- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k heb me bestelling binnen,... wat een vreemd spul die protein isolate van ultimate nutrition,. boekweit protein.. los niet zo goed op.. maar je shake beker is ook niet 1 2 3 schoon,.. geen goed gevoel bij...

Heb hem ook tijdje gehad.. choco is wel ok... prima te doen!
vanille is echt zooi..!
en ik ben echt niet kieskeurig.. vanille mixt voor geen meter.. shake beker halve min laten staan en het vormt een vieze drap onderin.. en het water blijft bovenop drijven..![]()
choco lijkt gewoon heel anders,., lijkt mij meer verschil dan alleen de smaak??
body en fitshop al meer mensen hierover gehoord?
? Nee, niet eerder iets over vernomen. Ik heb zelf de vanilla ook wel eens geprobeert al is dit wel een tijdje geleden. Zal het eens proeven maandag..
raar... lijkt echt een hele andere shake dan de chocoHoe zijn de verhoudingen van de 3 verschillende eiwitbronnen in Pure Protein 90?
Hey ryu ik wil graag wat producten bestellen die de spiermassa vergroten, zit in de clean bulk dus wat kilootjes spier erbij. Wil de exclusive whey bestellen van 4,5 kg, universal creatine monohydraad (misschien de essentieele aminozuren eas)? zo ja welke raad je me aan en welke producten heb je nog meer die voor wat kg spiermassa zorgen in combi met goede voeding en training
Hey B&F shop ik heb nog is zitten kijken en zeg eve wat je hiervan vindt
- exclusive whey
- Xtend ( zitten ook bcaa in en glutamine)
- universal creatine mony
- Waxy mais startch anabolic WMS
En dan had ik een vraag over de Xtend zitten hier voldoende BCAA in of moet ik die er ook nog bijnemen en zitten hier ook voldoende andere aminozuren in of moet ik de vassive ea8 erbij nemen.
Dankje
Gelijk deel caseine en whey + klein deel, 5% Egg Protein.
Wat is het beste Vitargo alternatief in jullie assortiment?
Bedoelde eigenlijk een vergelijkbaar product wat betreft snelle opname koolhydraten, hogere insuline afgifte.