AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Imperator,

Deze verwacht ik eind volgende week weer binnen te krijgen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Casper,

We hebben momenteel alle smaken Micellar Casein 750 gram op voorraad :) Ik zie geen reden om níet te bestellen :p Laat maar komen die bestelling! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Je kunt je bestelling morgen in huis verwachten! :cool: Enjoy!

Bart

Haha, ga zoiezo bestellen!

Maar welke smaken Micellar zijn er dan allemaal in 750gram want dat staat nergenS?
zijn er nu 5 beschikbaar, welke smaken komen er nog bij?

B&F, donderdagmorgend doe ik een bestelling en betaal met Mister Cash/Bancontact. (is dus normaal onmiddellijk betaald). Ik kreeg geen track&trace mail.
s'Avonds vertel ik dat hier op het forum, jullie zeggen dat het is verwerkt en vrijdag bij me toekomt.
Vrijdag niets ontvangen, jullie zeggen me dat het niet betaald is en dat ik mail naar klantendienst moet sturen met bewijs van betaling.
Ik heb dat gedaan, en nu zeggen jullie dat het 48u duurt voor dat het bedrag is overgeschreven op jullie rekening !!
Hoe kan een pakketje dan binnen 24u geleverd worden als het geld 48u onderweg is !!! :suicide:
Voor alle duidelijkheid, ik heb betaald met Mister Cash/Bancontact en niet met een gewone overschrijving.

C2245188

:(

Beste pinchy,

Check je PM :)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Idem hier.. Mijn bestelling is al 5 dagen zoek en weet nog steeds niet waar ze heen is. Snap echt niet waarom dit zolang moet duren.

Check je PM :D

Bart

B&F,

Ik heb vandaag mijn pakket ontvangen alleen zat er maar 4x vitamine d3 1000iu in terwijl ik er 5 besteld had. Hoop dat het snel opgelost wordt. Alvast bedankt.

ordernummer: C2251653

Beste Maarten,

Ik adviseer je even contact op te nemen met de klantenservice. Zij handelen dit soort situaties direct af :) Even een belletje naar de klantenservice en het wordt geregeld!

Bart

Welke probiotica kunnen jullie me aanraden?

Haha, ga zoiezo bestellen!

Maar welke smaken Micellar zijn er dan allemaal in 750gram want dat staat nergenS?
zijn er nu 5 beschikbaar, welke smaken komen er nog bij?

Voorlopig komen er geen nieuwe smaken bij ;) het zijn wel toekomstplannen om nieuwe smaken uit te brengen, maar ik kan (nog) niks beloven :D

Bart

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Welke probiotica kunnen jullie me aanraden?

Beste dannyz,

We verkopen onder andere de toppers Probiotic Fiber en 8 Billion Acidophilus! :)
Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) voor nog veel meer Probiotica :cool:

Bart

Ik heb zojuist weer een bestelling geplaatst. En heb gekozen voor een extra proefsachet smart protein. Kunnen jullie dit keer een ander proefsachet meegeven dan vanilla? Heb daar nog een paar van :D
Als dat zou kunnen, bedankt! :wl:

C2257993

Bekend wanneer de Hydrowhey weer voorradig is en wat de prijs daarvan is?

Ik heb zojuist weer een bestelling geplaatst. En heb gekozen voor een extra proefsachet smart protein. Kunnen jullie dit keer een ander proefsachet meegeven dan vanilla? Heb daar nog een paar van :D
Als dat zou kunnen, bedankt! :wl:

C2257993

Het is helaas niet mogelijk om een speciale smaak toe te voegen aan een bestelling! Ik heb hier helaas geen invloed op :)

Het grote verschil tussen deze 2 producten is dat de ultra omega 3 veel hoger gedoseerd is.

ultra-omega-3

90 softgels
Nutrition Facts
Serving Size: 1 Softgel
Servings Per Container: 90

Per Serving
Total Calories 10
Calories From Fat 10
Total Fat 1 g
Cholesterol 0 mg
Vitamin E (as natural d-alpha Tocopherol) 2 I.U.
Natural Fish Oil Concentrate 1.0 g
Omega-3 Fatty Acids 750 mg
Elcosapentaenoic Acid (EPA) 500 mg
Docosahexaenoic Acid (DHA) 250 mg

high-quality-omega-3
Nutrition Facts
Serving Size: 2 softgels
Servings Per Container: 100

Per Serving
Total Calories 20
Calories From Fat 20
Total Fat 2 g
Saturated Fat 0.5 g
Polyunsaturated Fat 1 g
Monounsaturated Fat 0.5 g
Trans Fat 0 g
Cholesterol 12 mg
Vitamin E (as natural d-alpha tocopherol) 2 I.U.

Natural Fish Oil Concentrate 2000 mg
Omega-3 Fatty Acids (Eicosapentaenoic Acid(EPA)360mg, Docosahexaenoic Acid(DHA) 240mg,
other omega-3 fatty acids 80mg) 680 mg

Mocht je verder nog vragen hebben, horen wij dit natuurlijk graag. :D

---------- Toegevoegd 11 August 2014 om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 August 2014 om 23:38 ----------

Nieuwe WEEKDEALS!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

24hr Fatburn
Nu voor slechts 15,50!

Anabolic ZMA
Nu voor slechts 7,50!

Crazy!

Nu voor slechts 11,75!

Fusion Pro
Nu voor slechts 34,50!

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,50!

Premium Superfood Blend
Nu voor slechts 8,50!

Pure Quinoa
Nu voor slechts 4,75!

Pure Rice Powder
Nu voor slechts 1,99!

Wees er snel bij! :cool:

Bart

Dat wil dus zeggen dat de hoog gedoseerde versie is bereikt door chemische bewerking en de ander niet?

Ik heb nog steeds geen antwoord over wat de samenstelling precies is van de carb blend van de magnificent die jullie verkopen. Wil graag weten in welke verhouding de producten in de carb blend zitten.

Ik heb nog steeds geen antwoord over wat de samenstelling precies is van de carb blend van de magnificent die jullie verkopen. Wil graag weten in welke verhouding de producten in de carb blend zitten.

Dit moet ik voor je navragen, door vakanties zijn er wat wisselingen in de wacht hier op DB waardoor soms wat miscommunicatie kan ontstaan.

Ik heb het gelijk doorgezet naar de juiste afdeling en hoop vanavond en anders morgen een antwoord voor je te hebben.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

We ondervinden wat hinder dankzij storing bij ons order verwerkingsysteem. Mocht je wat problemen ondervinden bij het bestellen dan kan dat daar door komen. We hopen dit zo opgelost te hebben :)

Ik heb dit nagevraagd en we kunnen je helaas niet de exacte verhoudingen of formule geven.

Ik heb dit nagevraagd en we kunnen je helaas niet de exacte verhoudingen of formule geven.

Okay geen probleem. Ik wilde namelijk mijn post workout shake uitbreiden met nog wat meer suikers (naar ongeveer 100 gr snelle carbs). Ik heb op dit moment een zak waxy maize starch voor erbij maar ik vroeg me grotendeels dus af of er meer waxy of meer dextrose in zat. (ivm de verschillende opnamesnelheid van de twee) Ik hoef geen exacte verhouding ofzo.

Okay geen probleem. Ik wilde namelijk mijn post workout shake uitbreiden met nog wat meer suikers (naar ongeveer 100 gr snelle carbs). Ik heb op dit moment een zak waxy maize starch voor erbij maar ik vroeg me grotendeels dus af of er meer waxy of meer dextrose in zat. (ivm de verschillende opnamesnelheid van de twee) Ik hoef geen exacte verhouding ofzo.

Ook hier kunnen we helaas geen antwoord op geven. Ik begrijp je punt en had je graag meer informatie willen geven.. :(

Bart

Gokje; 80/15/5 (dextrose, maltodextrine, palatinose).

Wie heeft nu zo'n tube fit gewonnen xD? Niemand ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven