MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruikte tot hiertoe een maand de superfood blend, zoals op de verpakking elke dag een scoop, mooi afgestreken en nu heb ik nog de helft van de doos over. Ik vraag me dan af: moet je dan meer dan zo'n scoop nemen want ben bang dat ik "te weinig" binnen heb.
Één maatschep, zou ongeveer 8 gram moeten zijn. In dat geval kan je een maand met de Premium Superfood blend. Je kan het altijd even nawegen op de weegschaal, maar volgens mij klopt dat :) Dan weet je het ook zeker :)
Ik zie dat jullie het merk VPX voeren, kunnen jullie ook de volgende PWO van hun leveren (hij staat niet op jullie site):
Redline White Heat (US version)
De US-versie gaat het helaas niet worden. Ik heb de formule er even bij gezocht, maar er zitten ingrediënten in, die wij in Nederland helaas niet mogen verkopen. Mocht er een EU versie komen, dan kopen we deze natuurlijk in :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Unstoppable
abs6lz.png

B&F Deals
2ywzmsk.png

WEEKDEALS! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ANABOLIC ZMA
Voor slechts 7,50!

Crazy Pre-workout
Voor slechts 11,25!

Creapure Tasty Tabs
Voor slechts 9,90!

Muscle Protect
Voor slechts 17,25!

Smart Protein Variety Pack
Voor slechts 7,25!

Whey Perfection single serving variety pack
Voor slechts 7,25!

WEES ER SNEL BIJ!

Één maatschep, zou ongeveer 8 gram moeten zijn. In dat geval kan je een maand met de Premium Superfood blend. Je kan het altijd even nawegen op de weegschaal, maar volgens mij klopt dat :) Dan weet je het ook zeker :) De US-versie gaat het helaas niet worden. Ik heb de formule er even bij gezocht, maar er zitten ingrediënten in, die wij in Nederland helaas niet mogen verkopen. Mocht er een EU versie komen, dan kopen we deze natuurlijk in :) Ralf ---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ---------- Unstoppable
abs6lz.png
B&F Deals http://i57.tinypic.com/2ywzmsk.png[/url][/QUOTE]

Die is er ook

Suggested use: Mix 1-2 scoops 30-45 mins before your workout.

Oke, nja ik heb het van Body En Fitshop overgenomen, die zegt dus niet meer dan 1 scoop. Kan ook dat ze dit voor beginners bedoelen ;)
Het is vaker zo dat B&F andere gebruiksaanwijzing hebben dan van het product zelf.

Oke, nja ik heb het van Body En Fitshop overgenomen, die zegt dus niet meer dan 1 scoop. Kan ook dat ze dit voor beginners bedoelen ;) Het is vaker zo dat B&F andere gebruiksaanwijzing hebben dan van het product zelf.

Dit doen wij puur uit voorzorg :p Ieder lichaam reageert anders op supplementen. Hierdoor kunnen wij nooit exact de juiste dosering aangeven. Daarom adviseren wij de dosering de eerste keren relatief laag te houden. Mocht dit niet voldoening geven, dan kun je natuurlijk altijd de dosering (geleidelijk) verhogen :cool:

Bart

Na eergister besteld te hebben en hier dezelfde dag te lezen gekregen dat niet alle bestellingen de deur uit konden ivm zeer grote drukte
Gister contact gehad over een product dat niet op voorraad was en er werd een oplossing heboden waarbijhet pakket dezelfde dag nog verzonden zou worden.
Nu zie ik net in me mailbox dat het pakket vandaag pas verstuurd is en morgen pas ontvang :s

Gister me pakketje in prima staat ontvangen met wat leuke extra's. Thnx daarvoor

Na eergister besteld te hebben en hier dezelfde dag te lezen gekregen dat niet alle bestellingen de deur uit konden ivm zeer grote drukte Gister contact gehad over een product dat niet op voorraad was en er werd een oplossing heboden waarbijhet pakket dezelfde dag nog verzonden zou worden. Nu zie ik net in me mailbox dat het pakket vandaag pas verstuurd is en morgen pas ontvang :s

Zou je me in een PM je ordernummer kunnen sturen? Dan kijk ik er even naar.

Bart

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Gister me pakketje in prima staat ontvangen met wat leuke extra's. Thnx daarvoor

Geen dank! Jij bedankt voor je bestelling! :)

Bart

Tot wanneer duren de B&F deals? ik wil namelijk Total protein bestellen, maar ik ben alleen deze zaterdag thuis

Tot wanneer duren de B&F deals? ik wil namelijk Total protein bestellen, maar ik ben alleen deze zaterdag thuis
Deze loopt tot en met aankomende dinsdag :) Dan gaan we weer nieuwe deals bedenken.:D

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

B&F Deals
2ywzmsk.png.png

C2349332

Net weer wat geplaatst, als jullie protein samples over hebben mogen die er wel bij (A) arme student :x

Heb bij jullie nek harnas gehaald. Deze binnen gekregen na veel moeite. Want die ik besteld was uitverkocht. Kreeg dus een bericht dat er een foutje op de website was en dat ie niet meer op voorraad was. En zijn met een alternatief gekomen dat ze me een tegoed bon zouden geven. Alleen hier geen interesse in gehad ik wou gewoon een nek harnas die ik besteld had. Dus na discussie over de tel toch eentje gekregen die 5 duurder was dan de oorspronkelijke en was daar eventueel bereid voor te betalen. Maar na een partij moeilijk doen door body en fit shop toch de nekharnas gekregen die 5 duurder is. Alleen deze is aan de ijzer zwaar verroest dus dacht zal wel. Gebruik van genaakt de riem die slaat steeds los. En de pinnetje is tijdens het trainen uit de riem geschoten zit er helemaal los aan. Dus bijna m'n nek verzwikt. Schandalig dat jullie eigenlijk zo een nek harnas opsturen naar een klant die al ruim 8 jaar bij jullie besteld. Laatst weer een bestelling geplaatst met als cadeau de whey perfection sachet aangevinkt en deze zat er helaas niet bij. Het is geen ramp natuurlijk. Alleen de service en de onnauwkeurigheid is niet als van toen van een paar jaar geleden. Wat zonde eigenlijk terwijl jullie een hele mooie assortiment hebben met scherpe prijzen! Wou dit ff kwijt als trouwe klant!!

Thanks voor de snelle vlotte levering :thumbs:

Ik bestel al jaren lang bij Body&Fit, ga ook regelmatig langs de winkel in Zwolle. Als ik online bestel, krijg ik mijn bestelling altijd op tijd.

In de winkel maak ik altijd een praatje met de verkoper, die heel behulpzaam is en heeft voldoende kennis over alle supplementen. :)

C2349332

Net weer wat geplaatst, als jullie protein samples over hebben mogen die er wel bij (A) arme student :x
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken en heb je morgen in huis :)
Heb bij jullie nek harnas gehaald. Deze binnen gekregen na veel moeite. Want die ik besteld was uitverkocht. Kreeg dus een bericht dat er een foutje op de website was en dat ie niet meer op voorraad was. En zijn met een alternatief gekomen dat ze me een tegoed bon zouden geven. Alleen hier geen interesse in gehad ik wou gewoon een nek harnas die ik besteld had. Dus na discussie over de tel toch eentje gekregen die 5 duurder was dan de oorspronkelijke en was daar eventueel bereid voor te betalen. Maar na een partij moeilijk doen door body en fit shop toch de nekharnas gekregen die 5 duurder is. Alleen deze is aan de ijzer zwaar verroest dus dacht zal wel. Gebruik van genaakt de riem die slaat steeds los. En de pinnetje is tijdens het trainen uit de riem geschoten zit er helemaal los aan. Dus bijna m'n nek verzwikt. Schandalig dat jullie eigenlijk zo een nek harnas opsturen naar een klant die al ruim 8 jaar bij jullie besteld. Laatst weer een bestelling geplaatst met als cadeau de whey perfection sachet aangevinkt en deze zat er helaas niet bij. Het is geen ramp natuurlijk. Alleen de service en de onnauwkeurigheid is niet als van toen van een paar jaar geleden. Wat zonde eigenlijk terwijl jullie een hele mooie assortiment hebben met scherpe prijzen! Wou dit ff kwijt als trouwe klant!!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Waarderen we en zo kunnen we ons alleen maar blijven verbeteren. Niemand doet het immers perfect. Ook na aanleiding van jou recensie ga ik graag aan de slag. Dit is doorgaans niet de manier hoe we met onze klanten om gaan. We staan bekend om onze goede service en dat willen we jou zeker ook bieden. Wil je mij het ordernummer van je bestelling mailen met eventueel foto's? Dit kan uiteraard in een privébericht. Dan zal ik het zo snel mogelijk uitzoeken en kijken of we nog iets voor je kunnne betekenen. :) Graag help ik je verder.
Thanks voor de snelle vlotte levering :thumbs:
Graag gedaan. Jij ook bedankt :)
Ik bestel al jaren lang bij Body&Fit, ga ook regelmatig langs de winkel in Zwolle. Als ik online bestel, krijg ik mijn bestelling altijd op tijd.

In de winkel maak ik altijd een praatje met de verkoper, die heel behulpzaam is en heeft voldoende kennis over alle supplementen. :)
Cool! Leuk om te horen. Mijn collega in Zwolle zie ik niet zo vaak, maar bij hem kun je zeker terrecht voor je spullen en advies!

Ralf

Heb een pb gestuurd alleen weet niet hoe ik de fotos erop moet zetten. Anders mail ik ze wel ff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven