AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad spijtig :( Is ook top! We zien je bestelling graag verschijnen :)

We maken er weer wat moois van :) Bedankt voor je bestelling (ziet er goed uit, goede smaak heb je :p) en je complimenten! Je hebt je pakketje morgen in huis :cool:

Ik garandeer je, de smaak valt niet tegen! :D Zeker het proberen waard, niks anders als positieve signalen hier over gehad en persoonlijk hou ik er ook van. Wissel graag af tussen Berry Blast en Banaan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

1 M.R. Ultra Concentrated
140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0
50 doseringen voor 22.50!

Iron Test
90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection

2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend
240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.50!

Banaan vind ik ranzig haha. Net als aardbei. Heb ook de mix nog van beide... Krijg het niet meer weg die smaak :P Ga berry blast morgen zeker proberen!

Micellar Casein Perfection komt de chocolate milkshake deze week(deal) nog binnen?

nice volgende week ff de casein bestellen
Micellar Casein, altijd een goede keus. Zeker nu hij extra scherp is :)
Banaan vind ik ranzig haha. Net als aardbei. Heb ook de mix nog van beide... Krijg het niet meer weg die smaak :P Ga berry blast morgen zeker proberen!

Smaak blijft altijd persoonlijk, maar Berry Blast is ook een heerlijke smaak :zuip:
Micellar Casein Perfection

Micellar Casein Perfection komt de chocolate milkshake deze week(deal) nog binnen?

We hopen deze begin volgende week binnen te krijgen, maar dat is nog niet geheel zeker. Ik kan je dus geen 100 sluitend antwoord geven.

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Net bericht gekregen dat de 2kg potten volgende week woensdag weer voorradig zijn :)

Bart

ik zet het in me agenda :) thnx

Bestelling binnen gehad.... Heb de bestelling van iemand anders gehad met ordernummer C2435866

Wat ik heb besteld ordernummer . C2435871

Heb t echt nodig ga weekend op vakantie

Mvg.

Bestelling binnen gehad.... Heb de bestelling van iemand anders gehad met ordernummer C2435866

Wat ik heb besteld ordernummer . C2435871

Heb t echt nodig ga weekend op vakantie

Mvg.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Het beste kun je even contact opnemen met onze klantenservice op 0513-683 068. Dan kunnen ze dat direct voor je oplossen! :)

bestelling geplaatst. hopelijk komtie morgen binnen, eiwitjes zijn op en stel je voor dat ik een ei kook. ik wil wei haha

Zojuist weer een 'grote' bestelling geplaatst. Morgen whey van Muscle Tech maar een proberen. Toevallig zin om wat extra samples toe te voegen? Dan kan m'n vriendin smaakjes testen haha!
Alvast bedankt

OrdernummerC2439542

Had op het nippertje nog een pot unstoppable gekocht enkele weken geleden maar ik merk dat deze veel minder werkt dan men vorige pot...
Smaak is ook veel minder zoet als de vorige.
Was meer als een maand geleden wanneer ik terug unstoppable gebruikte dus gewenning zal het ook niet zijn.
Heb 2 trainingen (gespreid in een week) met unstoppable gedaan en ben teleurgesteld tov de oudere batch...
Qua voeding is er trouwens niets veranderd, dus dit heeft er ook niets met te maken.

Zijn er nog met deze bevindingen?

Verder al jaren tevreden van b&f :D zeker van het huismerk! Whey stracciatella is trouwens een topper!

bestelling geplaatst. hopelijk komtie morgen binnen, eiwitjes zijn op en stel je voor dat ik een ei kook. ik wil wei haha
Bedank tvoor je bestelling :) Gaan we voor je regelen, morgen in huis!
Zojuist weer een 'grote' bestelling geplaatst. Morgen whey van Muscle Tech maar een proberen. Toevallig zin om wat extra samples toe te voegen? Dan kan m'n vriendin smaakjes testen haha!
Alvast bedankt

OrdernummerC2439542
Bedankt voor je bestelling. Hij zit al in het verwerkingsproces. Ik kan er helaas niets aan toevoegen, maar je hebt hem morgen wel in huis! Goed weekend :thumbs:
Had op het nippertje nog een pot unstoppable gekocht enkele weken geleden maar ik merk dat deze veel minder werkt dan men vorige pot...
Smaak is ook veel minder zoet als de vorige.
Was meer als een maand geleden wanneer ik terug unstoppable gebruikte dus gewenning zal het ook niet zijn.
Heb 2 trainingen (gespreid in een week) met unstoppable gedaan en ben teleurgesteld tov de oudere batch...
Qua voeding is er trouwens niets veranderd, dus dit heeft er ook niets met te maken.

Zijn er nog met deze bevindingen?

Verder al jaren tevreden van b&f :D zeker van het huismerk! Whey stracciatella is trouwens een topper!
Met Whey Perfection zit je altijd goed he! Stracciatella is altijd een goede smaak :zuip: Ik heb het nog niet eerder gehoord. Ik ga zelf nog heel hard op het laatste beetje wat ik nog thuis heb staan. Ik gebruik sinds enkele dagen ook Game-Day. Daarop kan ik ook enorm lekker knallen :wl:

Ralf

Een grote bestelling geplaatst (m'n eerste grote ooit) rond 21:15 uur
Ga k die morgen (zaterdag) al hebbe? Woon in het noorden van Belgie..

OrdernummerC2439540

Geen probleem! Alvast bedankt voor het nakijken hehe

Heb op het laatste moment net nog een lekkere bestelling gedaan ! Hoop em morgen binnen te krijgen natuurlijk. Maar we zullen zien of het lukt ^^ Geen haast bij gelukkig.

Ben benieuwd naar de Zwarte Rijst hehe.

C2439678 Iets erbij is altijd leuk :P

Een grote bestelling geplaatst (m'n eerste grote ooit) rond 21:15 uur
Ga k die morgen (zaterdag) al hebbe? Woon in het noorden van Belgie..

OrdernummerC2439540
Bedankt voor je regelen! Ik heb zojuist gekeken, maar je hebt gelijk. Voor mensen met het land als België als bezorgland, moet je eigenlijk voor 21.00 uur bestellen. Gisteren hebben we je order meegenomen en gaat vandaag in de uitlevering :)
Geen probleem! Alvast bedankt voor het nakijken hehe
Jij ook bedankt, goed weekend!
Heb op het laatste moment net nog een lekkere bestelling gedaan ! Hoop em morgen binnen te krijgen natuurlijk. Maar we zullen zien of het lukt ^^ Geen haast bij gelukkig.

Ben benieuwd naar de Zwarte Rijst hehe.

C2439678 Iets erbij is altijd leuk :P
Bedankt voor je bestelling. Ga je vandaag binnen krijgen. Het pakket staat tussen 11.30-13.30 uur in de uitlevering. Je kan erop rekenen dus dat je hem vandaag in huis hebt :thumbs: Goed weekend!

Ralf

Zojuist de Berry Blast (35g) op icm 100g Brinta & 450ml Half volle melk. Rook erg zoet idd! Maar tijdens de eerste hap was er niks zoets meer te bekennen. Hij was zeker niet vies maar ook niet van YES! Wat ik wel heb met de Lemon Ice & Stracetella [emoji16]

Zojuist de Berry Blast (35g) op icm 100g Brinta & 450ml Half volle melk. Rook erg zoet idd! Maar tijdens de eerste hap was er niks zoets meer te bekennen. Hij was zeker niet vies maar ook niet van YES! Wat ik wel heb met de Lemon Ice & Stracetella [emoji16]
Lekker! Whey Perfection Berry Blast is een heerlijke smaak, zeker met brinta. Zeker genieten zo vroeg op de ochtend :zuip: Lemon Ice is en Stracciatella vind iedereen een lekkere smaak haha. Die drink ik geregeld:cool:

Ralf

Ik heb nog wat oude dexaprin liggen alleen de tabletten zijn wat bruinig geworden (het groene lijkt er wat vanaf te zijn) kan ik deze nog nemen?

Ik zal er wel overheen kijken maar wat is nu het prijsverschil van de weekdeals? Als ik naar de website doorklik krijg ik alleen de huidige prijs te zien. Marketing-technisch zou het misschien interessanter zijn om ook het weekendvoordeel te laten zien?

Maar zoals reeds eerder vermeld ... ik zal er wel ergens over heen kijken :D
Ben nog aan het puzzelen wat en hoe ... misschien morgen een order binnenkoppen :cool:

Edit: als je op de groen balk klikt om naar de website te gaan krijg je de nieuwe prijs wel te zien. Als je op de link van het product zelf klikt dan niet (mass perfection bv.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven