomp had. Maar geen last van de prikjes en jeuk van beta-alanine. Ook niet met 1 volle schep had ik er ook geen last van, dus wellicht kan ik meer verdragen. Wordt dus even voorzichting opbouwen.

Assualt ga ik trouwens niet bij elke keer voor de workout innemen. Zeker niet als ik 's avond ga trainen. Dan slaap ik om een uur of 2 a 3 's nachts nog niet. Koffie, cola etc drink ik ook na 17:00 uur niet meer, vanwege de slapeloze nachten. En nachtrust is juist zo belangrijk voor goed herstel.

Die tintelingen heb ik soms wel en soms niet, ik heb het idee dat bij sommige schepjes/doseringen die ik pak van assault veel meer beta aline zit dan anders, nu ik de pot eens goed door geroerd heb heb ik dit gevoel ook niet meer gehad.

Laatst bewerkt:
Beta aline en pre-workout worden ook beïnvloed door je voeding. Heb je een volle maag dan ga je er weinig van merken.

Ik gebruik pre-workout meestal 's ochtends een uur na ontbijt. Maar een ontbijt met havermout is wel stevig. Dan merk ik er minder van maar de pomp is nog altijd heel goed (Assault).

In namiddag als ik al twee uur niets gegeten heb voel je het gewoon harder en dan ook de tintelingen (klein beetje maar).

Wanneer kun je Monster Capsules het beste gebruiken, ik train als volgt:

Maandag rond 17:30
Dinsdag rond 17:30
Woensdag RUST
Donderdag rond 17:30
Vrijdag rond 17:30
Weekend RUST

Ik bedoel hoe laat kan ik ze het beste nemen op trainingsdagen en moet ik ze ook nemen op rustdagen?

En hoe kan ik dit het beste combineren met Multi Men, Clarinol CLA en Omega-3?

Hoi

Komen er ooit grotere (en dus per gewicht goedkopere) potten magnificent?

Mijn excuses dat ik een product te veel heb ontvangen ;-) Ik ga hem zeker gebruiken, en als ik merkbaar verschil voel er mee, bestel ik hem er volgende keer bij.

Wat Stefanovic óók zegt, de Assault kan prima gecombineerd worden met de Citrulline Malaat. Met de Beta-Alanine zou ik voorzichtig zijn. Je kunt het toevoegen, mits je er positief op reageert natuurlijk. Hou wel een oogje in het zeil is mijn advies :D

Bart

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Hoi

Komen er ooit grotere (en dus per gewicht goedkopere) potten magnificent?

Hoi Draidy!

Momenteel is dat niet aan de orde. Wellicht in de toekomst! Ik zal het voorleggen aan mijn collega's ;) Hoe dan ook blijft Magnificent een uitstekende product, persoonlijk begrijp ik je wens volkomen! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Wanneer kun je Monster Capsules het beste gebruiken, ik train als volgt:

Maandag rond 17:30
Dinsdag rond 17:30
Woensdag RUST
Donderdag rond 17:30
Vrijdag rond 17:30
Weekend RUST

Ik bedoel hoe laat kan ik ze het beste nemen op trainingsdagen en moet ik ze ook nemen op rustdagen?

En hoe kan ik dit het beste combineren met Multi Men, Clarinol CLA en Omega-3?

Je dient 4 Monster Caps 60 tot 90 minuten vóór je training in te nemen. Tijdens rustdagen neem je de 4 caps 's ochtends.
Combineren met bovenstaande producten is geen probleem :) Mijn advies is om het aantal capsules te verdelen over de dag, zodat je lichaam per capsule/product genoeg tijd heeft alles op te nemen/te verwerken.
Multi Men en Clarinol CLA dien je in te nemen tijdens een maaltijd, bijvoorbeeld ontbijt en middageten. Gezien jou sporttijden neem je dan de Monster Caps op de namiddag. De Omega-3 capsules kun je elk moment van de dag nemen. Deze kun je prima 's avonds nemen. Op deze manier heb je het verdeeld over de dag :D
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

Maak nu je Body Fit met de unieke Fit Sportbalsem! :D

Whey Perfection Speculaas is inderdaad erg lekker! Ik kan helaas geen garanties geven m.b.t. eventuele nieuwe smaken, maar we staan natuurlijk open voor suggesties! :D Keep up the good work! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Fijn om te horen dat jij en je ouders tevreden zijn! :) Eiwitshakes zijn inderdaad van essentieel belang voor het beschermen van je spieren ;) en daarnaast natuurlijk gewoon erg lekker!

Bart

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Stefanovic,

De specifieke protein chips op jouw afbeelding verkopen we momenteel niet. Wel verkopen we Protein Chips van Kay's Naturals en van Welness Foods :) Neem gerust eens een kijkje op onze website www.bodyenfitshop.nl :cool:

Bart

haha nou de afslank eiwit in speculaas smaak.. dat zou echt superrrrrrrrrrrr zijn!!!
denk de droom van iedereen t gebruikt om af te slanken, of als eiwit ! :)

haha nou de afslank eiwit in speculaas smaak.. dat zou echt superrrrrrrrrrrr zijn!!!
denk de droom van iedereen t gebruikt om af te slanken, of als eiwit ! :)

De Whey Perfection is wel verkrijgbaar in de smaak Speculaas. Bij de verpakking van 2,2 kilo staat deze er zeker tussen!

Hey, heb net de 'WhatTheF*ck' Stack besteld (bestaande uit Epic en Vaso grow, van DedicatedNutrition).
En nu open ik mijn potje 'Epic', en ik zie allemaal brokken? Is dit normaal? ???

Is smart protein "chocolate caramel" normaal ook verkrijgbaar in 1kg pot of alleen als 2kg?
Het lijkt op dit moment uitverkocht.

En wie heeft de smaak "granny's applepie" welleens gehad en is het zoiets als cookies n cream of toch anders?

Ik lees ook dat l-ascorbinezuur eigenlijk geen vitamine c is. heeft iemand een betere tip?

Laatst bewerkt:
Vandaag om 21:00 uur een bestelling gedaan C2247765 nog geen verzendbevestiging gehad..., die wordt wel morgen bezorgd he? Anders wordt het weer de duizendste keer dat jullie dat voor 22:00 volgende dag in huis niet waar maken...just saying.

Vandaag om 21:00 uur een bestelling gedaan C2247765 nog geen verzendbevestiging gehad..., die wordt wel morgen bezorgd he? Anders wordt het weer de duizendste keer dat jullie dat voor 22:00 volgende dag in huis niet waar maken...just saying.

ik ook nog geen verzendbevestiging gekregen. was al om 09u30 smorgens besteld :(
C2245188

Hey, heb net de 'WhatTheF*ck' Stack besteld (bestaande uit Epic en Vaso grow, van DedicatedNutrition).
En nu open ik mijn potje 'Epic', en ik zie allemaal brokken? Is dit normaal? ???

Beste Beatzz,

Dit kan inderdaad voorkomen. Mijn advies is om het potje goed te sluiten en even te schudden. Hierdoor worden de brokken losgeschud. Dit gaat niet ten koste van de kwaliteit :).
Mochten de brokken niet gemakkelijk losgeschud worden, dan hoor ik dat graag van je!

Bart

Je dient 4 Monster Caps 60 tot 90 minuten vóór je training in te nemen. Tijdens rustdagen neem je de 4 caps 's ochtends.
Combineren met bovenstaande producten is geen probleem :) Mijn advies is om het aantal capsules te verdelen over de dag, zodat je lichaam per capsule/product genoeg tijd heeft alles op te nemen/te verwerken.
Multi Men en Clarinol CLA dien je in te nemen tijdens een maaltijd, bijvoorbeeld ontbijt en middageten. Gezien jou sporttijden neem je dan de Monster Caps op de namiddag. De Omega-3 capsules kun je elk moment van de dag nemen. Deze kun je prima 's avonds nemen. Op deze manier heb je het verdeeld over de dag :D
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

Kan ik het als volgt doen:

Trainingsdag:

- Rond 08.00 - Sports Multi + 1 capsule clarinol
- Rond 16:00 - 4 capsules Monster Caps
- Rond 19:00 - 2 capsules omega-3
- Rond 22.00 - 1 Capsule Clarinol

Niet trainingsdag:

- Rond 10:00 - 4x Monster caps + Sports Multi
- Rond 12:00 - 1x Clarinol
- Rond 16:00 - 1x clarinol
- Rond 19:00 - 2x omega-3

Zo heb ik dan iedere dag totaal 4x monster caps, 2x clarinol, 2x omega-3 en 1x Multi Men.
Zo kan ik overal ik precies een maand mee uit en ben ik niet de hele dag door pillen/capsules aan het slikken.

Is smart protein "chocolate caramel" normaal ook verkrijgbaar in 1kg pot of alleen als 2kg?
Het lijkt op dit moment uitverkocht.

En wie heeft de smaak "granny's applepie" welleens gehad en is het zoiets als cookies n cream of toch anders?

Ik lees ook dat l-ascorbinezuur eigenlijk geen vitamine c is. heeft iemand een betere tip?

Smart Protein Chocolate Caramel is helaas niet verkrijgbaar als 1000 gram pot. Wél als 2000 gram :) Voor de 1000 gram potten hebben we als alternatief de Chocolate smaak, ook zeker een aanrader!

Granny's Apple Pie is niet echt te vergelijken met Cookies 'n Cream vind ik persoonlijk. Zoals je zou verwachten smaakt de Granny's Apple Pie naar Appeltaart :D Zeker het proberen waard!

Wij verkopen o.a. Absolute Camu Camu als bron van vitamine c. Deze bevat l-ascorbinezuur. Mocht je hier niet tevreden over zijn, dan kan ik je Vitamine C poeder en Vitamine C met rozenbottel aanraden :)
Neem gerust eens een kijkje in ons uitgebreide assortiment op www.bodyenfitshop.nl :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Je kunt er vanuit gaan dat het pakketje vandaag bij je afgeleverd wordt :)
Mocht dit niet hebt geval zijn (waar ik overigens niet vanuit ga), dan hoor ik dat graag van je!

Bart

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

ik ook nog geen verzendbevestiging gekregen. was al om 09u30 smorgens besteld :(
C2245188

Lees je PM :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Kan ik het als volgt doen:

Trainingsdag:

- Rond 08.00 - Sports Multi + 1 capsule clarinol
- Rond 16:00 - 4 capsules Monster Caps
- Rond 19:00 - 2 capsules omega-3
- Rond 22.00 - 1 Capsule Clarinol

Niet trainingsdag:

- Rond 10:00 - 4x Monster caps + Sports Multi
- Rond 12:00 - 1x Clarinol
- Rond 16:00 - 1x clarinol
- Rond 19:00 - 2x omega-3

Zo heb ik dan iedere dag totaal 4x monster caps, 2x clarinol, 2x omega-3 en 1x Multi Men.
Zo kan ik overal ik precies een maand mee uit en ben ik niet de hele dag door pillen/capsules aan het slikken.

Beste Dennis,

Dit is inderdaad een prima verdeling! Wel adviseren wij om 3x daags een CLA Clarinol capsule te nemen voor een optimale werking :D
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Bart

Als ik vandaag bestel, wanneer ontvang ik het dan?

Gister 21.35 besteld, zo net ontvangen.

Bij mij gaat het nog altijd goed met ''voor 22.00 uur besteld, volgende dag thuis'' :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven