AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

ik heb net mijn bestelling binnen gekregen. Ik had onder andere het Universal tshirt besteld, maar bij het openen van het pakketje kwam ik er achter dat er een gat in zit! De naad bij de schouder is gescheurd. Is hier wat aan te doen?
Mijn ordernummer is C2296914.

Hey B&F,

ik heb net mijn bestelling binnen gekregen. Ik had onder andere het Universal tshirt besteld, maar bij het openen van het pakketje kwam ik er achter dat er een gat in zit! De naad bij de schouder is gescheurd. Is hier wat aan te doen?
Mijn ordernummer is C2296914.
Natuurlijk is daar iets aan te doen. Kleding hoort natuurlijk niet direct gescheurd te zijn bij de levering. Wil je me hiervan duidelijke foto's sturen in een privébericht (mail mag ook, service@) dan pakken we het direct voor je op!

Ralf

Wanneer komen biergist tabletten weer binnen, ik heb met mijn domme hoofd dit rare spul gekocht: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...oods/natural-yeast-extract-b12/?sqr=biergist&

Omdat ik dacht dat het biergistpoeder was...
We hopen dat het aankomende week weer binnen komt. Dan komt er weer een grote levering Now Foods binnen :)
Per softgel is het 1000mg Clarinol CLA :)

Ralf

M'n bestelling binnen, maar volgens mij mogen jullie mij niet daar bij b&f :( , krijg altijd dezelfde sachet whey perfection "chocolate milkshake" ofzo.. ik haat chocolade :P maargoed, weer snelle levering!

Heb smart proteine sachet gekregen ipv whey perfection, nu ben ik heel boos.

Not srs
Semi srs
Wat is smart proteine, word je daar slimmer van?

Hoelang blijft unstoppable nog in de aanbieding?

De smaak is veel te sterk en te zoet om echt van te genieten.. heb nu ook gewoon vanille, die is lekker neutraal en niet zo sterk.
Ik vind de vanille chemischer smaken dan de chocolade eerlijk gezegd :p
Je kan er ook gewoon wat meer water/melk bijdoen als de smaak te sterk is?

Ik vind de vanille chemischer smaken dan de chocolade eerlijk gezegd :p
Je kan er ook gewoon wat meer water/melk bijdoen als de smaak te sterk is?

Ik doe een combi van water en melk , i.v.m. macro/schema, maar blijft alsnog een te sterke chocoladesmaak aan zitten vind ik.. heb geen hekel aan chocolade an sich, maar als shake nooit meer. Naja drink er ook maar 1 per 2 dagen :P

Ik doe een combi van water en melk , i.v.m. macro/schema, maar blijft alsnog een te sterke chocoladesmaak aan zitten vind ik.. heb geen hekel aan chocolade an sich, maar als shake nooit meer. Naja drink er ook maar 1 per 2 dagen :P
Ik vind juist de meeste chocolade smaken van shakes nauwelijks naar echte chocolade smaken...
Maar heb ook nog nooit chocolade whey van B&F gehad... :o

Ik vind ze allebei lekker:)

Merci Ralf.
Trouwens, zit er een maatschep bij L-tyrosine van Now Foods. Het gaat om die 113 gram verpakking.
Nee, bij de poedervorm van Now Foods zit geen maatschep. Ze bevelen aan om 1/4 theelepel te gebruiken.
M'n bestelling binnen, maar volgens mij mogen jullie mij niet daar bij b&f :( , krijg altijd dezelfde sachet whey perfection "chocolate milkshake" ofzo.. ik haat chocolade :P maargoed, weer snelle levering!
Bedankt voor je bestelling en natuurlijk graag gedaan. Het moet toeval zijn, we proberen altijd af te wisselen met de smaken. Toevallig heb je nu een aantal keer chocolade gehad als gratis cadeau. Wellicht de volgende keer een ander smaakje :)
Heb smart proteine sachet gekregen ipv whey perfection, nu ben ik heel boos.
De Smart Protein staat erom bekend dat mensen slimmer worden. Het is namelijk zo, wie niet sterk is moet slim zijn. :wl: Soms geven we een zetje in de goede richting! In ieder geval vervelend dat deze geleverd is, de volgende keer gaan we er op letten dat je de juiste krijgt. Ons excuses voor het ongemak.
Hoelang blijft unstoppable nog in de aanbieding?
Unstoppable blijft in ieder geval tot maandag in de aanbieding. Dan loopt deze kortingscode een gehele week. Dan bekijken we altijd of we de actie aanhouden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

GEEF ze anders maar aan mij, I love chocolade :D Dan mag je van mij als ik krijg de banaan hebben, ik kan echt niet tegen whey met bananen smaak :eek:

pakketje vandaag weer lekker snel ontvangen, thx B&F! top

Jammer dat de ultra fine oats in prijs omhoog zijn gegaan. Kan nu net zo goed oats bij AH halen en die in de blender doen

Jammer dat de ultra fine oats in prijs omhoog zijn gegaan. Kan nu net zo goed oats bij AH halen en die in de blender doen
Kilo oats bij de ah is 0,84 euro dus dat kon je sowieso al beter als je alleen naar de prijs kijkt

Vind zelf toch een stuk praktischer dat het al gemalen is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven