Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, de Micellar Casein choco is momenteel uitverkocht. Volgende week hopen we dat hij weer binnen komtKomt de casseine 'chocolate milkshake' er ook in grote (2000g) verpakking?

Zojuist m'n eerste shake geproefd, de Peach & mano. Errug lekker!!
Benieuwd naar de andere smaken!
Hoe zit het icm. met ultra fine oats ? veranderd dit de smaak ?
En welke smaken zijn dan eventueel aanraders icm. met de oats?
Drink oats ook altijd met naturel isolaat.Whey Perfection is genieten heZojuist m'n eerste shake geproefd, de Peach & mano. Errug lekker!!
Benieuwd naar de andere smaken!
Hoe zit het icm. met ultra fine oats ? veranderd dit de smaak ?
En welke smaken zijn dan eventueel aanraders icm. met de oats?
) Het zijn heerlijke frisse smaken
Door toevoeging van oats veranderd de smaak zeker. Je proeft meer stukjes havermeel natuurlijk. Bij chocolade, vanille-achtige smaken vind ik het heerlijk. Wat Mikie aangeeft, op fruitsmaken is het iets minder lekker. Ik vind het prima te doen met bijv. framboos, maar het blijft persoonlijk natuurlijk
Super, we zijn benieuwd. De Twister Mixer is echt een aanwinst
Laat ons weten wat je ervan vindt. Klopt inderdaad. Ultra Fine Oats is een vrij aanwezig smaak, echter vind ik het heerlijk om dit te combineren met chocoladesmaken, vanille, banaan maar ook framboos en coconut. HeerlijkMet oats veranderd het als een malle. Ik vond bijvoorbeeld Peach en Mango en Watermeloen los echt verdomd lekker maar met oats is 't niet te zuipenDrink oats ook altijd met naturel isolaat.

Altijd goed, excuses aanvaard Hell93

Net na 10'n besteld, kan het zijn dat ik nog bij de gelukkige morgenbezorging van?
Ordernummer C2435939

B&F, even een vraagje... Total Protein is op dit moment alleen verkrijgbaar in de smaak Chocolate. Wanneer is de Cookies & Cream weer op voorraad?![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelenTot wanneer is de deal van de mixer eigenlijk? Want ik wil binnenkort gaan bestellen en de mixer lijkt me wel wat!
Nevermind, gewoon besteld. Kon het niet laten
Ordernummer: C2435692
Vandaag dus in huis! 
Mass Perfection is in dat geval een prima keus. Echter geef je al aan Whey + Casein in huis te hebben. Wat je kan doen is van beide een halve schep, gecombineerd met 100gram Ultra Fine Oats. Mass Perfection is namelijk grotendeels Oats, dus krijg je heel een alternatief.Ik wil binnenkort gaan clean-bulken en ben op zoek naar iets voor mijn maaltijd/tussendoortje rond 16.00u. Dan kom ik thuis van mijn werk en heb ik niet echt mega-veel zin om te gaan koken. Mijn avond-eten is rond 18.30u en daarna train ik. Het is wel de bedoeling dat het 4-uurtje wat "vult".
Is mass perfection bv een oplossing als toevoeging op een 4-uurtje (appel of rijstekoeken)?
's Avonds gebruik ik al caseïne en na de training whey & creatine.
Helaas niet, we proberen altijd zoveel mogelijk orders te verwerken. Echter was het gisteravond zo druk, dat we alle orders tot 21.59 verstuurd hebben.Net na 10'n besteld, kan het zijn dat ik nog bij de gelukkige morgenbezorging val?
Ordernummer C2435939
We hopen volgende week weer de Whey Perfection Chocolate Brownie te hebbenIk zie dat de nieuwe brownie smaak van whey perfection in 2kg op isWanneer wordt deze weer terug verwacht?
B&F, even een vraagje... Total Protein is op dit moment alleen verkrijgbaar in de smaak Chocolate. Wanneer is de Cookies & Cream weer op voorraad?![]()
De Just Protein is de opvolger van de Total Protein. Deze gaat er dus uit en Just Protein komt er voor terug. Deze heeft een verbeterde smaak en oplosbaarheidVolgens een aantal reacties terug word Total vervangen voor een nieuw product van B&F.

Zojuist m'n eerste shake geproefd, de Peach & mano. Errug lekker!! Benieuwd naar de andere smaken!Hoe zit het icm. met ultra fine oats ? veranderd dit de smaak ? En welke smaken zijn dan eventueel aanraders icm. met de oats?

Ik zie dat de nieuwe brownie smaak van whey perfection in 2kg op isWanneer wordt deze weer terug verwacht?

Volgens een aantal reacties terug word Total vervangen voor een nieuw product van B&F.
De Just Protein is de opvolger van de Total Protein. Deze gaat er dus uit en Just Protein komt er voor terug. Deze heeft een verbeterde smaak en oplosbaarheidRalf

Lekker de mp in weekaanbiefing! Gaan we zeker bestellen, kijk altyd 1x per week of r nog een nieuwe smaak mp bij gekomen is haha.. Hoop ik nog altyd op![]()

Laat maar komen die bestelling!Over eventuele nieuwe smaken kan ik helaas niks beloven, maar wie weet in de toekomst. Zoals je ongetwijfeld weet wordt ons assortiment vrijwel wekelijks uitgebreid
Bart