MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had eerst maat XL en die was mij gewoon te groot. Toen nam ik een shirt met '77 op de achterkant in een L, en die is veelste klein. Vraag me af welke van de twee type shirts deze is.

Er zijn inderdaad Amerikaanse en Europese maten in omloop. De shirts die wij verkopen zijn Europese maten. Bij twijfel kun je altijd een maatje kleiner bestellen ;) ze vallen in ieder geval nooit klein uit :D

Bart

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Nieuwe weekdeals! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones

Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi

Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats

Nu voor slechts 17,50!

Profiteer nu! :)

C2295365

Ik kijk uit naar mn pakketje :) :)

Ik heb begrepen uit de berichten dat je aangeeft dat er zo goed als geen poeder verloren is gegaan. Dat betekend, op de barst in de zak na, dat je bestelling vrijwel goed geleverd is. Uit coulance willen we dan gerust 10% van het aankoopbedrag van dat product vergoeden, 4 euro is in dat geval misschien niet veel, maar op zo'n product zeker wel. Zeker gezien het 'verlies' en het motto, iets is beter dan niets. Dat vinden wij toch een leuke tegemoetkomer en kunnen er altijd nog wat extra cadeaus bij doen voor de volgende bestelling. Je weet dat dat nooit een probleem is :)

Ja er is wel redelijk wat uit maar ik wou er geen drama van maken :D & allright top ! ;)

mijn bestelling C2292348 juist binnen maar is dit een grap,ik bestel 2tray(12blikjes) en ik krijg 2blikjes.Men ziet dit toch direct aan het gewicht van het pakje.hopelijk snelle oplossing want ik vertrek op reis. ik moet dus 24 blikjes hebben

Thx movhten jullie n sampletje over hebben altyd leuk!
Super Casper, dank je! We gaan ermee aan de slag en gaan kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Ik kan niets beloven, maar we doen ons best voor je!
mijn bestelling C2292348 juist binnen maar is dit een grap,ik bestel 2tray(12blikjes) en ik krijg 2blikjes.Men ziet dit toch direct aan het gewicht van het pakje.hopelijk snelle oplossing want ik vertrek op reis. ik moet dus 24 blikjes hebben
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik ga er direct voor je naar kijken en uitzoeken. Zodra ik meer weet, ontvang je direct een privébericht en lossen we het netjes op. Zodat je alsnog de bestelde tonijn krijgt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Nieuw: John West Tonijn!

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
Bekijk alle producten uit de SALE

universal shirts zijn alleen in het geel op die prijs?

Had al een veel te dure bestelling klaar staan maar tch nog dat shirt er ff bij gedaan :o

Had al een veel te dure bestelling klaar staan maar tch nog dat shirt er ff bij gedaan :o
Bedankt voor je bestelling. Het Universal Shirt kun je ook niet laten liggen. De hele inpaktafels kleuren hier onderhand geel:eek:
- Origineel Universal T-Shirt
- Exclusief vooordeel bij Body & Fit
- Mooie pasvorm
- Fijne stof om te dragen
- Perfect voor sport en vrije tijd
- 50% polyester en 50% katoen

bestelling geplaatst! Ordernummer C2296230

Door een actie van jullie nog ongeveer 6kg aan eiwitten staan dus deze keer voor een nieuwe tas voor naar de sportschool gekozen. Ordernummer: C2297077

Top trouwens dat jullie nu een laundry bag als cadeau weggeven!!

Is het misschien mogelijk een pre-workout sample erbij te doen in plaats van eiwitten??

Weet je toevallig ook wanneer de Bang energy drink weer op voorraad is?http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/vpx-sports/bang-energy-drink/

Als iets goed is zeg ik het ook graag, jullie blijven toch wel één van de betere webshops uit de benelux.
Ruim aanbod, scherpe prijzen, goede klantenservice, problemen worden snel aangepakt. TOP! :)

Opgepast, mijn pakketje was 14 dagen zoek..

Door een actie van jullie nog ongeveer 6kg aan eiwitten staan dus deze keer voor een nieuwe tas voor naar de sportschool gekozen. Ordernummer: C2297077

Top trouwens dat jullie nu een laundry bag als cadeau weggeven!!

Is het misschien mogelijk een pre-workout sample erbij te doen in plaats van eiwitten??

Weet je toevallig ook wanneer de Bang energy drink weer op voorraad is?http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/vpx-sports/bang-energy-drink/
Bedankt voor je bestelling. Wr gaan ermee aan de slag, morgen in huis! We hebben helaas geen andere samples dan op de site, maar de gekozen cadeaus doen we er voor je bij! Helaas heb ik nu geen indicatie wanneer de energiedrank voorradig is. Mijn collega van de jnkoop is er nu niet. Mijn collega komt er maandag op terug :)
Als iets goed is zeg ik het ook graag, jullie blijven toch wel één van de betere webshops uit de benelux.
Ruim aanbod, scherpe prijzen, goede klantenservice, problemen worden snel aangepakt. TOP! :)
Graag gedaan en goed om te horen dat je helemaal tevreden bent! Soms sluipt er wel eens een foutje in, maar dat pakken we het direct op als je een berichtje stuurt. Dan zorgen wij dat het naar wens opgelost wordt. Goed weekend!
Opgepast, mijn pakketje was 14 dagen zoek..
Het is natuurlijk vervelend wat er gebeurd is, maar het is belangrijk dat het opgelost is en ook naar wens. We willen dat altijd iedereen met plezier van onze producten gebruikt. Mocht er nog iets zijn, je kan me altijd een bericht sturen.

Ralf

Is de pasvorm van het gele Universal shirt hetzelfde als de Animal Iconic Shirt in jullie assortiment? dan weet ik welke maat ik ga nemen.

Bedankt voor je bestelling. Het Universal Shirt kun je ook niet laten liggen. De hele inpaktafels kleuren hier onderhand geel:eek:
- Origineel Universal T-Shirt
- Exclusief vooordeel bij Body & Fit
- Mooie pasvorm
- Fijne stof om te dragen
- Perfect voor sport en vrije tijd
- 50% polyester en 50% katoen

Cool :D Wou er op de FIBO een kopen maar me maat was op :P

Is de pasvorm van het gele Universal shirt hetzelfde als de Animal Iconic Shirt in jullie assortiment? dan weet ik welke maat ik ga nemen.
Alle Animal Shirts komen bij dezelfde leverancier vandaan :) Ik weet dat er verschillende maten in omloop zijn, maar ga er vanuit dat deze hetzelfde zullen zijn.
Cool :D Wou er op de FIBO een kopen maar me maat was op :P
We hebben al enige tijd veel kleding van Universal Nutrition :) Daar hoort natuurlijk ook dit mooie shirt bij.

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Nieuwe weekdeals! :cool:

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones