XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan zal ik die laten zitten. Heb ik tenslotte toch niks aan. Zolang er minimaal een Whey of nog liever een Casein pot inzit ben ik al tevreden met me loot [emoji16]

Er zit 1 isolaat perfection sachet in, ook goed? Krijg je die wel van mij dan :D
en kant en klare protein shakes en repen, maar daar blijf je met je poten van af. Verder oats, pasta, kleding enzo :o

Aaaa jammer net te laat met bestellen, morgen maar weer...

Er zit 1 isolaat perfection sachet in, ook goed? Krijg je die wel van mij dan :D

en kant en klare protein shakes en repen, maar daar blijf je met je poten van af. Verder oats, pasta, kleding enzo :o

Oats, shakes en de reepjes zal ik als loot meenemen [emoji12]

Rest laat ik zitten, chaffeur moet zwijgen andera zal die leren!

Je bent gewoon dom als je iets overkiept en de emmer niet even controleert en al helemaal als je zogenaamd eerst 2kg eruit laat vallen voordat je het merkt.

Nja, als jij het dom vindt moet jij dat weten, zal me verder ook vrij weinig interesseren. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit mijn emmer gecontroleerd, ook de voorgaande keren niet. En het heeft niets te maken met het merken of niet, het was al gebeurd voor ik ook maar iets kon merken.

Vervelend om te horen! Als je in het weekend besteld, kun je er altijd vanuit gaan dat het maandag verzonden wordt en dinsdag geleverd wordt. Dat is heel normaal. In dat geval is er ook geen vertraging lijkt me :) Wil je me in een privébericht jouw ordernummer + foto's van het ongelukje sturen, dan ga ik kijken wat ik voor je betekenen kan. We controleren altijd de verpakkingen voor beschadigingen voordat we ze verzenden. Zodat dit soort ongelukken minimaal zijn. Wij willen liever dit soort gevallen natuurlijk ook niet!

Ralf

Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval, Ralf. Ik stuur je de foto's in een privébericht! Ik weet ook wel dat hier geen opzet bij zit, en de vorige keren heb ik helemaal geen problemen gehad. Maar het is gewoon lullig dat zoiets gebeurd, waar de pot natuurlijk niet kapot mag zijn.

Wat zou kunnen is door dat PostNL er mee gooit. Andere kant gezien is het stom dat je de zak eruit haald. Ik laat de zak altijd lekker zitten, wat ik merk is dat de smaak van dr whey behouden blijft innde zak ipv in een plastic pot. Lesje voornse volgende keer.

Dit denk ik ook. Kan geen andere verklaring bedenken, of b&f moet het niet goed gechecked hebben wat me sterk lijkt. Heb wel vaker gehoord van kapotte pakketjes bij de post. Maar dit was me nog nooit gebeurd. En inderdaad, volgende keer lekker in de zak houden. Kan dit tenminste niet gebeuren.

Weer wat dingen besteld, kon de goedkope muscletech whey niet laten staan. Ordernummer: C2421109 samples zijn altijd welkom haha

Als je dan toch bezig bent: C2421145 x))

Nja, als jij het dom vindt moet jij dat weten, zal me verder ook vrij weinig interesseren. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit mijn emmer gecontroleerd, ook de voorgaande
..
n kapotte pakketjes bij de post. Maar dit was me nog nooit gebeurd. En inderdaad, volgende keer lekker in de zak houden. Kan dit tenminste niet gebeuren.
We zien je privébericht wel tegemoet. Dan lossen we dat graag voor je op :)
Weer wat dingen besteld, kon de goedkope muscletech whey niet laten staan. Ordernummer: C2421109 samples zijn altijd welkom haha
Bedankt voor je bestelling. Met de Premium Muscletech Whey zit je zeker goed. We konden het groot inkopen, waardoor we het graag met een stuntprijs aanbieden :) Morgen in huis!
353a8me.png

Als je dan toch bezig bent: C2421145 x))
Bedankt voor je bestelling. Deze is vanochtend al netjes verwerkt. Je kan er morgen op rekenen! :thumbs:

Ralf

Bij het product "lean gain" staat : bevat geen aspartaam. Het label wordt echter niet getoond. Dus mijn vraag : Bevat het acesulfame-k en of sucralose? Zo ja, bieden jullie ook weightgainers aan zonder kunstmatige zoetstoffen? http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain/
Wat je aangeeft klopt inderdaad. Lean Gain bevat sucralose en acesulfaam-k. We bieden op dit moment geen gainers aan zonder sucralose e.d. Je zou eventueel Whey Exclusive Protein (Stevia gezoet) kunnen combineren met Oats of Rice. Dan pak je toch de eiwitten met de juiste koolhydraten :)

Ralf

Wat je aangeeft klopt inderdaad. Lean Gain bevat sucralose en acesulfaam-k. We bieden op dit moment geen gainers aan zonder sucralose e.d. Je zou eventueel Whey Exclusive Protein (Stevia gezoet) kunnen combineren met Oats of Rice. Dan pak je toch de eiwitten met de juiste koolhydraten :)

Ralf
Gebruik ik alle drie, maar ik zoek iets met wat meer gebruikscomfort! :')
Ik mag misschien wel een mierenneuker zijn, maar vertrouw die kunstmatige zoetstoffen gewoon niet.

C2422086 kon jullie mailing niet weerstaan ;) ben benieuwd naar die twister power mixer.

We zien je privébericht wel tegemoet. Dan lossen we dat graag voor je op :)

Bedankt voor je bestelling. Met de Premium Muscletech Whey zit je zeker goed. We konden het groot inkopen, waardoor we het graag met een stuntprijs aanbieden :) Morgen in huis!
353a8me.png

Bedankt voor je bestelling. Deze is vanochtend al netjes verwerkt. Je kan er morgen op rekenen! :thumbs:

Ralf
Blijft deze prijs stabiel of gaat die binnenkort omhoog?

Toen ik de laatste keer Whey HD had besteld was ik in de zevende hemel, maar toen ik zag dat daarna de prijs weer omhoog was gegaan brak mijn hart.

Blijft deze prijs stabiel of gaat die binnenkort omhoog? Toen ik de laatste keer Whey HD had besteld was ik in de zevende hemel, maar toen ik zag dat daarna de prijs weer omhoog was gegaan brak mijn hart.

Met pijn in mijn hart moet ik je mededelen dat dit een tijdelijke actie is.. ;)
Zolang de voorraad strekt.

Bart

Hoelang blijft die blender in de aanbieding? De gehele dag nog zeker? Ben pas laat thuis en is wel handig zo'n portable blender.

Hoelang blijft die blender in de aanbieding? De gehele dag nog zeker? Ben pas laat thuis en is wel handig zo'n portable blender.

We hebben een grote voorraad voordelig kunnen inkopen, waardoor we de Twister Power Mixer tegen een scherpe prijs aan kunnen bieden :)
Afhankelijk van de vraag naar het product kijken we na verloop van tijd of/hoe we de verkoopprijs aanpassen ;)
Ik kan verklappen dat de prijs voorlopig op 6,50 blijft :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Heb hem zojuist ook besteld, met wat BCAA's voor in zhe cut.
Ordernummer C2422569 :)

We hebben een grote voorraad voordelig kunnen inkopen, waardoor we de Twister Power Mixer tegen een scherpe prijs aan kunnen bieden :)
Afhankelijk van de vraag naar het product kijken we na verloop van tijd of/hoe we de verkoopprijs aanpassen ;)
Ik kan verklappen dat de prijs voorlopig op 6,50 blijft :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Chill! Vanavond eens bestellen dan. Altijd handig een extra blender en dat voor die prijs!

Heb hem zojuist ook besteld, met wat BCAA's voor in zhe cut. Ordernummer C2422569 :)

Bedankt voor je bestelling! We maken er weer wat moois van :cool: Je hebt je pakketje morgen in huis.
BCAA's zijn inderdaad onmisbaar voor in de cut. Wijs man ben je! :D

Chill! Vanavond eens bestellen dan. Altijd handig een extra blender en dat voor die prijs!

Bedankt voor je bestelling! Morgen in huis :)

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven