MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een pb gestuurd alleen weet niet hoe ik de fotos erop moet zetten. Anders mail ik ze wel ff
Dank je! Je hebt een PM terug van mij. We gaan er netjes naar kijken en zorgen dat het helemaal goed komt. :thumbs: Fijne avond!

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Unstoppable
abs6lz.png

B&F Deals
2ywzmsk.png

2 dikke scoops unstoppable, op wat hele lichte tintelingen na niks...

Stop dan al eens met die caffaine drankjes die je de rest van de dag neemt ;) norDMAA hoor je te voelen. Anders neem eens 10-20g dextrose tijdens het trainen. Dit versterkt het gevoel. Tenminste bij mij!

wanneer komt de whey hd vanille caramel weer beschikbaar?

Pre-workouts blijven altijd verschillend per persoon. Ik zou zeker aanraden het 1 of 1,5 uur na je laatste maaltijd te nemen. Dat versterkt vaak het effect :)
wanneer komt de whey hd vanille caramel weer beschikbaar?
De Whey-HD was in eerste instantie een OP=OP-actie. Ik zal navragen of deze nog voorradig komt of nog in te kopen is. Dan laat ik het je weten :)

Ralf

Maar is flink wat pre-workouts ingeslagen met deze aanbiedingen :D Na jarenlang zonder getraind te hebben ben ik na insane toch wel benieuwd naar de werkingen van de andere topmerken.

C2351179

als het niet teveel moeite is ;)

Pre-workouts blijven altijd verschillend per persoon. Ik zou zeker aanraden het 1 of 1,5 uur na je laatste maaltijd te nemen. Dat versterkt vaak het effect :)

En wat doe je dan als je 's morgens om 8u opstaat en om 9u30 al gaat trainen? Je moet toch eten voor je gaat trainen? Of niet dan? Ik eet meestal rond 8u20 m'n oats en om 9u-9u10 neem ik dan de unstoppable met de creatine. Maar eerlijk gezegd voel ik ook zo goed als niks van de Unstoppable...het kan niet zijn dat ik toevallig weer één van die uitzonderingen ben die niks voelt hé, zo speciaal ben ik niet :p

En wat doe je dan als je 's morgens om 8u opstaat en om 9u30 al gaat trainen? Je moet toch eten voor je gaat trainen? Of niet dan? Ik eet meestal rond 8u20 m'n oats en om 9u-9u10 neem ik dan de unstoppable met de creatine. Maar eerlijk gezegd voel ik ook zo goed als niks van de Unstoppable...het kan niet zijn dat ik toevallig weer één van die uitzonderingen ben die niks voelt hé, zo speciaal ben ik niet :p

Er zijn er meerdere ;)
Ook met andere PWO. Waar de een helemaal hard op gaat, voelt de ander niks van. Zo is dat met alle PWO's.

Maar is flink wat pre-workouts ingeslagen met deze aanbiedingen :D Na jarenlang zonder getraind te hebben ben ik na insane toch wel benieuwd naar de werkingen van de andere topmerken.

C2351179

als het niet teveel moeite is ;)
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al reeds verstuurd is en klaar voor verzending. Deze word met een uurtje opgehaald door de pakketdienst, dan heb je hem morgen in huis :)
Het is altijd persoonlijk. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Je kan eventueel eerder ontbijten. Bijv. 7.30-7.45. Dat is natuurlijk helemaal aan jezelf. Er zijn ook genoeg mensen die sporten op een nuchtere maag. Dat kun je altijd ook eens proberen :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al reeds verstuurd is en klaar voor verzending. Deze word met een uurtje opgehaald door de pakketdienst, dan heb je hem morgen in huis :)

Het is altijd persoonlijk. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Je kan eventueel eerder ontbijten. Bijv. 7.30-7.45. Dat is natuurlijk helemaal aan jezelf. Er zijn ook genoeg mensen die sporten op een nuchtere maag. Dat kun je altijd ook eens proberen :)

Ralf

Dit. Desnoods wat BCAA's innemen samen met je pwo en gaan

Dat sommigen Unstoppable minder/niet voelen gaat eerder om een foute inname, de excuus ''mijn lichaam reageert er niet op'' vind ik de grootste onzin, Big T zei namelijk al een keer dat je een PWO het best 3 uur na je laatste maaltijd in kan nemen (100 lege maag dus).

Om spierafbraak te voorkomen neem je er gewoon wat BCAA bij.

Sorry als dit al vaker is gevraagd.

Als je Smart Protein koopt, is dat dan gelijk ipv multivitamine? Of kun je er nog een multivit bijnemen ?

Ik ben bang dat ik overdoseer, maar wil ook niet te weinig. Teveel van sommige vitaminen kan schadelijk zijn toch?
Nu heb ik Alive women naast whey perfection.

Sorry als dit al vaker is gevraagd.

Als je Smart Protein koopt, is dat dan gelijk ipv multivitamine? Of kun je er nog een multivit bijnemen ?

Ik ben bang dat ik overdoseer, maar wil ook niet te weinig. Teveel van sommige vitaminen kan schadelijk zijn toch?
Nu heb ik Alive women naast whey perfection.
Je mag de vraag zo vaak stellen als je wil, dat is geen probleem :) Je kan bij de Smart Protein zeker nog wel een multi-vitamine nemen. Smart Multi is bijvoorbeeld een goede keus. Deze is niet te hoog gedosseerd en kan daarom prima extra bij je dieet.

Ralf

NIEUWE WEEKDEALS! :)

Kokosolie extra virgin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 5,45!

Premium Superfruit Mix
Nu voor slechts 7,49!

Pure Amandelmeel
Nu voor slechts 5,75!

Pure Cacao Nibs

Nu voor slechts 3,65!

Pure Chiazaad
Nu voor slechts 3,49!

Pure Notenmix

Nu voor slechts 6,49!

Smart Protein
Nu
al vanaf 13,50!

Superfood Muesli

Nu voor slechts 2,65!

Profiteer nu! :thumb:

Bart

Heb jullie een PM gestuurd naar aanleiding van een vorige vraag. :D

Zat bij mijn unstoppable geen schepje, best irritant.
Omdat het product wel top is nog een potje besteld vandaag en me idee was dan daar het schepje uit te halen voor deze pot. :P
Maar heeft het openen veel invloed op de houdbaarheidsdatum?

Zat bij mijn unstoppable geen schepje, best irritant. Omdat het product wel top is nog een potje besteld vandaag en me idee was dan daar het schepje uit te halen voor deze pot. :P Maar heeft het openen veel invloed op de houdbaarheidsdatum?

Er hoort inderdaad een schepje in te zitten. Heb je even met een vork o.i.d. gevoeld? Het wil wel eens voorkomen dat het schepje lager in de pot verscholen zit :D
Het openen heeft niet noemenswaardig veel invloed op de houdbaarheid. Je moet wel heel lang het potje geopend laten staan wil het niet meer bruikbaar zijn ;) als ik dit zo lees is dit in jou geval niet aan de orde :p

Bart

Er hoort inderdaad een schepje in te zitten. Heb je even met een vork o.i.d. gevoeld? Het wil wel eens voorkomen dat het schepje lager in de pot verscholen zit :D
Het openen heeft niet noemenswaardig veel invloed op de houdbaarheid. Je moet wel heel lang het potje geopend laten staan wil het niet meer bruikbaar zijn ;) als ik dit zo lees is dit in jou geval niet aan de orde :p

Bart

Net met een vork, daarvoor met een aardappelschilmesje, zit niks in.
2e potje wil ik wel wat langer bewaren, vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven