Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dadelijk een bestelling plaatsen, normaal ging deze week de Boswellia in voorraad komen, maar ik zie hem nog niet staan. Kan je er iets leuk bijstoppen?

/edit/ BAM ! :D C2311406
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag, dan heb je hem morgen in huis :) we gaan ons best voor je doen en zal je wens doorgeven. Je order zit al ver in het verwerkingsproces, dus kan niet beloven dat het lukt. Morgen in huis :)

Ralf

Ik ben ook van Belgie, en als je voor 21 of 22u besteld zal die morgen gewoon bij je thuis geleverd worden hoor :)
Zal pas overmorgen in huis zijn (België hier :p;))
Wat Flippo aangeeft klopt inderdaad. Je hebt je bestelling net iets na half 8 geplaatst, ruim op tijd en wordt vandaag nog verzonden. Je krijgt dan een mail om je pakket te volgen, vaak (bijna eigenlijk altijd) heb je het dan de dag nadien in huis :)

Ralf

Wat Flippo aangeeft klopt inderdaad. Je hebt je bestelling net iets na half 8 geplaatst, ruim op tijd en wordt vandaag nog verzonden. Je krijgt dan een mail om je pakket te volgen, vaak (bijna eigenlijk altijd) heb je het dan de dag nadien in huis :)

Ralf

Ik heb hem tot hiertoe nog nooit de dag nadien gekregen ookal is hij op tijd besteld en krijg ik dezelfde dag de melding dat hij verzonden is. Maakt me nu niet zoveel uit hoor :p Maar ik zal het je laten weten als hij er morgen zou zijn!

Ik heb hem tot hiertoe nog nooit de dag nadien gekregen ookal is hij op tijd besteld en krijg ik dezelfde dag de melding dat hij verzonden is. Maakt me nu niet zoveel uit hoor :p Maar ik zal het je laten weten als hij er morgen zou zijn!
Ik zal er morgenochtend wanneer op het werk arriveer direct voor je naar kijken. Ik begin zelf ook nieuwsgierig te raken, aangezien we deze belofte natuurlijk niet voor niets maken. Ook voor de meeste Belgische klanten geldt dit namelijk :)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Nieuw: John West Tonijn!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bekijk alle producten uit de SALE

Net mijn eerste Mass Gainer besteld (Mutant Mass). Order nummer C2310567

Ik hoop dat de postbode ook wel eens in de sportschool hangt want dit is geen licht gewicht pakket :o

Pakketbezorgers hebben door hun dagelijkse werk echt gigantisch veel functionele kracht. Bestel regelmatig 4 emmers whey en een paar potten cassein en elke keer krijgt hij ze met gemak de trap op.

Pakketbezorgers hebben door hun dagelijkse werk echt gigantisch veel functionele kracht. Bestel regelmatig 4 emmers whey en een paar potten cassein en elke keer krijgt hij ze met gemak de trap op.
Je weet het misschien niet, maar ook postNL medewerkers zitten aan de Body & Fit Whey om zo snel te herstellen en elk pakket met gemak te tillen:D Het is inderdaad zo dat bezorgers behoorlijk zware pakketten voor handen kunnen krijgen. Volgens mij is het maximale limiet wat een pakket mag wegen voor een bezorger, 31-32kilo.

Ralf

Volgens mij alleen de dosering per capsule, 30mg en 50mg, en in die optizinc zit nog 300 microgram koper.

Zag het juist ook, heeft die koper nog wat nut?

Dagelijkse dosis zink, hoeveel bedraagt die? Zie dat in Animal Pak (mijn multi vit) al 30 mg zit

Zag het juist ook, heeft die koper nog wat nut? Dagelijkse dosis zink, hoeveel bedraagt die? Zie dat in Animal Pak (mijn multi vit) al 30 mg zit

Koper ondersteunt het immuunsysteem en heeft dus zeker nut :D
Hier het aantal benodigde mg Zink per dag:

Mannen
9-13 jaar
11
14-18 jaar
12
19-50 jaar
9
50-70 jaar
9
> 70 jaar
9

30 mg per dag is ruim voldoende ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Volgens mij alleen de dosering per capsule, 30mg en 50mg, en in die optizinc zit nog 300 microgram koper.

Precies wat GetThaYayo zegt :) Het verschil zit hem in de dosering en toevoeging van koper.

Bart

SUPERSALE bij BODY&FIT!
2e1xcso.jpg

Kleine pot van de Micellar casein besteld, als die bevalt komt er een groter achteraan :D
Straps om een keer te proberen, en de cripsy door de casein!

Heb ik btw de Nr1 satchet aangeklikt? Zo niet op gelet eigenlijk
Ordernummer: C2314438

Kleine pot van de Micellar casein besteld, als die bevalt komt er een groter achteraan :D
Straps om een keer te proberen, en de cripsy door de casein!

Heb ik btw de Nr1 satchet aangeklikt? Zo niet op gelet eigenlijk
Ordernummer: C2314438

Welke smaak micellar?

Hmm weer zo'n Super Sale....must not order...:o

Hmm weer zo'n Super Sale....must not order...:o

Haha maar wel beetje zelfde producten..

Ik hoop zo op n nieuwe smaak massperfection!! Product loopt best goed volgens mij? Dus nieuwe smaken zou lekkerrr zijn !!

Net n pot op, dacht dat er geen scoop inzat (nou heb ik genoeg scoops liggen) helemaal op de bodem lag ie haha.. Vast om mij te pesten :p:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven