MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt Alarm Ultra nog terug?

Qua smaak is dit de meest ranzige pre-workout die ik ooit gehad heb, maar qua werking, holy shit dit spul werkt geweldig, beste pre-workout voor mij persoonlijk.

Ultra fine oats en Pure rice powder, komen deze twee op korte termijn nog in de aanbieding? Heb weer een shitload nodig........ :D

Komt Alarm Ultra nog terug? Qua smaak is dit de meest ranzige pre-workout die ik ooit gehad heb, maar qua werking, holy shit dit spul werkt geweldig, beste pre-workout voor mij persoonlijk.

Voor de smaak moet je het inderdaad niet drinken (wat voor vrijwel alle pre's geldt) :D
De werking maakt inderdaad een hoop goed! Ik baalde dat Unstoppable niet meer verkocht mocht worden, maar dit is m'n nieuwe troetelbeertje :D

Bart

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Ultra fine oats en Pure rice powder, komen deze twee op korte termijn nog in de aanbieding? Heb weer een shitload nodig........ :D

Deze twee komen geregeld in de aanbieding, met name de Ultra Fine Oats :)
Dus het kan niet lang meer duren voordat dit weer het geval is! Exacte data etc. kan ik helaas niet noemen, maar het is een kwestie van tijd :D

Bart

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

DE LAATSTE DAG VAN DE WEEKDEALS! :)

BCAA Pure

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 12,90!

Sports Pancakes Box

Nu voor slechts 5,50!

Ultra-Premium CLA

Nu voor slechts 4,95!

C4 Extreme Pre-workout

Nu voor slechts 19,50!

Creatine

Nu voor slechts 15,90!

Whey Perfection single serving variety pack

Nu voor slechts 7,25!

Mutant Mass

Nu al vanaf 22,50!

Fusion Pro

Nu voor slechts 34,50!

Voor de smaak moet je het inderdaad niet drinken (wat voor vrijwel alle pre's geldt) :D
De werking maakt inderdaad een hoop goed! Ik baalde dat Unstoppable niet meer verkocht mocht worden, maar dit is m'n nieuwe troetelbeertje :D

Bart

Ik vind het ondertussen ook jammer dat ik maar 1 potje besteld heb, ik nam 2 scoops van Alarm Ultra en vervolgens knalde ik door mijn records in de gym

Bij welk product wil je dat precies doen? Dan ga ik dat even checken. Zover we weten, werkt het helemaal goed.

Bij de just protein, krijg een 502 gateway gnix foutmelding. Met internet explorer kan ik uberhaupt niet aan jullie site, maar dat laatste zal wel aan mijn laptop liggen. Eerste dus ook?

Ik vind het ondertussen ook jammer dat ik maar 1 potje besteld heb, ik nam 2 scoops van Alarm Ultra en vervolgens knalde ik door mijn records in de gym

Inderdaad spijtig, ik ken het gevoel :( Ik twijfel er niet aan dat er binnenkort weer een goede pre-workout uitgebracht wordt.
C4 en Assault zijn overigens ook de moeite waard om eens te proberen ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Bij de just protein, krijg een 502 gateway gnix foutmelding. Met internet explorer kan ik uberhaupt niet aan jullie site, maar dat laatste zal wel aan mijn laptop liggen. Eerste dus ook?

Het probleem is bekend en we werken er aan. Het ligt dus (hoogst waarschijnlijk) niet aan je laptop of browser ;)

Bart

Inderdaad spijtig, ik ken het gevoel :( Ik twijfel er niet aan dat er binnenkort weer een goede pre-workout uitgebracht wordt.
C4 en Assault zijn overigens ook de moeite waard om eens te proberen ;)

Bart

Naast de ultra alarm die ik vorige week heb binnengekregen, nu van beide (C4 en Assault) een potje besteld, kan ik mooi vergelijken :D ordernummer: C2431838.

Naast de ultra alarm die ik vorige week heb binnengekregen, nu van beide (C4 en Assault) een potje besteld, kan ik mooi vergelijken :D ordernummer: C2431838.

Kun jij er voorlopig weer tegenaan! :)
Bedankt voor je bestelling, we maken er weer wat moois van :cool: je hebt je pakketje morgen in huis.

Bart

Beste BF,

Ik heb d-aspartic gekocht en vraag me af wat de reden is dat dit wordt aangeraden met vruchtensap? Kan dit ook met water? Is er een maximum aanbevolen gebruikstijd?

Beste BF,

Ik heb d-aspartic gekocht en vraag me af wat de reden is dat dit wordt aangeraden met vruchtensap? Kan dit ook met water? Is er een maximum aanbevolen gebruikstijd?
D-Aspartic wordt aangeraden om met vruchtensap te nemen, dit voor een verbeterde opname. D-Aspartic wordt namelijk het best opgenomen met koolhydraten. Je kan het dus ook bij je ontbijt doen bijv. D-Aspartic zit geen maximum gebruikerstijd aan. Deze kun je dus prima langere periode achter elkaar gebruiken.

Mijn pakketje is goed binnengekomen! Alleen het laatste wat ik besteld had zit er niet bij en ik heb ook nog geen verzendings mail gehad. Is deze goed aangekomen bij jullie?

M'n gister bestelde Glycofuse zal wel ergens verborgen in het magazijn hebben gelegen :p
Potje was niet echt proper meer

M'n gister bestelde Glycofuse zal wel ergens verborgen in het magazijn hebben gelegen :p Potje was niet echt proper meer

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je mij even in een PM je ordernummer geven? Gaan we het even netjes oplossen :)

Bart

whey variety pack

B&F,

is het misschien een optie 2 soorten packs te maken, zodat (bijna) al jullie smaken te proberen zijn?
De standaard (aardbei, banaan, vanille en choco) geloof ik wel. De iets apartere zou ik toch graag eerst s proberen, voordat ik 2+ kg bestel.

Grt!!

B&F, is het misschien een optie 2 soorten packs te maken, zodat (bijna) al jullie smaken te proberen zijn? De standaard (aardbei, banaan, vanille en choco) geloof ik wel. De iets apartere zou ik toch graag eerst s proberen, voordat ik 2+ kg bestel. Grt!!

Bedankt voor het meedenken, ik zal dit idee voorleggen aan mijn collega's :)

Bart

Weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de Twister Power Mixer en de Silk Amino's!
Ordernummer C2433614

Misschien een idee wanneer de 750 gram zakken van Micellar casein weer binnen komen?

Misschien een idee wanneer de 750 gram zakken van Micellar casein weer binnen komen?

Deze zijn weer voorradig, ik ga er vanuit dat dit z.s.m. wordt aangepast op onze site. Ik zal er even voor je achteraan :)

Bart

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

353a8me.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven