JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Bestaat er een product waarvan je even goed van kan slapen als de blauwe 24hr fat burn pil?
Malatonine

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestaat er een product waarvan je even goed van kan slapen als de blauwe 24hr fat burn pil?

Heb ik ook al eens geprobeerd, de 3mg versie, sliep er niet beter van. ZMA hielp totaal niet, raar dromen en veel wakker. Heb het gevoel dat de blauwe pil wel 'werkt'?
Hoezo doen jullie 2 Animals shirts bij me bestelling terwijl ik maar 1 besteld had?
![]()
Dank je! Gaan we ook verzenden voor je. Morgen nog een pakketje bij je op de stoep (als de pakketbezorger maar geen hernia krijgt).
Jij ook bedankt. Gaan we ook netjes regelen. Morgen in huis!C2427440 laat de blender maar komen! Sampels ook altijd welkom [emoji16]
Nee, de 24hr Fatburn is zo samengesteld dat je voor het slapen gaan ook extra verbranding hebt. Je kan het product ook gewoon in de bulk bijv. prima doorgebruiken. Dan neem je bijv. de andere tabletten als energieboosterBestaat er een product waarvan je even goed van kan slapen als de blauwe 24hr fat burn pil?
Anders kun je ook eens naar deze (Nighttime formula) kijken, maar dan ben je prijs/kwaliteit voordeliger uit met de 24hr Burn. De status Animal moet je verdienen. Waarschijnlijk vonden mijn collega's jouw één animal-shirt waardig, de 2e moet je minimaal 200kg bankdrukkenHoezo doen jullie 2 Animals shirts bij me bestelling terwijl ik maar 1 besteld had?
![]()
Stuur me anders ff een pm, check ik het ff 
Whey Perfection gaat je zeker bevallen, prijs/kwaliteit een hele goede shake. Laat je ons weten wat je er van vindt? Morgen in huis uiteraard!Ook maar eens de whey perfection variety pack besteld! ben erg benieuwd![]()
Dank je! Gaan we ook verzenden voor je. Morgen nog een pakketje bij je op de stoep (als de pakketbezorger maar geen hernia krijgt).
Ralf
!!Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes voor je regelen. Ik ga mijn best doen om er wat bij te stoppen voor je. Als dat lukt, dan zie je dat morgenMorgen in huis dus!

Heb ik ook al eens geprobeerd, de 3mg versie, sliep er niet beter van. ZMA hielp totaal niet, raar dromen en veel wakker. Heb het gevoel dat de blauwe pil wel 'werkt'?
Volgens mij heeft die 24hour fatburner 2 kleuren tabs, de ochtend en avond kleur
Aah thxdacht dat "de blauwe pol" miss voor lekker slapen was omdat er ook wat over melatonine werd gezegt, maar afvalpil mot ik niet [emoji6]
Gaat mijn ochtendshake van 1 scoop Isolaat, 100 gram Oats en 500ml Melk in de Power Blender passen?
Gaat mijn ochtendshake van 1 scoop Isolaat, 100 gram Oats en 500ml Melk in de Power Blender passen?
Een sterke man op de stoep hebben, hebben vrouwen eigenlijk nooit problemen mee! (Ik heb het namelijk zelf nog nooit meegemaakt namelijk
)Graag gedaan. Je order stond nog in de wacht, dus kon er mooi wat extra's bij stoppen. Graag gedaan, veel plezier ermeeBestelling weer toppie aangeleverd! Bedankt voor de berg gratis stuff, had niet zoveel
spulletjes verwacht
B&F blijft erg goed bezig![]()
Vervelend, het was de hele dag door al wat storingen bij de Rabobank. Ik hoop dat het vandaag opgelost isKon jammer genoeg niet voor 10 uur bestellen omdat Ideal van rabobank niet werkte. Dagje extra zonder crispy![]()

Bij welk product wil je dat precies doen? Dan ga ik dat even checken. Zover we weten, werkt het helemaal goed.Kunnen er gewoon reactie's geplaatst worden bij reviews van mensen, krijg iedere keer een foutmelding?
Dat zou je even moeten proberen. Het is namelijk zo dat de Twister Power Mixer géén blender is! Dus als je ongemalen oats er door heen doet, roert hij het er enkel door heen. Hier moet je wel even rekening mee houdenGaat mijn ochtendshake van 1 scoop Isolaat, 100 gram Oats en 500ml Melk in de Power Blender passen?
Kwa ingrediënten, prima combinatie, maar kwa volume (zoals aangegeven) moet je even kijken.