Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Beatzz,

Dit kan inderdaad voorkomen. Mijn advies is om het potje goed te sluiten en even te schudden. Hierdoor worden de brokken losgeschud. Dit gaat niet ten koste van de kwaliteit :).
Mochten de brokken niet gemakkelijk losgeschud worden, dan hoor ik dat graag van je!

Bart
Beste Bart, bedankt voor je reactie.
Heb nu eens geschud en nu zijn het allemaal kleinere brokjes, maar daar kan ik wel mee leven. :)

Mvg.

Jammer dat die korting op accessoires nu pas is.. heb net vorige week besteld en bedacht me te laat om straps nog aan te schaffen. :( Had mijne weggegeven toen ik mijn hernia kreeg omdat ik toch een half jaar niet kon trainen.

Jammer dat die korting op accessoires nu pas is.. heb net vorige week besteld en bedacht me te laat om straps nog aan te schaffen. :( Had mijne weggegeven toen ik mijn hernia kreeg omdat ik toch een half jaar niet kon trainen.

Helaas Marina! Kan er helaas even niets anders van maken:( volgende keer heb je vast weer meer geluk! :1e:

Tim

Wat is er niet duidelijk aan? Je krijgt een mail als het weer beschikbaar is. Heb je een mail gekregen? Nee. Dus dat betekent dat het niet beschikbaar is omfg

Vorig x zeiden ze dat het er volgende week zou zijn. Maar niet dus daarom vraag ik me af of het nog wel komt.

Laatst bewerkt:
Tja. pech is pech. Ik hoop het ook! :)
Komt vast goed. Je kan erop rekenen dat er ongetwijfeld in de toekomst andere leuke aanbiedingen zullen zijn.
Vorig x zeiden ze dat het er volgende week zou zijn. Maar niet dus daarom vraag ik me af of het nog wel komt.
We begrijpen dat het lastig is, alleen heeft onze leverancier het niet voorradig. We bestellen het elke keer opnieuw. Dan is het altijd de vraag of we het geleverd krijgen.:rolleyes:

Ralf

Gaat er iemand met goede verstand van zaken ook de daadwerkelijke antwoorden en toelichtingen bieden op de "Feit of fabel" posts op Facebook?

Ik ben altijd in om wat te leren, en de enorme porties broerwetenschappen die je strot ingeduwd worden in de reacties zijn hartbrekend :(

Gaat er iemand met goede verstand van zaken ook de daadwerkelijke antwoorden en toelichtingen bieden op de "Feit of fabel" posts op Facebook?

Ik ben altijd in om wat te leren, en de enorme porties broerwetenschappen die je strot ingeduwd worden in de reacties zijn hartbrekend :(

Goedemorgen,

Waarschijnlijk word het antwoord niet door ons zelf gegeven, maar komt er wel een unaniem antwoord van de volgers dat klopt.

Voor deze post geld het dat je niet persé spieren krijgt als je spierpijn hebt. Spierpijn is een indicatie voor kleine scheurtjes in je spieren. Wanneer je deze aanvult met voldoende eiwitten dan zal dit herstellen en kun je in spiermassa bijkomen. Ook zonder spierpijn is het mogelijk om in spiermassa aan te komen.

Groet Lily

Hey beste B&F,
Ik had eigenlijk eerder meer een vraagje.
Ik ben nu een fatburner aan het nemen (Stackers4),
maar heb onlangs de 'WhatTheF*ck!-stack besteld (bestaande uit: 'Epic' & 'VasoGrow' van DedicatedNutrition),
en zou hiermee graag vanaf maandag willen beginnen, maar dan ben ik nog steed die fatburner aan het nemen.
Kan je deze supps gewoon samen nemen? Of gaat het ene het andere teniet doen ofso? Of ga ik er minder effect van hebben?

Dbv.

Goedemorgen,

De Vaso-Grow samen met de Stacker lijkt mij geen goede combinatie. Je lichaam krijgt dan 2 stimulerende middelen binnen en dat is teveel van het goede. Ik zou je aanraden om op rustdagen dan de Stacker te nemen en niet de Vaso Grow. En op trainingsdagen andersom. De Epic kun je wel prima beide keren gebruiken.

Groet Lily

Ik kreeg vanmorge de ON gold standard 100% whey (chocolate) binnen. Ik ben toch heel verbaasd hoe neutraal het is van smaak. Normal gebruik ik het huismerk van B&F whey perfection (chocolate) en die heeft een duidelijkere smaak waar ik ondertussen gewend aan ben. Nu ben ik heel nieuwschierig hoe dit komt. Tenzij ON een goede reden heeft waarom het zo smaakloos/neutraal (geen zoetstoffen, biologisch, hoger kwaliteit etc) is dan ga ik voortaan toch liever voor whey perfection.

Ik kreeg vanmorge de ON gold standard 100% whey (chocolate) binnen. Ik ben toch heel verbaasd hoe neutraal het is van smaak. Normal gebruik ik het huismerk van B&F whey perfection (chocolate) en die heeft een duidelijkere smaak waar ik ondertussen gewend aan ben. Nu ben ik heel nieuwschierig hoe dit komt. Tenzij ON een goede reden heeft waarom het zo smaakloos/neutraal (geen zoetstoffen, biologisch, hoger kwaliteit etc) is dan ga ik voortaan toch liever voor whey perfection.

Dit komt inderdaad door een verschil in de samenstelling. Smaken verschillen namelijk erg per merk.
Het is maar net welke je voorkeur heeft!

Groet Lily

Als je hem niet meer hoeft, mag je hem naar mij sturen :P

Goedemorgen,

De Vaso-Grow samen met de Stacker lijkt mij geen goede combinatie. Je lichaam krijgt dan 2 stimulerende middelen binnen en dat is teveel van het goede. Ik zou je aanraden om op rustdagen dan de Stacker te nemen en niet de Vaso Grow. En op trainingsdagen andersom. De Epic kun je wel prima beide keren gebruiken.

Groet Lily
Hey Lily,
Bedankt voor de snelle reactie. :)
Dan ga ik eerst mijn burner uitnemen, en daarna pas me de vaso en epic beginnen.

Mvg.

De 5 winnaars zijn bekend!

De klantenservice van Body&Fit heeft de 5 winnaars unaniem uitgekozen! Wij hopen dat jullie allen F.I.T en blessurevrij zullen blijven!

De winnaars zijn:

1) Woekkes: "Vind je legday ook zo'n hel? FIT Sportbalsem helpt je wel!"
2) Ironlove: “Groot of klein, FIT Sportbalsem verlicht elke spierpijn!”
3) Beavershots: "Beter presteren? F.I.T. smeren!"
4) Wovano:Smeer de F.I.T. Sportbalsem op je pijnlijke plek, en dan sta je zo weer als een beest in het squatrek.”
5) Beginner 987: "Fit sportbalsem bij al je kwalen, zodat je snel weer kan streven naar je idealen"

De winnaars ontvangen een PM met een kortingscode!

Bedankt voor de deelname!

Tim

Zolang je geen email hebt ontvangen is de voorraad nog niet aangevuld ;) Ik ga er druk achter zetten!

Bart

Super, dank bodyenfit:D

tot wanneer zijn de health ên fit specials geldig?

Hallo Leon,

Hebben jullie geen speciale acties?

Ik wil elk product van musclepharm kopen voor n kuur en kijken wat eruit komt.

Maar dat word rond de 3 4 honderd xD

En kunnen jullie meer smaken regelen van de combat powder heb alle smaken wel gehad en wil t liefst iets met aardbei :p

De exclusive strawberry cheesecake lijkt me egt geweeeldigg xD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven