XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kotm een leuke bestelling aan straks :)

kleine vraagje over de whey crispy, is dat ook ''goed'' geschikt voor in de avond? Of kan je dat ivm de KH beter alleen in de ochtend/middag nemen>
De Whey Crispy Isolaat bevat relatief gezien weinig en wat erin zit, is afkomstig van rijst. Dus prima koolhydraatbron die je de hele dag door kunt nemen. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Momenteel verkopen we ze alleen in verpakkingen van 12 zakjes van 33 gram ;)
Wellicht iets voor in de toekomst :)

Bart

Dat hoop ik ook, anders zit je met 12 zakjes te kijken die je niet echt lekker vindt.
Maar net bestelling gedaan C2437161 Maak er iets leuks van!!!! En 2 producten waren niet in voorraad.. Komt hmb poeder nog terug? En wanneer is taurine poeder weer op voorraad? Beide huismerk.

Dat hoop ik ook, anders zit je met 12 zakjes te kijken die je niet echt lekker vindt. Maar net bestelling gedaan C2437161 Maak er iets leuks van!!!! En 2 producten waren niet in voorraad.. Komt hmb poeder nog terug? En wanneer is taurine poeder weer op voorraad? Beide huismerk.

Bedankt voor je bestelling, je hebt hem morgen in huis! :)
Ik was net op tijd om er nog wat leuke extra's aan toe te voegen :cool:
Ik zal het idee van losse zakjes doorgeven aan mijn collega's, ik begrijp je punt namelijk heel goed.
Wat betreft het op voorraad komen van de HMB Poeder en Taurine; hier kan ik helaas geen exact antwoord op geven. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega van die Inkoopafdeling en die zegt dat dit hoogstwaarschijnlijk nog wel even gaat duren ;) Mijn advies is om je email-adres achter te laten bij de desbetreffende producten. Op deze manier ben je direct op de hoogte van het op voorraad zijn van de HMB en Taurine.

Bart

Ok, bedankt, bij taurinepoeder had ik dat al gedaan maar de hmb poeder staat er niet meer.
Vraag was of hij nog terug komt anders maar weer pillen openmaken en in water oplossen...slik er al zoveel.

C2437458

Zo ook een bestellingkje geplaatst :) helaas ook 2 dingen niet op voorraad.. nja komen later dan!! (heb me ingescheven op de mail me wanneer op voorraad mail)

Ok, bedankt, bij taurinepoeder had ik dat al gedaan maar de hmb poeder staat er niet meer. Vraag was of hij nog terug komt anders maar weer pillen openmaken en in water oplossen...slik er al zoveel.

Hij komt inderdaad terug, kwestie van tijd. Alleen kan dit helaas nog wel even duren dus.. ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

C2437458 Zo ook een bestellingkje geplaatst :) helaas ook 2 dingen niet op voorraad.. nja komen later dan!! (heb me ingescheven op de mail me wanneer op voorraad mail)

Bedankt voor je bestelling, we maken er weer wat moois van zoals altijd! :)
Morgen in huis :cool:

Bart

Ik heb eergisteren 5 reviews geplaatst, maar nog steeds geen kortingscodes gekregen, terwijl mijn reviews wel geplaatst zijn.

1 M.R. Ultra Concentrated
140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0
50 doseringen voor 22.50!

Iron Test
90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection
2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend
240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.50!

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Ik heb eergisteren 5 reviews geplaatst, maar nog steeds geen kortingscodes gekregen, terwijl mijn reviews wel geplaatst zijn.
Bedankt voor je review(s). Wanneer deze goed gekeurd zijn, worden ze 's nachts gemaild. Dus je krijgt ze vannacht. Dit omdat onze server belast wordt (wordt aangewerkt om dit te veranderen), waardoor de site mogelijk offline gaat. Je kan er vanuit gaan dat je ze morgen hebt!

Ralf

- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ---------- Bedankt voor je review(s). Wanneer deze goed gekeurd zijn, worden ze 's nachts gemaild. Dus je krijgt ze vannacht. Dit omdat onze server belast wordt (wordt aangewerkt om dit te veranderen), waardoor de site mogelijk offline gaat. Je kan er vanuit gaan dat je ze morgen hebt! Ralf
Jammer, het staat er wel al 24 september op.
Dan plaats ik mn bestelling volgende week wel.

Order net geplaatst, laat (peanutbutter cravings weer tegemoet gekomen met pb2 peanutbutter en peanutbutter cups) en nog meer heerlijke producten.

Iedereen zet hier zijn ordernummer neer, dus bij deze:
C2437730

Er mag altijd wat leuks met mijn order gedaan worden Body & Fit, top service, kwaliteit en producten! Keep it up!

Iemand ervaring met de smaak berry blast? Kriig hem vaak bij orders maar nooit geprobeerd ondat ik het zonde vind om dat me gainer weg te moete gooie als de amaak tegen valt

jeej, ben blij met die blender: handig ding!

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Iemand ervaring met de smaak berry blast? Kriig hem vaak bij orders maar nooit geprobeerd ondat ik het zonde vind om dat me gainer weg te moete gooie als de amaak tegen valt

ik heb m gisteren binnen gekregen, nog niet geprobeerd...

Paar x als sample gehad, ik hou vaak niet van banaan of aardbei maar die vond ik lekker!

Oke! Ga ik hem morgen toch eens testen. (35g Berry Blast, 100g Brinta & 450ml Half volle melk) laat jullie morgen weten hoe het was haha

zal wss wel flink zoet zijn, heb zelf ook de samples, maar vond em echt te zoet voor door me brinta :o

zal wss wel flink zoet zijn, heb zelf ook de samples, maar vond em echt te zoet voor door me brinta :o

Doe momenteel afwiselen van Vanilia, Stracetella & Lemon Ice. En Lemon Ice is het lekkerst met Brinta! Helaas is die bijna op. Maar niet getruurt heb nog zeker 4,2kg Strace & 4,5k Vanilia staan [emoji5]️

Jammer, het staat er wel al 24 september op. Dan plaats ik mn bestelling volgende week wel.

Inderdaad spijtig :( Is ook top! We zien je bestelling graag verschijnen :)

Order net geplaatst, laat (peanutbutter cravings weer tegemoet gekomen met pb2 peanutbutter en peanutbutter cups) en nog meer heerlijke producten. Iedereen zet hier zijn ordernummer neer, dus bij deze: C2437730 Er mag altijd wat leuks met mijn order gedaan worden Body & Fit, top service, kwaliteit en producten! Keep it up!

We maken er weer wat moois van :) Bedankt voor je bestelling (ziet er goed uit, goede smaak heb je :p) en je complimenten! Je hebt je pakketje morgen in huis :cool:

Ik garandeer je, de smaak valt niet tegen! :D Zeker het proberen waard, niks anders als positieve signalen hier over gehad en persoonlijk hou ik er ook van. Wissel graag af tussen Berry Blast en Banaan :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

1 M.R. Ultra Concentrated
140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0
50 doseringen voor 22.50!

Iron Test
90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection

2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend
240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.50!