Ik zal er wel overheen kijken maar wat is nu het prijsverschil van de weekdeals? Als ik naar de website doorklik krijg ik alleen de huidige prijs te zien. Marketing-technisch zou het misschien interessanter zijn om ook het weekendvoordeel te laten zien? Maar zoals reeds eerder vermeld ... ik zal er wel ergens over heen kijkenBen nog aan het puzzelen wat en hoe ... misschien morgen een order binnenkoppen
Edit: als je op de groen balk klikt om naar de website te gaan krijg je de nieuwe prijs wel te zien. Als je op de link van het product zelf klikt dan niet (mass perfection bv.)
Beste Ronix,
Het klopt inderdaad dat je bij het vakje waar je kunt bestellen niet meer een oude prijs ziet staan, maar alleen de actieprijs. Wellicht dat we hier ook nog de oude prijs gaan noteren.
Echter op de productpagina staat bij de beschrijving van het product helemaal onderin ook een groene balk met daarin de oude prijs en de actieprijs vermeld.
In ieder geval bedankt voor je tip! Het wordt altijd erg gewaardeerd als we feedback krijgen over de site
Groet Lily
---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------
Ik heb nog wat oude dexaprin liggen alleen de tabletten zijn wat bruinig geworden (het groene lijkt er wat vanaf te zijn) kan ik deze nog nemen?
Beste Bricks,
Dat zou ik je niet direct aanraden. Was de verpakking nog dicht en is de houdbaarheidsdatum nog goed, dan moet het in principe wel kunnen.
Maar zou geen onnodig risico lopen als ik jou was!
Groet Lily

Ben nog aan het puzzelen wat en hoe ... misschien morgen een order binnenkoppen
Edit: als je op de groen balk klikt om naar de website te gaan krijg je de nieuwe prijs wel te zien. Als je op de link van het product zelf klikt dan niet (mass perfection bv.)