Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las een tijdje geleden dat jullie misschien met een body&fit variant komen van PB2. Enig idee wanneer deze gelanceerd zal worden?![]()
Mocht ik meer te weten te komen dan krijg je natuurlijk direct te horen! 
Hey B&F,
ik heb net mijn bestelling binnen gekregen. Ik had onder andere het Universal tshirt besteld, maar bij het openen van het pakketje kwam ik er achter dat er een gat in zit! De naad bij de schouder is gescheurd. Is hier wat aan te doen?
Mijn ordernummer is C2296914.
Inmiddels een nieuw shirt ontvangen, goed opgelost!

Weer even een ordertje protein pancakes en caseine geplaatst
Ik zag andere smaken protein pancakes hebben jullie daar ook proefpakjes van?
Zo ja, zou je die misschien bij order C2303590 kunnen knallen?
(p.s. er mag altijd nog iets bij ofc)
?

Weer even een ordertje protein pancakes en caseine geplaatst
Ik zag andere smaken protein pancakes hebben jullie daar ook proefpakjes van?
Zo ja, zou je die misschien bij order C2303590 kunnen knallen?
(p.s. er mag altijd nog iets bij ofc)

Weer even een ordertje protein pancakes en caseine geplaatstIk zag andere smaken protein pancakes hebben jullie daar ook proefpakjes van? Zo ja, zou je die misschien bij order C2303590 kunnen knallen?
(p.s. er mag altijd nog iets bij ofc
)
We hebben helaas geen proefpakjes van de Protein Pancakes..
ben erg benieuwd... ben de standaard fruit smaken wel wat zat, dus tijd voor wat nieuws 
Nomaliter heb ik de cooky and cream, want die smaakt zo verschrikkelijk lekker in mijn fluff.. Ditmaal even uit de ban gesprongen en mijn gok gewaagd op de hazelnoot nutellahopelijk bevalt het
![]()
Nomaliter heb ik de cooky and cream, want die smaakt zo verschrikkelijk lekker in mijn fluff..
Ditmaal even uit de ban gesprongen en mijn gok gewaagd op de hazelnoot nutella
hopelijk bevalt het![]()
Laat weten hoe die bevalt! Heb nu ook de cookie cream is lekkerrrr

Gaat om de caseine eiwitWaar staat die? Want als ik kijk op pancakes of pannekoeken, vind ik niks van cookies en cream![]()

Mijn fluff maak ik metwat voor fluff maak je dan met cooky and cream?ben erg benieuwd... ben de standaard fruit smaken wel wat zat, dus tijd voor wat nieuws
![]()

De Whey Perfection Chocolade is echt lekker heHet is net echte chocolade milkshake, alleen dan met veel betere voedingswaarden!
Doorgaans is de prijs vanaf 4 kilo voor 1,99 euro. Nu bieden we het scherper aan omdat we zien dat heel veel klanten 1-2 kilo kopen. Daardoor is het nu extra aantrekkelijk voor mensen die Ultra Fine Oats willen proberen. Ik zal eens kijken of we weer de "bulk"-korting kunnen invoeren![]()
NOG nooit gehad, maar veel over gehoord.. moet ik ook echt een x proberen
wat is jouw favo smaak?