MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F, Kunnen jullie me een meer gedetailleerde ingredintenlijst geven van Magnificent dan deze op jullie site?

Kijk aan, tijdje geleden had alleen bodybuildingwarehouse het.. Nu bodyenfitshop nog! :D
Het is ook gewoon een TOP supplement. De engelse en amerikaanse fora staan er bol van.
B&F zou wel goed zaken doen door het als enige in Nederland te verkopen
Ik ga het doorgeven, ik vind het zelf ook zeker interessant:cool:
Wanneer is er weer waxy maize starch?
Binnen nu en twee weken weer! :)

Hoe goed werkt de Rhodiola Rosea?

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/rhodiola-rosea/body-fit-sportsnutrition/rhodiola-rosea/

En hoe serieus moet ik de het nemen dat het ook het leervermogen verbetert?
Is dat echt zo, want ik heb namelijk last van examen stress

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

En waarom worden de PRIJZEN niet aangepast van de eiwit shakes?

Ik citeer:

''Prijzen van volle melkpoeder zullen de komende zes maanden met 10 procent dalen, zeggen analisten van de Rabobank. Momenteel liggen de prijzen hiervan op 3900 dollar per ton, over een half jaar zal dat teruggaan tot 3500 dollar per ton.''

Hoe komt dit?

Wat gebeurt er nu met Rusland? Juist een economische boycot, dus ook voedsel wordt niet meer gemporteerd door de Russische staat, Waardoor het aanbod hier en in de rest van Europa groter wordt, Want rusland was een grote afnemer.

Rhodiola Rosea heeft een goede invloed op het concentratievermogen. Waardoor het voor bijv. leren/studeren een goede keus is. Wat betreft de Whey Prijzen, hierin ga je geen verschil merken met de Whey in Nederland. De prijzen staan al jaren onder druk en de marges worden minimaal. Ik verwacht niet, dat je hier indirect iets van gaat merken.
Vraagje;

Houden jullie je probiotica gekoeld? Bijv. ; http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/probiotica/now-foods/probiotic-10-25-billion/. Hoogstwaarschijnlijk niet he?
Nee, de probiotica wordt niet gekoeld. Dit is ook niet nodig. Ik heb in verleden alle regels mbt dit soort producten opgezocht. Ik citeer direct uit het HACCP plan:
Door B&F is uiterste zorg besteed aan de stabiliteit van de producten zodat deze niet in de koelkast bewaard hoeven te worden of gekoeld getransporteerd hoeven te worden. Om de stabiliteit te ondersteunen wordt probioticum normaliter in speciaal donker violet glas bewaard. Vergeleken met plastic potten of zelfs bruin glas, vormt dit de meest effectieve barrière om licht, lucht en vocht buiten te houden wat van groot belang is voor gevoelige producten zoals probiotica. Daarnaast zit in de verpakking een vochtabsorberend zakje en wordt de verpakking hermetisch afgesloten met een luchtdicht aluminium seal . Allemaal om de kwaliteit en houdbaarheid van het product te bevorderen.

Indien deze 3 zaken van toepassing zijn dan kan pro biotica goed bij kamertemperatuur (= max. 20 graden) volgens de opgegeven THT goed bewaard worden.

Let op:
Na openen is het aan te raden de verpakking in de koelkast te bewaren. Tijdens gebruik, waarbij de dop er steeds wordt afgedraaid, komt er vocht en lucht bij het product. Om de stabiliteit ook tijdens gebruik optimaal te houden, kan gekoeld bewaren vanaf dat moment zinvol zijn. Ongeopend kan het product uitstekend bij kamertemperatuur bewaard worden.
Ik zou graag 2 smaken willen bestellen van Whey perfection voor de prijs van 1 emmer (want het is evenveel) kan dat?

Banaan en chocolade Brownie
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Anders hadden we natuurlijk de prijzen per pot veel goedkoper kunnen doen. Scherper dan dit, kan helaas niet. Sorry!:)
Vorige week Whey perfection peanutbutter besteld, bevalt goed. Smaak is erg zoet, in het begin behoorlijk wennen. Na een paar keer wordt het steeds lekkerder.:)

Enige wat een beetje tegenvalt is dat het erg slecht oplost, hoe goed ik ook shake, ik blijf klonten houden. Verschilt de oplosbaarheid per smaak of heb ik dan een 'slechte' pot. Ik los het op in melk, nog tips om het beter te mengen?
Bedankt voor je complimenten. Whey Perfection is een hele goede en lekkere shake. Per batch kan het iets verschillen, kwa oplosbaarheid. Ik zou aanraden eerst het vloeistof, in jouw geval melk, in de beker te doen en vervolgens de poeder. Dat komt ook zeker ten goede van de oplosbaarheid :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Hey B&F, Kunnen jullie me een meer gedetailleerde ingredintenlijst geven van Magnificent dan deze op jullie site?

Ik heb je een PM gestuurd :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Tot morgenmiddag 12.00 uur 10 korting op ons hele assortiment!
100000-likes2.jpg

Ohja, nog een actie vrienden! Win 1 van de 100 goodieboxen!
25h3crt.png

Hoe goed werkt de Rhodiola Rosea?

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/rhodiola-rosea/body-fit-sportsnutrition/rhodiola-rosea/

En hoe serieus moet ik de het nemen dat het ook het leervermogen verbetert?
Is dat echt zo, want ik heb namelijk last van examen stress

Misschien heb je hier wat aan.

Ik neem het al iets meer dan een half jaar en voordat ik ermee begon heb ik naar redelijk wat informatie gezocht, al heb ik de meeste bronnen helaas niet meer voorhanden.
Mijn persoonlijke ervaring is dat het subtiel helpt met vermoeidheid en subjectief welbevinden. Vermoeidheid overigens alleen in de zin van algemene vermoeidheid, dus niet me direct minder vermoeid voelen na het wel i.p.v. niet innemen van een capsule. Beide dus wat meer op de langere termijn en ik heb toen ik begon ook niet direct op de dag van inname iets gemerkt. Ook merk ik niets als ik het een keer een dagje vergeet. Bij mij lijkt het dus puur een effect te hebben in weken en niet zozeer dagen of momenten.
Overigens kán het wel direct effect hebben op zoiets als uithoudingsvermogen (zie bijvoorbeeld http://www.humankinetics.com/acucustom/sitename/Documents/DocumentItem/3902.pdf) en ik probeer het dan ook meestal zo'n 1 uur voor het trainen in te nemen. Kwaad kan het niet.
Het leervermogen verbeteren zoals je vraagt zou kunnen. Zie bijvoorbeeld http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10839209 voor een vrij vergelijkbare situatie van examenstress en waar zelfs al bij 100mg er een significant effect (8,4% betere examenscores t.o.v. een placebo) is. Zelf kan ik trouwens niet echt zeggen dat ik op dit gebied (cognitie) iets merk, maar er zijn eigenlijk ook geen redenen om aan te nemen dat het je tegen zou kunnen werken.

Een dosering van 600-700mg is in het algemeen ook wat maximum wordt aanbevolen. Als je meer richting de 1500mg gaat schijnt het effect steeds meer af te nemen (zelf overigens niet uitgeprobeerd) en zelf hou ik het op 1x daags 500mg.

Op de B&F site staat: "1 maand gebruiken, daarna 1-2 weken stoppen met het gebruik.
Bij voorkeur niet langer dan 4 maanden per jaar gebruiken."
Hier heb ik eerder niets over kunnen vinden. In onderzoeken werd het het zelden tot meer dan 12 weken gebruikt en enkele keren tot 4 maanden. Er is dus nooit echt getest wat de lange-termijninvloed is van rhodiola rosea. Ook heb ik niets gevonden over persoonlijke vervelende ervaringen over continu gebruik ervan. Mogelijk is het vooral een vorm van waarschuwing omdat er uit onderzoek zeer weinig bekend is over het gebruik op de lange termijn (mocht iemand van B&F dat kunnen bevestigen/ontkennen, graag). Voor het afwisselende gebruik (1 maand wel, 2 weken niet) heb ik helemaal geen verklaring. Beide 'adviezen' pas ik niet toe.

Gefeliciteerd met de 100K fans!
Mooie actie ook! Directe en flinke bestelling geplaatst met veel nieuwe dingen om eens te proberen, Ik ben benieuwd.

Ik lees het een en ander over extra's ? Ik ben benieuwd :D
bestelnummer: C2392614

Super chill die korting! Zijn al aardig beroemd jullie :D

Ordernummer is: C2392930

Hoop stiekem op wat extra's :o :p

Zou het in de toekomst mogelijk kunnen zijn om ook Quest bars afzonderlijk te kopen, in plaats van onmiddellijk een hele doos :) ?

Gezien de actie nog maar een bestelling gedaan! Toch maar de whey perfection chocolate brownie (kon hem gewoon niet laten staan :p ) en wat pwo's besteld.
C2393051

Even 2 vragen over just protein:
1: is de samenstelling hetzelfde als total protein
2: Is de smaak romiger (dit zou je verwachten omdat het milkshake smaken zijn)

Gefeliciteerd met de 100K fans!
Mooie actie ook! Directe en flinke bestelling geplaatst met veel nieuwe dingen om eens te proberen, Ik ben benieuwd.

Ik lees het een en ander over extra's ? Ik ben benieuwd :D
bestelnummer: C2392614
Bedankt voor je bestelling. Die gaan we netjes verwerken en zorgen dat jeh em morgen hebt :)

Super chill die korting! Zijn al aardig beroemd jullie :D

Ordernummer is: C2392930

Hoop stiekem op wat extra's :o :p
10% korting is zeker een mooie actie :) Leuk dat je een bestelling geplaatst hebt. Die gaan we netjes voor je verwerken!
Zou het in de toekomst mogelijk kunnen zijn om ook Quest bars afzonderlijk te kopen, in plaats van onmiddellijk een hele doos :) ?
Nee, we verkopen de repen enkel per gehele doos. Dit zal in de toekomst ook niet veranderen.
Gezien de actie nog maar een bestelling gedaan! Toch maar de whey perfection chocolate brownie (kon hem gewoon niet laten staan :p ) en wat pwo's besteld.
C2393051
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis :)
Even 2 vragen over just protein:
1: is de samenstelling hetzelfde als total protein
2: Is de smaak romiger (dit zou je verwachten omdat het milkshake smaken zijn)
De Just Protein heeft een iets betere samenstelling. Voorheen was het meer dan 55% plantaardig eiwit, nu ligt dit rond de 50%. De smaak is iets voller, maar alsnog bevat het plantaardig eiwit. Dat proef je, echter doet het niets af aan het product. :)

Ralf

2e bestelling van de week :D

Vorige keren waren jullie steeds de whey perfection samples vergeten :( een extra'tje is dus zeker welkom ^^(C2393782)

bedankt voor je antwoord, dan ga ik toch voor de total protein

Ondanks dat ik wat mindere ervaringen heb gehad de laatste paar keer qua levering (een dag te laat meerdere keren) en me voorgenomen had niet meer bij jullie te bestellen is deze aanbieding te mooi om te laten liggen.
Hopelijk lukt verzenden vandaag nog.
mochten er wat samples "over zijn", houd ik me aanbevolen. :p

bestelnummer:C2394104

C2394305 caseine maar ff aangevuld met de 10%

Flink wat houdbare dingen ingeslagen, ook voor zusje besteld :)
Leuke actie! Gefeliciteerd.

Beste b&f is unstoppable nog verkrijgbaar?

Gr marc

Vraag over pakje gemak Hoeveel dagen mag ik zo'n pakket op het postkantoor laten liggen? Wil graag bestellen met de 10 korting maar heb mijn ID pas volgende week!

Vraag over pakje gemak Hoeveel dagen mag ik zo'n pakket op het postkantoor laten liggen? Wil graag bestellen met de 10 korting maar heb mijn ID pas volgende week!

Volgens mij 2 weken, weet t echter niet zeker. Als je iemand kent die het voor jou op wilt halen zet je het pakketje op zijn/haar naam

Ook maar even gebruik gemaakt van de korting:P Weer potje whey gehaald.
Hoef normaal gesproken niet iets extra's maar zou er een sachet straciatella of chocolade brownie whey bij kunnen? Als over is natuurlijk:P
Die banaan wordt wat saai steeds hehe o.O

Alvast bedankt!

Order nmmr: C2395250

Mijn collega inkoop is momenteel afwezig. Zodra hij er weer is, vraag ik het direct voor je na :) Ralf Ohja, nog een actie vrienden! Win 1 van de 100 goodieboxen!
25h3crt.png
---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ---------- Casper, ik had je bericht even gemist, maar nee, het is absoluut geen opvolger. Het is ernaast. Het zijn beide producten die je ter maaltijd vervanging kunt gebruiken, maar ook als gainer. Dus ideaal voor elk moment. Doordat de voedingswaarden enorm dicht bij elkaar liggen en de Fitness Meal net iets uitgebreider is, vind ik dat je deze hetzelfde kunt gebruiken als Mass Perfection. Superkeus en vult ook lekker :) Met Fitness Meal ga je er zeker op vooruit :wl: ---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ---------- Naar verwachting gaat de GlycoFuse zeker nog enige weken duren. Het product is al enige tijd niet leverbaar bij onze leverancier. Het kan zijn dat het morgen binnen komt, want we bestellen het wel, maar ook weken duren. Dat is lastig aan te geven. Dit heeft met leverproblemen te maken vanuit de VS. Het beste kun je jou aanmelden op de mail van dit product. Dan krijg je een mail zodra het voorradig is.:)

Thanks!! ik denk dat ik die fitness meal dan eens ga proberen als afwisseling op de MP :D

iemand hier al smaakervarignen?
de coconut klinkt erg lekker! :)

Gisteren ruim op tijd mijn bestelling geplaatst zodat ik hem vandaag nog ga ontvangen maar heb nog geen track en trac ontvangen. Kan er toch wel vanuit gaan dat ik hem vandaag heb toch? Normaal gesproken heb ik al een track en trace mail. (Ben een beetje bezorgd).
Ordernummer C2393938

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven