Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw: John West Tonijn!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
Bekijk alle producten uit de SALE

@B&F

Bij het openen van een pot cashewnoten, merkte ik een visgeur op.
Heb er een paar geproefd en ze smaken ook een beetje "fishy".
Houdbaarheidsdatum is zeker en vast nog niet overschreden...
What's happening?? ???

http://cooking.stackexchange.com/questions/40857/why-do-my-stored-cashews-smell-like-fish
Goed dat je het opmerkt. Dat kan iets zeggen over de kwaliteit van deze batch. Wil je me een privébericht sturen met je ordernummer, THT + Batchnummer? Dan ga ik er naar kijken en pakken we het direct op. Zodat we het netjes kunnen oplossen.

Ralf

PM is verzonden, alleen weet ik niet of je deze hebt gekregen, zie hem niet staan bij verzonden berichten.
Laat mij iets weten, anders mail ik het je...

Als het goed is post ik het hier dus nu het minder is doe ik dat ook maar:
Grote bestelling gedaan, 1 product was niet in orde ( zak whey van 40 euro met scheurtje in waardoor die wat was uitgelopen) en de oplossing die ze me hiervoor boden: 4 euro korting bij volgende bestelling :o

• Like
Waarderingen: Ot92
PM is verzonden, alleen weet ik niet of je deze hebt gekregen, zie hem niet staan bij verzonden berichten. Laat mij iets weten, anders mail ik het je...

We hebben de PM ontvangen! :) Je hoort zo snel mogelijk wat van ons ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Als het goed is post ik het hier dus nu het minder is doe ik dat ook maar: Grote bestelling gedaan, 1 product was niet in orde ( zak whey van 40 euro met scheurtje in waardoor die wat was uitgelopen) en de oplossing die ze me hiervoor boden: 4 euro korting bij volgende bestelling :o

Beste Eleturtlephant,

Ik heb je een PM gestuurd. Daarin heb ik gezegd dat kosteloos retourneren een optie is, waarna je een nieuwe verpakking opgestuurd krijgt :)

Bart

Als het goed is post ik het hier dus nu het minder is doe ik dat ook maar: Grote bestelling gedaan, 1 product was niet in orde ( zak whey van 40 euro met scheurtje in waardoor die wat was uitgelopen) en de oplossing die ze me hiervoor boden: 4 euro korting bij volgende bestelling :o

:roflol:

We hebben de PM ontvangen! :) Je hoort zo snel mogelijk wat van ons ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Beste Eleturtlephant,

Ik heb je een PM gestuurd. Daarin heb ik gezegd dat kosteloos retourneren een optie is, waarna je een nieuwe verpakking opgestuurd krijgt :)

Bart

Retourneren ain't nobody got time fo dat :roflol:
Gewoon een beetje vreemd dat je geen betere oplossing had voor iemand die altijd veel besteld. Een actieve handeling verwachten van een klant voor het in gebreke blijven van een onderneming is sowieso niet gebruikelijk, om maar te zwijgen van die 4 euro vergoeding :o

Ik blijf natuurlijk bij jullie bestellen, normaal is zowel prijs als service top. Maar de opties die ik krijg als vergoeding voor de schade vind ik maar belachelijk, had het nog normaler gevonden als je zei dat er niks aan gedaan kon worden :o

4 euro is goed man, kun je 2 eiwit repen voor kopen, zijn je eiwitten gecompenseerd

Retourneren ain't nobody got time fo dat :roflol:
Gewoon een beetje vreemd dat je geen betere oplossing had voor iemand die altijd veel besteld. Een actieve handeling verwachten van een klant voor het in gebreke blijven van een onderneming is sowieso niet gebruikelijk, om maar te zwijgen van die 4 euro vergoeding :o

Ik blijf natuurlijk bij jullie bestellen, normaal is zowel prijs als service top. Maar de opties die ik krijg als vergoeding voor de schade vind ik maar belachelijk, had het nog normaler gevonden als je zei dat er niks aan gedaan kon worden :o
Ik heb begrepen uit de berichten dat je aangeeft dat er zo goed als geen poeder verloren is gegaan. Dat betekend, op de barst in de zak na, dat je bestelling vrijwel goed geleverd is. Uit coulance willen we dan gerust 10% van het aankoopbedrag van dat product vergoeden, 4 euro is in dat geval misschien niet veel, maar op zo'n product zeker wel. Zeker gezien het 'verlies' en het motto, iets is beter dan niets. Dat vinden wij toch een leuke tegemoetkomer en kunnen er altijd nog wat extra cadeaus bij doen voor de volgende bestelling. Je weet dat dat nooit een probleem is :)

Nieuwe weekdeals! :cool:

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones

Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi

Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats

Nu voor slechts 17,50!

Profiteer nu! :)

Bart

Wordt echt een keer tijd voor tshirts maat XXXL

Wordt echt een keer tijd voor tshirts maat XXXL

Maatje Beest! :D Ik zal het voorstellen aan mijn collega's :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...niversal-sportswear/universal-original-shirt/ hebben jullie die ook in andere kleuren? en hoe vallen de maten? vallen ze ''gewoon''? en er waren eerst mer 60+ kies cadeaus, komen daar nog nieuwe?

Jazeker, we hebben het shirt ook nog in het blauw :) deze kost 17,50.
De maten zijn vergelijkbaar met de 'normale' Nederlandse maten. Gewoon je gebruikelijke kledingmaat aanhouden ;)

Universal '77 blauw

Er komen voorlopig geen extra cadeaus bij. Wellicht in de toekomst :)

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven