XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las een tijdje geleden dat jullie misschien met een body&fit variant komen van PB2.
Enig idee wanneer deze gelanceerd zal worden? :)

Hey B&F,

ik heb net mijn bestelling binnen gekregen. Ik had onder andere het Universal tshirt besteld, maar bij het openen van het pakketje kwam ik er achter dat er een gat in zit! De naad bij de schouder is gescheurd. Is hier wat aan te doen?
Mijn ordernummer is C2296914.

Inmiddels een nieuw shirt ontvangen, goed opgelost!

Weer even een ordertje protein pancakes en caseine geplaatst :)

Ik zag andere smaken protein pancakes hebben jullie daar ook proefpakjes van?
Zo ja, zou je die misschien bij order C2303590 kunnen knallen? :meal:
(p.s. er mag altijd nog iets bij ofc :grinny: )

Welje smaak caseine heb je besteld :)?

:grinny:

Weer even een ordertje protein pancakes en caseine geplaatst :) Ik zag andere smaken protein pancakes hebben jullie daar ook proefpakjes van? Zo ja, zou je die misschien bij order C2303590 kunnen knallen? :meal: (p.s. er mag altijd nog iets bij ofc :grinny: )

Goed beziiggg! :) We hebben helaas geen proefpakjes van de Protein Pancakes..
Geniet van je bestelling!

Bart

wat voor fluff maak je dan met cooky and cream? :D ben erg benieuwd... ben de standaard fruit smaken wel wat zat, dus tijd voor wat nieuws :D

Nomaliter heb ik de cooky and cream, want die smaakt zo verschrikkelijk lekker in mijn fluff.. Ditmaal even uit de ban gesprongen en mijn gok gewaagd op de hazelnoot nutella :D hopelijk bevalt het :P

De Beast Creature die nu in promo is, er staat op trainingsdagen voor en na de training. Is dat zoals bij preworkout zo'n 20-30 min voor de training?Of net voor je begint? Of is het zelfs beter op nuchtere maag, of slechter...? Wat raden jullie aan?

Nomaliter heb ik de cooky and cream, want die smaakt zo verschrikkelijk lekker in mijn fluff..

Ditmaal even uit de ban gesprongen en mijn gok gewaagd op de hazelnoot nutella :D

hopelijk bevalt het :P

Laat weten hoe die bevalt! Heb nu ook de cookie cream is lekkerrrr

Verslaafd aan jullie quest bars :o

Waar staat die? Want als ik kijk op pancakes of pannekoeken, vind ik niks van cookies en cream :)
Gaat om de caseine eiwit ;)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

wat voor fluff maak je dan met cooky and cream? :D ben erg benieuwd... ben de standaard fruit smaken wel wat zat, dus tijd voor wat nieuws :D
Mijn fluff maak ik met
500 gram kwark
~40ml melk
2 scoops caseine eiwit
200~250 gram bevroren fruit

Eerst de kwark, melk en eiwit mixen tot een glad geheel.
Daarna het bevroren fruit erbij en even mixen.
Dan een half uur tot uurtje in de koelkast en daarna puur genieten :)

De zomer is zo goed als klaar, was heerlijk droog in de zomer. Nu weer tijd voor creatine; super creatine yeah! voor het eerst dat ik andere dan mono probeer. Ben benieuwd :D!

C2307121

De Whey Perfection Chocolade is echt lekker he :zuip: Het is net echte chocolade milkshake, alleen dan met veel betere voedingswaarden!

Doorgaans is de prijs vanaf 4 kilo voor 1,99 euro. Nu bieden we het scherper aan omdat we zien dat heel veel klanten 1-2 kilo kopen. Daardoor is het nu extra aantrekkelijk voor mensen die Ultra Fine Oats willen proberen. Ik zal eens kijken of we weer de "bulk"-korting kunnen invoeren :)

Goed om te zien dat de oats weer voor de bulkkorting te krijgen zijn, blij dat jullie luisteren naar de klanten.

Wanneer komt marinol omega 3 terug in voorraad ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven