AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal er wel overheen kijken maar wat is nu het prijsverschil van de weekdeals? Als ik naar de website doorklik krijg ik alleen de huidige prijs te zien. Marketing-technisch zou het misschien interessanter zijn om ook het weekendvoordeel te laten zien? Maar zoals reeds eerder vermeld ... ik zal er wel ergens over heen kijken :D Ben nog aan het puzzelen wat en hoe ... misschien morgen een order binnenkoppen :cool: Edit: als je op de groen balk klikt om naar de website te gaan krijg je de nieuwe prijs wel te zien. Als je op de link van het product zelf klikt dan niet (mass perfection bv.)

Beste Ronix,

Het klopt inderdaad dat je bij het vakje waar je kunt bestellen niet meer een oude prijs ziet staan, maar alleen de actieprijs. Wellicht dat we hier ook nog de oude prijs gaan noteren.

Echter op de productpagina staat bij de beschrijving van het product helemaal onderin ook een groene balk met daarin de oude prijs en de actieprijs vermeld.

In ieder geval bedankt voor je tip! Het wordt altijd erg gewaardeerd als we feedback krijgen over de site

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Ik heb nog wat oude dexaprin liggen alleen de tabletten zijn wat bruinig geworden (het groene lijkt er wat vanaf te zijn) kan ik deze nog nemen?

Beste Bricks,

Dat zou ik je niet direct aanraden. Was de verpakking nog dicht en is de houdbaarheidsdatum nog goed, dan moet het in principe wel kunnen.

Maar zou geen onnodig risico lopen als ik jou was!

Groet Lily

Hoezo zijn die nieuwe BCAA's nu al afgeprijsd dan? Wil ze bestellen maar aangezien er nog geen beoordeling of reviews bij staan, en als ze dan ook nog eens voor de helft van de prijs worden aangeboden ben ik niet helemaal zeker of ik een kwaliteitsproduct kan verwachten.

Hebben jullie zelf al reacties of beoordelingen gehad van mensen die ze hebben getest?

Of zeggen jullie; iemand moet de eerste zijn :p

Mvg.

Hoezo zijn die nieuwe BCAA's nu al afgeprijsd dan? Wil ze bestellen maar aangezien er nog geen beoordeling of reviews bij staan, en als ze dan ook nog eens voor de helft van de prijs worden aangeboden ben ik niet helemaal zeker of ik een kwaliteitsproduct kan verwachten. Hebben jullie zelf al reacties of beoordelingen gehad van mensen die ze hebben getest? Of zeggen jullie; iemand moet de eerste zijn :p Mvg.

Haha nee we testen de producten niet op de eerste koper :)

Alle producten zijn natuurlijk veilig voor gebruik en voldoen aan alle eisen en normen die hier voor zijn opgesteld. Met een nieuw product is de formule natuurlijk beter en anders dan een andere formule en het is helemaal mooi meegenomen dat deze goedkoper is. Gelukkig word niet alles alleen maar duurder.

En voor zo'n prijsje is het natuurlijk helemaal mooi om het eens zelf te proberen ipv de bcaa's die je al gewend bent te gebruiken of voor een eerste keer.

Groet Lily

Lily...? Weer en nieuwe?

Bedankt voor je review(s). Wanneer deze goed gekeurd zijn, worden ze 's nachts gemaild. Dus je krijgt ze vannacht. Dit omdat onze server belast wordt (wordt aangewerkt om dit te veranderen), waardoor de site mogelijk offline gaat. Je kan er vanuit gaan dat je ze morgen hebt! Ralf
Helaas nog steeds niets ontvangen. De 5 reviews staan er wel al 3 dagen op.

D-Aspartic wordt aangeraden om met vruchtensap te nemen, dit voor een verbeterde opname. D-Aspartic wordt namelijk het best opgenomen met koolhydraten. Je kan het dus ook bij je ontbijt doen bijv. D-Aspartic zit geen maximum gebruikerstijd aan. Deze kun je dus prima langere periode achter elkaar gebruiken.

Dus beter na het ontbijt dan ervoor? Confusing gezien er staat nuchter...

Ontbijt is halve liter melk, 100g oats 20g whey.

Ook eens aan gedacht om verschillende soorten smaakversterkers in het assortiment op te nemen of van eigen merk te maken? Zoals deze http://www.myprotein.com/sports-nutrition/flavdrops/10530471.html#customer-reviews

Beste Hertog Jan,

Dat hebben we zeker. De flavor drops zijn verkrijgbaar in verschillende smaken.
Zie link: http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...oils/flavor-fountain-flavorings/?sqr=flavour&

Als je flavor in de zoekbalk intoetst krijg je 2 verschillende producten.

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Wat maakt het dan uit of je het voor het ontbijten doet of na het ontbijten?

Voor het ontbijt kan het al door je lichaam worden opgenomen opdat het dan een nuchtere maag is.

Als je het erna doet is word het vermengd met het ontbijt en duurt het langer voordat het product opgenomen is.

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Wat maakt het dan uit of je het voor het ontbijten doet of na het ontbijten?

Excuus!

Toch iets langer wachten met de maaltijd.
Zie beschrijving in de tekst.

15-30 minuten hierna (na inname) kun je gewoon je pre workout shake of maaltijd nemen.

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Dus beter na het ontbijt dan ervoor? Confusing gezien er staat nuchter... Ontbijt is halve liter melk, 100g oats 20g whey.

Excuus.
Toch iets langer wachten voordat je gaat eten.
Zie beschrijving in de tekst:

15-30 minuten hierna (na inname) kun je gewoon je pre workout shake of maaltijd nemen.

Fijne avond

Groet Lily

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 M.R. Ultra Concentrated
140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0
50 doseringen voor 22.50!

Iron Test
90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection

2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend
240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder
250 gram voor 5.50!

Beste Body & Fit,

Ik ben al enige tijd mezelf aan het verdiepen in de voedings- en trainingswijze van John Meadows (www.mountaindogdiet.com). Naast een erg grote focus op gezondheid binnen zijn voeding, is hij van mening dat peri-workout nutrition (dus tijdens de training) cruciaal is om het maximale uit de training te halen en zo goed mogelijk te kunnen herstellen (toegegeven ben ik hier erg sceptisch over, maar dat terzijde gelaten).

Om deze reden adviseert hij al z'n clienten om een mix van snel opneembare koolhydraten en een vorm van caseine hydrolisaten (peptopro) tijdens de training te drinken. Echter gebruikt hij geen dextro, maltodextrine, WMS of vitargo, maar Highly Branched Cyclic Dextrins (HBCD), een unieke koolhydraat met een enorm lage osmolaliteit waardoor deze niet tijdens de training verwerkt wordt door de maag, maar nagenoeg direct wordt opgenomen. Daarnaast veroorzaken HBCD's geen enorme insulinepiek maar wordt de energie gelijkmatiger afgegeven wat samen zou moeten zorgen voor een betere opname/herstel.

Nu vroeg ik me af of jullie ooit hebben overwogen dit product in jullie assortiment op te nemen ? IMO is het in tegenstelling tot de door jullie aangeboden koolhydraten daadwerkelijk een uniek product. In het verleden hebben jullie wel glycofuse verkocht die dit ingredient bevatte, maar met een prijs van 40 euro (?) was dit me toch echt te duur af. In Amerika en Engeland zijn er verschillende bedrijven die het verkopen, maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar makkelijk in Nederland bestellen bij Body & Fit :D Natuurlijk ook omdat jullie prijzen veel schappelijker zijn en minder afhankelijk van enorme marketing zoals dit bij bijv Gaspari het geval is.

Ik ben benieuwd of dit een product is welke ik binnenkort bij jullie kan bestellen. :)

Ik kom maar niet aan me maandelijkse bestelling :o
ik hou u'm nog even in de lift..

aangezien ik dat ook hier gemeld had, meld ik dit ook nog even :p

Groet, Ray..

Hallo body en fit

Ik wilde graag de total protein bestellen, 4,5kg, maar ik zag dat hij ineens niet meer op voorraad was. Nu kan ik hem wel later bestellen maar dan is hij misschien duurder dan 35 euro.. what do?

Beste Body & Fit,
...
Ik ben benieuwd of dit een product is welke ik binnenkort bij jullie kan bestellen. :)
Leuk bericht en de HBCD ligt als idee bij ons op de plank. Ik weet niet eat de exacte stand van zaken is, maar laatst hebben we dit voorlegd bij onze inkoopafdeling. Er word dus naar gekeken.
Ik kom maar niet aan me maandelijkse bestelling :o
ik hou u'm nog even in de lift..

aangezien ik dat ook hier gemeld had, meld ik dit ook nog even :p

Groet, Ray..
Hee Ray! :) Komt goed, voor jou gelden ook nog steeds al onze voorwaarden!:D
Hallo body en fit

Ik wilde graag de total protein bestellen, 4,5kg, maar ik zag dat hij ineens niet meer op voorraad was. Nu kan ik hem wel later bestellen maar dan is hij misschien duurder dan 35 euro.. what do?
De Total Protein gaag uit ons assortiment en wordt vervangen door de Just Protein. Daarin komt met enkele weken ook een 4,5kg verpalling met dezelfde smaken :)

Ralf

@ b&f.

De Redline White Heat van VPX. Is dit dezelfde versie als diegene die je op buitenlandse websites kan bestellen of is dit een mildere variant (zonder amp)?

Beste B&F,

Ik kan me uit het verleden herinneren dat jullie eens een geweldige actie hebben gehad met betrekking tot de producten van BPI Sports. Ik was destijds zeer te spreken over Build-HD, welke volgens mij aangeboden werd tussen de vijftien en twintig euro.

Kan ik op termijn wederom zo'n soortgelijke actie verwachten? Ik zou dit product graag weer eens bestellen maar ruim 35 euro vind ik behoorlijk prijzig voor zo'n kleine hoeveelheid.

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven