XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las zonet op www.eigenkracht.nl dat het voedingssupplement Unstoppable (Dedicated) momenteel onderzocht wordt door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vanwege de stof nor-DMAA nadat gebruikers zich meldden met ERNSTIGE bijwerkingen ???. Ondanks dat jullie op de eigen website vermelden dat doping gecontroleerde sporters Unstoppable niet moeten gebruiken hebben jullie blijkbaar toch besloten om deze gewoon nog te verkopen!

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om dit product nog gewoon verkopen aangezien er momenteel al een aantal klanten rondlopen met serieuze gezondheidsproblemen door Unstoppable

Voor de duidelijkheid: ik wil jullie nergens van beschuldigen of jullie in een kwaad daglicht zetten (want ik ben zelf ook al jaren een trouwe klant van jullie) maar ik vraag mij dit echt oprecht af.

Ah Unstoppable moet ik hebben dus, bedankt voor de tip.

Nu zijn er drie/vier smaken van Total Protein komen er nog bij?
Is Tarwe eiwit een middelsnel eiwit?

Nu zijn er drie/vier smaken van Total Protein komen er nog bij?
Is Tarwe eiwit een middelsnel eiwit?
Er komen géén smaken bij van de Total Protein. We hebben gekozen voor de Just Protein als opvolger. Dit is een completer en betere versie van de Total Protein. De Tarwe eiwit is een middelsnel opneembaar eiwitproduct. :cool:

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

Weekdeals! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones

Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi

Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats

Nu voor slechts 17,50!

Wanneer komt marinol omega 3 terug in voorraad ?

Beste,

Binnen nu en 2 weken verwachten we de Marinol Omega 3 weer te kunnen leveren. Hou de site dus goed in de gaten, of meld je aan om een email te ontvangen wanneer deze er weer is.

Groet Lily

Ik kreeg vannacht een mail waarin stond dat die weer beschikbaar is, klik ik erop staat er dat die "niet op voorraad is". Foutje? :cool:

Ik kreeg vannacht een mail waarin stond dat die weer beschikbaar is, klik ik erop staat er dat die "niet op voorraad is". Foutje? :cool:
De Marinol Omega 3 180 capsules is weer op voorraad :) Op de website staat inderdaad dat de Marinol nog niet leverbaar is. Ik zal hier even achteraan! :D Wordt z.s.m. aangepast :cool: Bart

EDIT: Na een dubbele check zie ik dat de Marinol Omega 3 180 capsules wel op voorraad is, maar nog niet beschikbaar. Kwestie van tijd dus :p Wanneer de Marinol weer beschikbaar is, laat ik je dat natuurlijk weten! :)

Bart

Ok, sank you veri muts. ff w8ten dan. :)

Zojuist me bestelling binnen gekregen, helaas ontbreekt me proef satchet mass perfection :(
hazelnoot nutella Caseine smaakt super btw! :D

vanavond maar proberen in een fluff, hopelijk dan nog steeds zo lekker :)

Zojuist me bestelling binnen gekregen, helaas ontbreekt me proef satchet mass perfection :( hazelnoot nutella Caseine smaakt super btw! :D vanavond maar proberen in een fluff, hopelijk dan nog steeds zo lekker :)

Hazelnoot Nutella smaak is inderdaad een topper! :cool:
Ik heb je even een PM gestuurd met betrekking tot de proef sachet :)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Ok, sank you veri muts. ff w8ten dan. :)

Geen dank! :D Ik houd je op de hoogte!

Bart

Er komen géén smaken bij van de Total Protein. We hebben gekozen voor de Just Protein als opvolger. Dit is een completer en betere versie van de Total Protein. De Tarwe eiwit is een middelsnel opneembaar eiwitproduct. :cool:

ook duurder zeker?

op welk vlak beter? aminozuur profiel en ingredienten zien er hetzelfde uit;;

mvg

B&F, tot nu toe steeds schitterende levering en service.
Helaas, vandaag was er wat mis met m'n bestelling :(

De Pure Notenmix was open en lag volledig uitgestrooid op de bodem van de doos.
Jullie kunnen hier waarschijnlijk niks aan doen, de chauffeur zal er mee gegooid hebben ofzo?

Tevens Mass Perfection Gainer sample gekregen ipv Sports Multi (terwijl het op de pakbon wel correct was).
Op zich niet zo erg, maar de multi's zijn voor m'n oma :D

ook duurder zeker?

op welk vlak beter? aminozuur profiel en ingredienten zien er hetzelfde uit;;

mvg
Het product is nog in de maak en we weten nog of dit het exact gaat worden. Het was een opzetje begreep ik van mijn collega van afdeling productontwikkeling. De prijs, exacte samenstelling en tekst zijn dus nog onbekend. Wat wel zeker is, het gaat de opvolger worden van Total Protein. Ik heb om verwarring te voorkomen de Just Protein even op onzichtbaar gezet totdat er meer duidelijkheid is.:)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

B&F, tot nu toe steeds schitterende levering en service. Helaas, vandaag was er wat mis met m'n bestelling :( De Pure Notenmix was open en lag volledig uitgestrooid op de bodem van de doos. Jullie kunnen hier waarschijnlijk niks aan doen, de chauffeur zal er mee gegooid hebben ofzo? Tevens Mass Perfection Gainer sample gekregen ipv Sports Multi (terwijl het op de pakbon wel correct was). Op zich niet zo erg, maar de multi's zijn voor m'n oma :D

Aii, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik stuur je even een PM :cool:

Bart

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/bpi-sports/best-bcaa/ 300 gram, 30 doseringen maar 12,5g aan ingredinten per dosering, wat zie ik over het hoofd?

Dit is een fout van BPI. De vermelde doseringen (10 gram en 12,5 gram) vermelden zij op de verpakking. Persoonlijk denk ik dat één scoop 12,5 gram is en dat de (op het label) vermelde 10 gram dus een fout is. Je zou contact met BPI op kunnen nemen om te vragen hoe dit precies zit ;)

Bart

Laatst bewerkt:
@Bodyenfitshop

Hoe komt het eigenlijk dat de Soja isolaat duurder is dan total protein?

Wordt hier een hogere kwaliteit soja eiwit isolaat gebruikt? Want het proteine gehalte is "slechts" 81,5% dat is maar 2,5% hoger dan de total protein. Aangezien melk eiwit concentraat, whey concentraat en caseine allemaal duurder zijn dan soja proteine. Snap ik niet echt hoe de soja isolaat duurder kan zijn.

De enige goedkopere eiwit die erin zit is het tarwe eiwit. En dat zou maximaal 10% zijn schat ik aangezien er dan ook hogere hoeveelheden van de dure proteine in moeten zitten volgens de label.

In beide producten is Soja het met meest gebruikte ingrediënt. Zou best wel begrijpen dat jullie wat meer willen verdienen aan soja eiwit isolaat, omdat dit meer een niche markt is. En mensen er bereid zijn dat voor te betalen.

Al benieuwd voor de just protein :)

you've got pm;)

Al benieuwd voor de just protein :) you've got pm;)

Je bent niet de enige die benieuwd is.. :D
You've got PM back :p

Bart

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

@Bodyenfitshop Hoe komt het eigenlijk dat de Soja isolaat duurder is dan total protein? Wordt hier een hogere kwaliteit soja eiwit isolaat gebruikt? Want het proteine gehalte is "slechts" 81,5% dat is maar 2,5% hoger dan de total protein. Aangezien melk eiwit concentraat, whey concentraat en caseine allemaal duurder zijn dan soja proteine. Snap ik niet echt hoe de soja isolaat duurder kan zijn. De enige goedkopere eiwit die erin zit is het tarwe eiwit. En dat zou maximaal 10% zijn schat ik aangezien er dan ook hogere hoeveelheden van de dure proteine in moeten zitten volgens de label. In beide producten is Soja het met meest gebruikte ingrediënt. Zou best wel begrijpen dat jullie wat meer willen verdienen aan soja eiwit isolaat, omdat dit meer een niche markt is. En mensen er bereid zijn dat voor te betalen.

Ik leg je vraag even voor aan mijn collega's! Ik kom er op terug! :)

Bart

Net mijn eerste Mass Gainer besteld (Mutant Mass). Order nummer C2310567

Ik hoop dat de postbode ook wel eens in de sportschool hangt want dit is geen licht gewicht pakket :o

@Bodyenfitshop Hoe komt het eigenlijk dat de Soja isolaat duurder is dan total protein? Wordt hier een hogere kwaliteit soja eiwit isolaat gebruikt? Want het proteine gehalte is "slechts" 81,5% dat is maar 2,5% hoger dan de total protein. Aangezien melk eiwit concentraat, whey concentraat en caseine allemaal duurder zijn dan soja proteine. Snap ik niet echt hoe de soja isolaat duurder kan zijn. De enige goedkopere eiwit die erin zit is het tarwe eiwit. En dat zou maximaal 10% zijn schat ik aangezien er dan ook hogere hoeveelheden van de dure proteine in moeten zitten volgens de label. In beide producten is Soja het met meest gebruikte ingrediënt. Zou best wel begrijpen dat jullie wat meer willen verdienen aan soja eiwit isolaat, omdat dit meer een niche markt is. En mensen er bereid zijn dat voor te betalen.

Dit heeft te maken met de productievolume en marge van de Soja Isolaat. Overige eiwitten worden beter verkocht. Daardoor kunnen wij deze voor een betere prijs aanbieden met een minimale marge. ;)

Bart

[/FONT]

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Net mijn eerste Mass Gainer besteld (Mutant Mass). Order nummer C2310567 Ik hoop dat de postbode ook wel eens in de sportschool hangt want dit is geen licht gewicht pakket :o

Mutant Mass is een topper! :cool:
De bezorgers worden geselecteerd op de omtrek van de bovenarmen, dus dat moet helemaal goedkomen! :D
Je kunt je pakketje morgen in huis verwachten, enjoy! :)

Bart

Ik ga dadelijk een bestelling plaatsen, normaal ging deze week de Boswellia in voorraad komen, maar ik zie hem nog niet staan. Kan je er iets leuk bijstoppen?

/edit/ BAM ! :D C2311406

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven