Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
tot wanneer zijn de health ên fit specials geldig?

Onze super health-en-fit-specials zijn geldig tot volgende week maandag. :cool:

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Hallo Leon,

Hebben jullie geen speciale acties?

Ik wil elk product van musclepharm kopen voor n kuur en kijken wat eruit komt.

Maar dat word rond de 3 4 honderd xD

En kunnen jullie meer smaken regelen van de combat powder heb alle smaken wel gehad en wil t liefst iets met aardbei :p

De exclusive strawberry cheesecake lijkt me egt geweeeldigg xD

Check je pm. :D

DE WEEKDEALS! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

24hr Fatburn
Nu voor slechts 15,50!

Anabolic ZMA
Nu voor slechts 7,50!

Crazy!

Nu voor slechts 11,75!

Fusion Pro
Nu voor slechts 34,50!

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,50!

Premium Superfood Blend
Nu voor slechts 8,50!

Pure Quinoa
Nu voor slechts 4,75!

Pure Rice Powder
Nu voor slechts 1,99!

Wees er snel bij! :cool:

Bart

Vraagje:
Is de samenstelling van de magnificent carb blend beschikbaar?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoeveel gr dextrose en WMS in een dosering van 70 gr zit (de carb blend is totaal 53 gr)

Vraagje:
Is de samenstelling van de magnificent carb blend beschikbaar?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoeveel gr dextrose en WMS in een dosering van 70 gr zit (de carb blend is totaal 53 gr)

Hier kan ik zelf helaas niet direct antwoord op geven. Ik ga het even voor je checken en kom er later vandaag op terug :) je hoort nog van me!

Bart

Toevallig laatst Insane pre workout besteld, maar bah, 2 scoops met 500ml water is niet te drinken. Zo een scoop achterover kiepen met een slok water erachteraan is nog erger. Heb de smaak fruitsensation. Is de cola smaak ook zo?

Nu heb ik wel tot nu toe een hekel gehad aan elke pre workout, qua smaak.

Qua werking is het top spul trouwens :)

En na een keer chocolade whey van de concurrent te hebben geprobeerd ben ik weer blij dat ik jullie whey perfection chocolade heb gekocht :D

Tevreden, zoals altijd.

Toevallig laatst Insane pre workout besteld, maar bah, 2 scoops met 500ml water is niet te drinken. Zo een scoop achterover kiepen met een slok water erachteraan is nog erger. Heb de smaak fruitsensation. Is de cola smaak ook zo?

En na een keer chocolade whey van de concurrent te hebben geprobeerd ben ik weer blij dat ik jullie whey perfection chocolade heb gekocht :D

Tevreden, zoals altijd.

Goed om te horen dat je tevreden bent! :)
Over smaak valt te twisten. Persoonlijk vind ik de Insane! Fruit Sensation niet vervelend om te drinken, maar ik begrijp je punt. Het is lastig om een product (vooral pre-workouts) te maken die zowel qua werking als smaak bevallen. De cola smaak vind ikzelf erg lekker, er zit een échte Amerikaanse cola smaak aan :) maar zoals eerder gezegd, over smaak valt te twisten. Ik zou zeggen give it a try! :D

Bart

Tevreden, zoals altijd.

T gaat toch om de werking en niet de smaak!

Wanneer komt de Amino-1 50 servings van Musclepharm weer?

Welke smaken micellar verwachten jullie deze week nog in 750gram? Weet ik of ik nu bestel of nog even wacht

Ben weer benieuwd :D Uw ordernummer is: C2257051

T gaat toch om de werking en niet de smaak!

Klopt, daarom benadrukte ik ook dat ik wel tevreden ben. Maar is toch leuk meegenomen als het een beetje smaakt. 500ml met een zuur gezicht naar binnen werken opweg naar de gym vind ik persoonlijk wat minder. Maar je hebt een punt ..

B&F, donderdagmorgend doe ik een bestelling en betaal met Mister Cash/Bancontact. (is dus normaal onmiddellijk betaald). Ik kreeg geen track&trace mail.
s'Avonds vertel ik dat hier op het forum, jullie zeggen dat het is verwerkt en vrijdag bij me toekomt.
Vrijdag niets ontvangen, jullie zeggen me dat het niet betaald is en dat ik mail naar klantendienst moet sturen met bewijs van betaling.
Ik heb dat gedaan, en nu zeggen jullie dat het 48u duurt voor dat het bedrag is overgeschreven op jullie rekening !!
Hoe kan een pakketje dan binnen 24u geleverd worden als het geld 48u onderweg is !!! :suicide:
Voor alle duidelijkheid, ik heb betaald met Mister Cash/Bancontact en niet met een gewone overschrijving.

C2245188

:(

Idem hier.. Mijn bestelling is al 5 dagen zoek en weet nog steeds niet waar ze heen is. Snap echt niet waarom dit zolang moet duren.

B&F,

Ik heb vandaag mijn pakket ontvangen alleen zat er maar 4x vitamine d3 1000iu in terwijl ik er 5 besteld had. Hoop dat het snel opgelost wordt. Alvast bedankt.

ordernummer: C2251653

Wanneer komt de Amino-1 50 servings van Musclepharm weer?

Beste Imperator,

Deze verwacht ik eind volgende week weer binnen te krijgen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Welke smaken micellar verwachten jullie deze week nog in 750gram? Weet ik of ik nu bestel of nog even wacht

Casper,

We hebben momenteel alle smaken Micellar Casein 750 gram op voorraad :) Ik zie geen reden om níet te bestellen :p Laat maar komen die bestelling! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ben weer benieuwd :D Uw ordernummer is: C2257051

Je kunt je bestelling morgen in huis verwachten! :cool: Enjoy!

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven