XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik ook al eens geprobeerd, de 3mg versie, sliep er niet beter van. ZMA hielp totaal niet, raar dromen en veel wakker. Heb het gevoel dat de blauwe pil wel 'werkt'?

Dan pak je dubbele dosis? Meen dat de Etos ook Melatonine verkoopt. Zal onder de 5mg zijn aangezien het een slaapmiddel is.

Hoezo doen jullie 2 Animals shirts bij me bestelling terwijl ik maar 1 besteld had?:mad:

:D

of naar mij ik ben veel liever.

Ook maar eens de whey perfection variety pack besteld! ben erg benieuwd :zuip:

C2427143
Nog een gedaan, inclusief de mixer :roflol: :o
Dank je! Gaan we ook verzenden voor je. Morgen nog een pakketje bij je op de stoep (als de pakketbezorger maar geen hernia krijgt).
C2427440 laat de blender maar komen! Sampels ook altijd welkom [emoji16]
Jij ook bedankt. Gaan we ook netjes regelen. Morgen in huis! :)
Bestaat er een product waarvan je even goed van kan slapen als de blauwe 24hr fat burn pil?
Nee, de 24hr Fatburn is zo samengesteld dat je voor het slapen gaan ook extra verbranding hebt. Je kan het product ook gewoon in de bulk bijv. prima doorgebruiken. Dan neem je bijv. de andere tabletten als energiebooster :) Anders kun je ook eens naar deze (Nighttime formula) kijken, maar dan ben je prijs/kwaliteit voordeliger uit met de 24hr Burn.
Hoezo doen jullie 2 Animals shirts bij me bestelling terwijl ik maar 1 besteld had?:mad:

:D
De status Animal moet je verdienen. Waarschijnlijk vonden mijn collega's jouw één animal-shirt waardig, de 2e moet je minimaal 200kg bankdrukken:cool: Stuur me anders ff een pm, check ik het ff :)
Ook maar eens de whey perfection variety pack besteld! ben erg benieuwd :zuip:
Whey Perfection gaat je zeker bevallen, prijs/kwaliteit een hele goede shake. Laat je ons weten wat je er van vindt? Morgen in huis uiteraard!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes voor je regelen. Ik ga mijn best doen om er wat bij te stoppen voor je. Als dat lukt, dan zie je dat morgen:D Morgen in huis dus!

Bestelling weer toppie aangeleverd! Bedankt voor de berg gratis stuff, had niet zoveel
spulletjes verwacht :):o
B&F blijft erg goed bezig:thumb:

Kon jammer genoeg niet voor 10 uur bestellen omdat Ideal van rabobank niet werkte. Dagje extra zonder crispy:(

Kunnen er gewoon reactie's geplaatst worden bij reviews van mensen, krijg iedere keer een foutmelding?

Aah thxdacht dat "de blauwe pol" miss voor lekker slapen was omdat er ook wat over melatonine werd gezegt, maar afvalpil mot ik niet [emoji6]

Die blauwe pil bevat ingrediënten die je nachtrust moeten bevorderen. Dat is eigenlijk altijd wel goed, niet per definitie alleen tijdens het cutten. Ik zou zelf gaan voor ZMA, zitten net als in die blauwe pil ook magnesium en vitamine b6 in en daarnaast ook nog zink.

Gaat mijn ochtendshake van 1 scoop Isolaat, 100 gram Oats en 500ml Melk in de Power Blender passen?

Gaat mijn ochtendshake van 1 scoop Isolaat, 100 gram Oats en 500ml Melk in de Power Blender passen?

Bedoel je die Twister Power Mixer?

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness...sportsnutrition/twister-portable-power-mixer/

De inhoud ervan is 500 ml. Als je 500 ml melk hebt en dan 100 gram oats erin gooit, wordt het volume groter. Ik zou het in 2 delen doen, dan kun je 250 ml melk gebruiken en 50 gram oats (en halve scoop whey) en dan kijken of je nog steeds 250 ml hebt.

Hij is wel sterk, zal hij vast niet erg vinden :D !!
Een sterke man op de stoep hebben, hebben vrouwen eigenlijk nooit problemen mee! (Ik heb het namelijk zelf nog nooit meegemaakt namelijk:D)
Bestelling weer toppie aangeleverd! Bedankt voor de berg gratis stuff, had niet zoveel
spulletjes verwacht :):o
B&F blijft erg goed bezig:thumb:
Graag gedaan. Je order stond nog in de wacht, dus kon er mooi wat extra's bij stoppen. Graag gedaan, veel plezier ermee :thumbs:
Kon jammer genoeg niet voor 10 uur bestellen omdat Ideal van rabobank niet werkte. Dagje extra zonder crispy:(
Vervelend, het was de hele dag door al wat storingen bij de Rabobank. Ik hoop dat het vandaag opgelost is :)
Kunnen er gewoon reactie's geplaatst worden bij reviews van mensen, krijg iedere keer een foutmelding?
Bij welk product wil je dat precies doen? Dan ga ik dat even checken. Zover we weten, werkt het helemaal goed.
Dat zou je even moeten proberen. Het is namelijk zo dat de Twister Power Mixer géén blender is! Dus als je ongemalen oats er door heen doet, roert hij het er enkel door heen. Hier moet je wel even rekening mee houden :) Kwa ingrediënten, prima combinatie, maar kwa volume (zoals aangegeven) moet je even kijken.

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Premium Muscletech Whey
353a8me.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven