AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoelde dat ik was uitgekeken op vanille en chocolade whey. Vandaar dat ik hier strawberry heb besteld. Sorry voor de verwarring Casper. Dit word namelijk mijn eerste micellar :D

Kleine pot van de Micellar casein besteld, als die bevalt komt er een groter achteraan :D
Straps om een keer te proberen, en de cripsy door de casein!

Heb ik btw de Nr1 satchet aangeklikt? Zo niet op gelet eigenlijk
Ordernummer: C2314438
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en heb je morgen in huis :0 De nr1 sachet zit erbij, dus die zit er zeker bij :)
Hmm weer zo'n Super Sale....must not order...:o
Haha, de SUPERRR SALE is weer rijkelijk gevuld :)
2e1xcso.jpg

Haha maar wel beetje zelfde producten..

Ik hoop zo op n nieuwe smaak massperfection!! Product loopt best goed volgens mij? Dus nieuwe smaken zou lekkerrr zijn !!

Net n pot op, dacht dat er geen scoop inzat (nou heb ik genoeg scoops liggen) helemaal op de bodem lag ie haha.. Vast om mij te pesten :p:p
Haha, uiteraard Casper. Zo blijft het spannend om een pot te openen he:D Vaak met een mes of vork door de poeder, voel je hem direct. Dan weet je altijd dat hij erin zit.
Hoe was de vanille micellar :)?
De smaak Micellar Casein Perfection in de smaak vanille kun je zeker bestellen. Deze is echt heel lekker en goed voor een Micellar Casein :)

Ralf

Blijkbaar is Whey HD Chocolate Cookie op?
Tot wanneer is Best BCAA in sale?

Vroege bestelling geplaatst vóór het werk, kijk al uit om morgen het pakje weer uit te pakken :cool:
Make it right guys, and something extra is always welcome :D

Thanks !

Vroege bestelling geplaatst vóór het werk, kijk al uit om morgen het pakje weer uit te pakken :cool:
Make it right guys, and something extra is always welcome :D

Thanks !
Bedankt voor je bestelling :) We gaan ermee aan de slag en je krijgt het morgen aangeboden! :)

Ralf

Hey bodyenfit, klopt het dat er geen 'opmerking' mogelijkheid meer is tijdens het bestel proces? Ik had voor +- 360€ aan supps besteld en had graag wat extra bidons kunnen gebruiken of misschien wat extra samples gezien de grootte van de bestelling. Verder klopte de bestelling wel perfect maar gezien ik nu dus nergens kon aangeven dat ik dit op prijs zou stellen vroeg ik me af of jullie misschien bij een volgende (kleinere) bestelling wat extra bidons erbij kunnen doen oid?

Bedankt voor de goede service in ieder geval ☺️

Hey bodyenfit, klopt het dat er geen 'opmerking' mogelijkheid meer is tijdens het bestel proces? Ik had voor +- 360€ aan supps besteld en had graag wat extra bidons kunnen gebruiken of misschien wat extra samples gezien de grootte van de bestelling. Verder klopte de bestelling wel perfect maar gezien ik nu dus nergens kon aangeven dat ik dit op prijs zou stellen vroeg ik me af of jullie misschien bij een volgende (kleinere) bestelling wat extra bidons erbij kunnen doen oid?

Bedankt voor de goede service in ieder geval ☺️
Bedankt voor je bestelling. Waarderen we :) Uiteraard willen we bij je volgende bestelling best iets extar's stoppen. Dat is natuurlijk geen probleem . Het opmerkingenveld is al enige tijd weg inderdaad, door een nieuw verwerkingssysteem van orders, was dit niet meer mogelijk om te blijven doen :) Vandaar het vooraf afspraken maken over zulke dingen dan vaak het handigst is. Stuur me gerust VOOR je volgende bestelling even een privébericht. Dan komt het helemaal goed.

Ralf

Hee Bart, 2 dagen geleden zei je dat de marinol omega 3 op voorraad is, maar is nu nog steeds niet te bestellen...............:cool:

De Marinol Omega 3 180 capsules is weer op voorraad :) Op de website staat inderdaad dat de Marinol nog niet leverbaar is. Ik zal hier even achteraan! :D Wordt z.s.m. aangepast :cool: Bart

EDIT: Na een dubbele check zie ik dat de Marinol Omega 3 180 capsules wel op voorraad is, maar nog niet beschikbaar. Kwestie van tijd dus :p Wanneer de Marinol weer beschikbaar is, laat ik je dat natuurlijk weten! :)

Bart

Hee Bart, 2 dagen geleden zei je dat de marinol omega 3 op voorraad is, maar is nu nog steeds niet te bestellen...............:cool:

Beste HarryE,

Klopt. Dit duurt helaas langer als verwacht, omdat er een aantal gereserveerd zijn. Ik zal er nogmaals druk achter zetten. Wanneer ik meer weet hoor je dat vanzelfsprekend! :)

Bart

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Weekdeals! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amino-1 60 servings
Nu voor slechts 29,90!

Creature
Nu voor slechts 19,90!

Multi men
Nu voor slechts 2,90!

urely Raspberry Ketones
Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi
Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats
Nu voor slechts 17,50!

DE LAATSTE DAG VAN DEZE WEEKDEALS DUS WEES ERBIJ! :eek:

Bart

Ik had laatst een Sample met Whey perfection Berry Blast? en die smaakte echt heerlijk en is de eerste smaak waarvan ik denk die me banaan smaak kan vervangen na 2 jaar maar helaas staat hij er nog niet tussen, komt deze smaak ook gewoon in potten van 2kg?

Ik had laatst een Sample met Whey perfection Berry Blast? en die smaakte echt heerlijk en is de eerste smaak waarvan ik denk die me banaan smaak kan vervangen na 2 jaar maar helaas staat hij er nog niet tussen, komt deze smaak ook gewoon in potten van 2kg?

Berry Blast is inderdaad heerlijk!
Momenteel is deze smaak alleen verkrijgbaar in de formaten 750 gram en 4540 gram ;)
Wellicht in de (nabije) toekomst ook in 2200 gram formaat, maar ik kan geen beloftes doen :D
Ik zal het voorstellen aan mijn collega's!

Bart

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

SUPERSALE bij BODY&FIT!
2e1xcso.jpg

De L-Carnitine poeder is momenteel niet op voorraad bij de leverancier, vandaar deze op geraakt is. We hopen met circa 2-3 weken weer een nieuwe voorraad te ontvangen. Je kan altijd het emailadres achterlaten bij het product, dan krijg je altijd als eerst een mail zodra het voorradig is :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Alleen vandaag nog!

Amino-1 60 servings

Nu voor slechts 29,90!

Creature

Nu voor slechts 19,90!

Multi men

Nu voor slechts 2,90!

Purely Raspberry Ketones

Nu voor slechts 7,50!

Pure MCT Oil

Nu voor slechts 5,50!

Smart multi

Nu voor slechts 2,90!

Universal Original shirt

Nu voor slechts 7,50!

Whey & Oats

Nu voor slechts 17,50![/QUOTE]

Vorige week heb ik van jullie per PB een antwoord gekregen op mijn vraag over de lijmresten bij de afdekfolie op de pindapasta. De leverancier melde dat deze niet verlijmd zit. Vandaag heb ik een nieuwe pot opengemaakt en ook hier zitten weer witte, lijmachtige resten. Ik heb er foto’s van gemaakt.
Zoals je op de foto’s ziet wordt er wel degelijk “iets” gebruikt om de folie op de pot te houden.

Waarom ik geen PM heb teruggestuurd? Ik denk dat meer mensen willen weten wat er op de rand zit.

alvast bedankt voor jullie reactie

6syl2f.jpg

b9dhy0.jpg

b96u7d.jpg

71k8xw.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven