- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 40%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Total Protein is inderdaad in de uitverkoop. We hebben al een vervanger klaar staan (betere oplosbaarheid en smaak), namelijk de Just Protein. Deze is momenteel enkel nog in de 2000 grams verpakking, maar de grootverpakking staat in productieIk zie dat de B&F Total Protein in de uitverkoop is. Komt er nog een nieuwe lading van dat spul of moet ik op zoek naar een alternatief product?

Ja zeker, er wordt momenteel de mogelijkheden onderzocht om het onder eigen merk te brengen. Veel kan ik je er niet over vertellen, zulke dingen gaat vaak over veel schijven en meerdere bedrijven. Het kost dus enige tijd, maar mocht het mogelijk zijn, dan zullen we kijken of we prijs/kwaliteit de beste HBCD kunnen aanbiedenWoohoo, Glycofuse is terug
Is het idee van een eigen merk Highly Branched Cyclic Dextrin nog geopperd?

Je hebt je bestelling morgen in huis 
Beste body en fitshop,
Ik heb afgelopen zondag een pot whey perfection besteld (4.5KG). Hoewel ik normaal altijd goede ervaringen heb gehad met jullie ben ik dit keer erg geschrokken en baal ik enorm. Allereerst kwam de pot telaat, niet dat ik een muggenzifter ben. Helemaal niet, ik ben tenslotte erg blij omdat jullie gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding aanbieden. Maar ik snap niet waarom er iets geclaimd wordt als dat niet wordt nagekomen. Maar goed, een dag telaat is echt geen probleem.
Maar toen ik hem dus vandaag binnenkreeg en hem openmaakte was er niets speciaals, alleen omdat ik die zak wat onhandig vind schud ik altijd de whey direct over in die pot, om dan de pot te bewaren en de zak weg te gooien. Zo heb ik het alle keren voorheen ook gedaan toen ik whey van jullie in huis had, en nooit problemen mee gekend (niet extreem vaak besteld, denk een keer of 3). Echter toen ik dat vandaag deed en de pot wilde wegtillen naar de garage kwam ik erachter dat de naad (zo heet het toch? dat punt onderin, rondje) was ingescheurd, waardoor ik een enorm groot deel whey verloor in de keuken -_-'' Natuurlijk probeer je het dan nog ffe terug erin te doen, maar daar was geen beginnen aan. Gevolg: boze moeder en meer dan 2KG whey armer. Gvd... mijn ouders vonden shakes al nooit zo'n heel goed idee, je kent het wel. Ouders denken daar vaak te erg over.. Echt heel kut dit.
Baal hier echt heel flink van... vind het niet kunnen dat je 60 euro betaalt en dan een pot krijgt waar het punt onderin gewoon ingescheurd is waardoor alles eruit valt...
Goede tip UnstoppableIk knip altijd het bovenste gedeelte van de zak eraf met een schaar. Zo kun je er vrijwel even makkelijk uit scheppen als dat je hem omkiept in de emmer en hoef je je niet druk te maken over eventuele scheurtjes en dergelijke. Misschien handiger (en minder moeite) in het vervolg. Vind dit toch niet echt aan B&F te wijten.
Dat proberen bodybuilders altijd, maar bodybuilders zijn gewoon enorm sterkGewoon iets voorzichtiger doen, dan komt alles goed![]()

kun je in die blender ook smoothies etc maken of is het echt alleen voor poeders met wat water/melk mengen?
kun je in die blender ook smoothies etc maken of is het echt alleen voor poeders met wat water/melk mengen?

En is t makkelijk schoon te makn? Of blijven er gauw resten in zitten

Bedankt voor je leuke review over de Twister Shaker. We krijgen er enorm veel goede reacties over. Een aanwinst voor elke sporterJe bedoeld deze? http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/twister-power-mixer-b-and-f-374236/
Ja, makkelijk schoon te maken, moet wel met de hand afgewassen worden, niet met de vaatwasser.
Met schoonmaken vul ik hem met heet water en zeepsop en laat hem dan gewoon weer even draaien, nog een paar keer omspoelen en dan op z'n kop laten drogen of eventueel afdrogen met een theedoek. Werkt prima zo.
Voor de zekerheid laat ik geen water aan de buitenkant komen, bang dat het toch in de machine zelf komt waardoor hij misschien eerder stuk gaat. Alhoewel de mixer wel zo goed als waterdicht is afgesloten.
Een normale blender en zeker een shake beker is veel meer werk, qua mixen en qua schoonmaken.
Ik maak hem wel direct schoon na gebruik, kan mij voorstellen dat het lastiger schoon te maken is als je dat niet direct na gebruik doet.
Gebruik hem nu ongeveer 2 weken en hij ziet er nog uit als nieuw.

Wat een prijzen gek! Ik heb ooit eens 20euro ofzo betaald voor die shaker! En die whey van Muscletech gaat direct in de bestelling![]()

Oats, shakes en de reepjes zal ik als loot meenemen [emoji12]
Rest laat ik zitten, chaffeur moet zwijgen andera zal die leren!

)Bedankt voor je bestellingDe bezorger is minimaal 2 meter lang, dus die beschermt mijn pakketje wel![]()
Morgen in huis!