roland2006
Novice
- Waardering
- 1
Beste Roland,
Laten we het op een gelukje voor jou houden!Normaal gesproken geven we Citrulline Malaat niet als cadeau weg, dus het zal een foutje zijn geweest van onze kant. Normaliter bieden we onze excuses aan als er een fout wordt gemaakt maar dat lijkt mij in dit geval niet gepast
Geniet van je bestelling en fijn om te lezen dat je tevreden bent!
Bart
Mijn excuses dat ik een product te veel heb ontvangen ;-) Ik ga hem zeker gebruiken, en als ik merkbaar verschil voel er mee, bestel ik hem er volgende keer bij.
Citrulline Malaat, topspul! Goede doorbloeding en daardoor lekkere pomp. Zal deze zeker eens proberen te combineren met Agmatine (Eventueel nog Beta Alanine + Cafeïne en je hebt een super pre workout)
Ik heb de pre-workout assault binnen gekregen, en een pot beta-alanine. Nu dus ook als verrassing de Citrulline Malaat.
Is het mogelijk om alles in één mix bij elkaar te gieten als pre-workout ? (beta-alanine iets minder aangezien het al in de assault pre-workout zit.)

Normaal gesproken geven we Citrulline Malaat niet als cadeau weg, dus het zal een foutje zijn geweest van onze kant. Normaliter bieden we onze excuses aan als er een fout wordt gemaakt maar dat lijkt mij in dit geval niet gepast
Geniet van je bestelling en fijn om te lezen dat je tevreden bent! 
Hoe dan ook blijft Magnificent een uitstekende product, persoonlijk begrijp ik je wens volkomen!