AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kilo oats bij de ah is 0,84 euro dus dat kon je sowieso al beter als je alleen naar de prijs kijkt

Vind zelf toch een stuk praktischer dat het al gemalen is ;)

Ik maak mijn shakes altijd in de blender dus voor mij maakt het weinig uit. Ga die van de AH maandag eens proberen.

GEEF ze anders maar aan mij, I love chocolade :D Dan mag je van mij als ik krijg de banaan hebben, ik kan echt niet tegen whey met bananen smaak :eek:

pakketje vandaag weer lekker snel ontvangen, thx B&F! top
De Whey Perfection Chocolade is echt lekker he :zuip: Het is net echte chocolade milkshake, alleen dan met veel betere voedingswaarden!
Jammer dat de ultra fine oats in prijs omhoog zijn gegaan. Kan nu net zo goed oats bij AH halen en die in de blender doen
Doorgaans is de prijs vanaf 4 kilo voor 1,99 euro. Nu bieden we het scherper aan omdat we zien dat heel veel klanten 1-2 kilo kopen. Daardoor is het nu extra aantrekkelijk voor mensen die Ultra Fine Oats willen proberen. Ik zal eens kijken of we weer de "bulk"-korting kunnen invoeren :)
Kilo oats bij de ah is 0,84 euro dus dat kon je sowieso al beter als je alleen naar de prijs kijkt

Vind zelf toch een stuk praktischer dat het al gemalen is ;)
Onze Ultra fine Oats is inderdaad gemalen en de hoogste kwaliteit verkrijgbaar :) Het behoort niet voor niets bij onze best verkochte producten :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Weekdeals! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones

Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi

Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats

Nu voor slechts 17,50!

Mag ashwagandha niet meer verkocht worden ofzo? Alle drie zijn ze niet meer op voorraad en ik wilde net gaan bestellen.

Laatst bewerkt:
Ik las zonet op www.eigenkracht.nl dat het voedingssupplement Unstoppable (Dedicated) momenteel onderzocht wordt door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vanwege de stof nor-DMAA nadat gebruikers zich meldden met ERNSTIGE bijwerkingen ???. Ondanks dat jullie op de eigen website vermelden dat doping gecontroleerde sporters Unstoppable niet moeten gebruiken hebben jullie blijkbaar toch besloten om deze gewoon nog te verkopen!

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om dit product nog gewoon verkopen aangezien er momenteel al een aantal klanten rondlopen met serieuze gezondheidsproblemen door Unstoppable

Voor de duidelijkheid: ik wil jullie nergens van beschuldigen of jullie in een kwaad daglicht zetten (want ik ben zelf ook al jaren een trouwe klant van jullie) maar ik vraag mij dit echt oprecht af.

BF_FB_unstoppable_25korting.jpg

Laatst bewerkt:
Ik las zonet op www.eigenkracht.nl dat het voedingssupplement Unstoppable (Dedicated) momenteel onderzocht wordt door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vanwege de stof nor-DMAA nadat gebruikers zich meldden met ERNSTIGE bijwerkingen ???. Ondanks dat jullie op de eigen website vermelden dat doping gecontroleerde sporters Unstoppable niet moeten gebruiken hebben jullie blijkbaar toch besloten om deze gewoon nog te verkopen!

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om dit product nog gewoon verkopen aangezien er momenteel al een aantal klanten rondlopen met serieuze gezondheidsproblemen door Unstoppable?

Die klanten hebben waarschijnlijk 5 scoops in een keer gepakt. Is er eindelijk een goede pwo is het nog niet goed :o

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om dit product nog gewoon verkopen aangezien er momenteel al een aantal klanten rondlopen met serieuze gezondheidsproblemen door Unstoppable?

Slik eens een hele pot Vitamine C caps weg, krijg je ook gezondheidsklachten, moet Vitamine C nu ook verboden worden?

Slik eens een hele pot Vitamine C caps weg, krijg je ook gezondheidsklachten, moet Vitamine C nu ook verboden worden?
Heb je mij ergens zien schrijven dat ik vind dat Unstoppable verboden moet worden?

Trouwens bij vitamine C zijn er gezondheidsklachten mogelijk indien je erg hoog in je hoeveelheden zit en er negatieve pathofysiologische factoren aanwezig zijn. Wanneer je er vanuit gaat dat er geen contra-indicaties bekend zijn en de dosering neemt zoals aanbevolen is EN je krijgt dan toch gezondheidsproblemen door een stof die waarschijnlijk niet op het etiket van het product staat dan is dat toch knap vervelend voor een gebruiker (buiten eigen schuld om) en mag ik daar toch netjes een vraag over stellen?

Aangezien je kan lezen en typen op dit forum ga ik ervan uit dat je intellect goed genoeg is om dat te begrijpen en in het vervolg niet gelijk weer zo negatief reageert wanneer iemand een vraag stelt aan een ander :D.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Die klanten hebben waarschijnlijk 5 scoops in een keer gepakt. Is er eindelijk een goede pwo is het nog niet goed :o

'Waarschijnlijk' maar zeker weten doen we het niet.

Laatst bewerkt:
Sommige mensen krijgen al bijwerkingen als ze 2 tabs paracetamol nemen, moet dat nu ook verboden worden?

Sommige mensen krijgen al bijwerkingen als ze 2 tabs paracetamol nemen, moet dat nu ook verboden worden?

Wil je dat ik hierop reageer? Want dan kan ik net zo goed mijn vorige reactie letterlijk citeren. Je valt helaas in herhaling.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Als de stof paracetamol verboden zou zijn zou dat niet zo gek zijn toch?

Sorry, ik lees nu pas deze reactie.

Het is maar hoe je het bekijkt......

Heb je mij ergens zien schrijven dat ik vind dat Unstoppable verboden moet worden?

Trouwens bij vitamine C zijn er gezondheidsklachten mogelijk indien je erg hoog in je hoeveelheden zit en er negatieve pathofysiologische factoren aanwezig zijn. Wanneer je er vanuit gaat dat er geen contra-indicaties bekend zijn en de dosering neemt zoals aanbevolen is EN je krijgt dan toch gezondheidsproblemen door een stof die waarschijnlijk niet op het etiket van het product staat dan is dat toch knap vervelend voor een gebruiker (buiten eigen schuld om) en mag ik daar toch netjes een vraag over stellen?

Aangezien je kan lezen en typen op dit forum ga ik ervan uit dat je intellect goed genoeg is om dat te begrijpen en in het vervolg niet gelijk weer zo negatief reageert wanneer iemand een vraag stelt aan een ander :D.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Kun je wijs gaan doen maar als jouw intellect goed genoeg is kun je zelf bedenken dat zolang iets niet verboden is en het verdomd goed werkt en dus verkoopt er geen shop is die het uit de schappen haalt. Ook jij kent wss wel iemand die altijd vindt dat ie heel erg resistent is tegen bepaalde stoffen in een PWO en er dus een shitload van neemt. Tja dat is vragen om gezeik, jammer genoeg wordt het weer zo breed uitgemeten en is Unstoppable wss de volgende werkende PWO die verboden wordt omdat er een stel ukkels niet normaal om kan gaan met het spul.

Wil je dat ik hierop reageer? Want dan kan ik net zo goed mijn vorige reactie letterlijk citeren. Je valt helaas in herhaling.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Sorry, ik lees nu pas deze reactie.

Het is maar hoe je het bekijkt......

Je haalt je info trouwens wel van de meest betrouwbare site van het web....

Wat een pleures gezeik altijd zodra er PWO's op de markt komen waar eindelijk is wat effect van te voelen is.

Door dat extreem dramatische gedoe uit de media worden ze op den duur altijd geschrapt, f**k that shit :o

Gebruik je verstand, zoals met alles dat je toe je neemt. Neem je 2 soeplepels i.p.v 2 scoops, zal je je idd raar voelen.

Mag ashwagandha niet meer verkocht worden ofzo? Alle drie zijn ze niet meer op voorraad en ik wilde net gaan bestellen.
Ashwagandha verwachten we eind aankomende week weer voorradig :) Er komt dan weer een flinke lading binnen vanuit de VS :)

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om dit product nog gewoon verkopen aangezien er momenteel al een aantal klanten rondlopen met serieuze gezondheidsproblemen door Unstoppable

Voor de duidelijkheid: ik wil jullie nergens van beschuldigen of jullie in een kwaad daglicht zetten (want ik ben zelf ook al jaren een trouwe klant van jullie) maar ik vraag mij dit echt oprecht af.
Unstoppable is inderdaad nog steeds bij ons te koop. Wij hebben inderdaad van de dopingautoriteit begrepen dat het inderdaad dit ingrediënt bevat, wat een DMAA-achtige is. Dat betekend natuurlijk niet direct dat dit NIET meer verkocht mag worden. Wij raden sporters die pre-workouts gebruiken, altijd extra oplettend te zijn of ze dopingvrij zijn. Daarnaast worden vanuit de club of bond vaak ook supplementen aangeraden die veilig in gebruik zijn. Dit laten we inderdaad ook uitzoeken en ook navraag staat uit bij de leverancier van Dedicated voor Europa. Daarnaast zullen er vast klachten zijn na gebruik van een pre-workout, dat gebeurd nadat mensen er bijv. niet goed tegen kunnen, te hoog doseren etc. Het is daarom altijd belangrijk de aanbevolen dosering op de verpakking te volgen. Bij normaal gebruik, is Unstoppable een heel goed product.

De 25% actie staat er absoluut buiten. Deze stond al gepland, voordat het nieuws over de Unstoppable naar buiten kwam.

Ralf

Nee maar wat verwacht je nou dat b&f zegt? Dat ze heel onverantwoord bezig zijn en blij zijn dat jij even meedenkt aan het maatschappelijk belang?
Tuurlijk blijven ze unstoppable verkopen. Er zijn altijd wel dingen waardoor mensen een allergische reactie of gezondheidsproblemen krijgen. Dat is geen reden om direct maar alles uit de handel te nemen, tenzij ze daartoe worden verzocht door de NVWA uiteraard.

Wat zijn de openingstijden van jullie winkel in het dc?

Enige idee als jullie producten van EVL Nutrition en JYM krijgen?

welke kleuren zijn die universal shirts? alleen geel?

Nee maar wat verwacht je nou dat b&f zegt? Dat ze heel onverantwoord bezig zijn en blij zijn dat jij even meedenkt aan het maatschappelijk belang? Tuurlijk blijven ze unstoppable verkopen. Er zijn altijd wel dingen waardoor mensen een allergische reactie of gezondheidsproblemen krijgen. Dat is geen reden om direct maar alles uit de handel te nemen, tenzij ze daartoe worden verzocht door de NVWA uiteraard.
Nee, natuurlijk verwacht ik dit niet van B&F, dat was ook niet de opzet van mijn vraagstelling. ---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------
Zoals jij zelf hier al suggereert, zouden de klachten met een te hoge dosering te maken kunnen hebben. Maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben. Aangezien B&F misschien direct contact met de NVWA over deze kwestie heeft gehad hoopte ik dat zij wat meer konden vertellen over de aard en de ernst van de klachten die hun heeft besloten om dit product te blijven verkopen. ---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Kun je wijs gaan doen maar als jouw intellect goed genoeg is kun je zelf bedenken dat zolang iets niet verboden is en het verdomd goed werkt en dus verkoopt er geen shop is die het uit de schappen haalt. Ook jij kent wss wel iemand die altijd vindt dat ie heel erg resistent is tegen bepaalde stoffen in een PWO en er dus een shitload van neemt. Tja dat is vragen om gezeik, jammer genoeg wordt het weer zo breed uitgemeten en is Unstoppable wss de volgende werkende PWO die verboden wordt omdat er een stel ukkels niet normaal om kan gaan met het spul.
Ik had mij inderdaad niet zo lomp moeten uiten. Mijn oprechte excuses hiervoor :). Maar ik blijf bij mijn mening: zolang iemand anders niet meer achtergrond info heeft vind ik het erg kortzichtig wanneer je de gebruikers benoemd met 'zo'n stel ukkels' die misschien serieuze klachten hiervan heeft overgehouden (wat wij niet precies weten) omdat zij 'niet normaal om kan gaan met het spul' (wat wij ook niet precies weten). ---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ---------- ---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ---------- ---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------
Ashwagandha verwachten we eind aankomende week weer voorradig :) Er komt dan weer een flinke lading binnen vanuit de VS :) Unstoppable is inderdaad nog steeds bij ons te koop. Wij hebben inderdaad van de dopingautoriteit begrepen dat het inderdaad dit ingredint bevat, wat een DMAA-achtige is. Dat betekend natuurlijk niet direct dat dit NIET meer verkocht mag worden. Wij raden sporters die pre-workouts gebruiken, altijd extra oplettend te zijn of ze dopingvrij zijn. Daarnaast worden vanuit de club of bond vaak ook supplementen aangeraden die veilig in gebruik zijn. Dit laten we inderdaad ook uitzoeken en ook navraag staat uit bij de leverancier van Dedicated voor Europa. Daarnaast zullen er vast klachten zijn na gebruik van een pre-workout, dat gebeurd nadat mensen er bijv. niet goed tegen kunnen, te hoog doseren etc. Het is daarom altijd belangrijk de aanbevolen dosering op de verpakking te volgen. Bij normaal gebruik, is Unstoppable een heel goed product. De 25 actie staat er absoluut buiten. Deze stond al gepland, voordat het nieuws over de Unstoppable naar buiten kwam. Ralf
Ralf, bedankt voor je snelle reactie :). Al had ik wel gehoopt dat jij ons misschien wat meer kon vertellen over de aard en de omvang van de klachten onder de gebruikers. Misschien dat je deze vraag alsnog kan beantwoorden?

Laatst bewerkt:
Wat zijn de openingstijden van jullie winkel in het dc?
Totser, je kan ons zes dagen per week bezoeken in Heerenveen op de volgende tijden:
maandag t/m vrijdag 09.00 - 18.00 uur
zaterdag 12.00 - 17.00 uur
Enige idee als jullie producten van EVL Nutrition en JYM krijgen?
JYM komt helaas niet naar Europa. Dit is een merk wat speciaal en samen met Bodybuilding.com is gemaakt. Het zal daarom ook alleen maar daar te koop zijn. EVL Nutrition ga ik even doorgeven wat hiervoor de mogelijkheden zijn :)
welke kleuren zijn die universal shirts? alleen geel?
Het Universal Shirt uit de weekaanbieding is alleen geel. We hebben uiteraard meer Universal shirts
Ralf, bedankt voor je snelle reactie :). Al had ik wel gehoopt dat jij ons misschien wat meer kon vertellen over de aard en de omvang van de klachten onder de gebruikers. Misschien dat je deze vraag alsnog kan beantwoorden?
Graag gedaan natuurlijk :) Het is een beetje het 'Dexaprine'-verhaal van ongeveer een jaar geleden. Uiteraard krijgen we wel eens de vraag of het product niet te veel stimulanten zit of dat mensen een te hoge dosering hebben genomen en bijv. heel warm krijgen of zweten. Bekende bijwerkingen van een hoge hoeveelheid stimulanten. We horen verder alleen maar positieve verhalen, dat mensen lekker trainen, veel energie hebben en PR's zetten. Voor ons is het dus niet bekend om wat voor klachten het gaat en hoeveel. Deze worden in zulke gevallen vaak direct door de consument bij de NVWA neergelegd. Daarnaast hebben de leveranciers voor Europa contact gezocht met de VWA om dit allemaal verder uit te zoeken, wat voor klachten het betreft etc. Echter weet ik uit ervaring, dat de NVWA er niet heel open over is. Het is dus nog afwachten, maar voor de duidelijkheid: We blijven de Unstoppable gewoon verkopen en bij normaal gebruik, is het een heel goed pre-workout product.

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

Weekdeals! :cool:

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones