Één maatschep, zou ongeveer 8 gram moeten zijn. In dat geval kan je een maand met de Premium Superfood blend. Je kan het altijd even nawegen op de weegschaal, maar volgens mij klopt datIk gebruikte tot hiertoe een maand de superfood blend, zoals op de verpakking elke dag een scoop, mooi afgestreken en nu heb ik nog de helft van de doos over. Ik vraag me dan af: moet je dan meer dan zo'n scoop nemen want ben bang dat ik "te weinig" binnen heb.
Dan weet je het ook zeker 
De US-versie gaat het helaas niet worden. Ik heb de formule er even bij gezocht, maar er zitten ingrediënten in, die wij in Nederland helaas niet mogen verkopen. Mocht er een EU versie komen, dan kopen we deze natuurlijk inIk zie dat jullie het merk VPX voeren, kunnen jullie ook de volgende PWO van hun leveren (hij staat niet op jullie site):
Redline White Heat (US version)

Ralf
---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------
Unstoppable
B&F Deals

Ieder lichaam reageert anders op supplementen. Hierdoor kunnen wij nooit exact de juiste dosering aangeven. Daarom adviseren wij de dosering de eerste keren relatief laag te houden. Mocht dit niet voldoening geven, dan kun je natuurlijk altijd de dosering (geleidelijk) verhogen