Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb bestelling C2499836 geplaatst ik heb helaas per ongeluk acceptgiro gekozen inplaats van automatische incasso is dit nog aan te passen?

leuk trouwens dat douche schuim kado

Beste b&f,
weet u misschien waneer bio-gro weer op voorraad is?

Gr marc

ik heb bestelling C2499836 geplaatst ik heb helaas per ongeluk acceptgiro gekozen inplaats van automatische incasso is dit nog aan te passen?

leuk trouwens dat douche schuim kado

Ik heb je order gecanceld. Je moet dus wel even opnieuw bestellen ;)
Alvast bedankt voor je tweede bestelling haha :)

Beste b&f,
weet u misschien waneer bio-gro weer op voorraad is?

Gr marc

Deze is (als het goed is) begin volgende week weer voorradig :)

Bart

Wat is de beste shake voor na het trainen te nemen ? de whey perfection of de isolaat perfection ? en wat zijn de grote verschillen tussen beide ? alvast bedankt.

Wat is de beste shake voor na het trainen te nemen ? de whey perfection of de isolaat perfection ? en wat zijn de grote verschillen tussen beide ? alvast bedankt.
Whey Perfection is de beste keus :) Het mooiste is het om deze 's ochtends, voor en na de training te nemen. Whey Perfection heeft een hoog eiwit gehalte, laag koolhydraat en vet gehalte en is goed van smaak en oplosbaarheid. Het verschil is dat Isolaat net iets beter gefiltert is en daardoor een hoger eiwitgehalte heeft. Daar betaal je ook iets meer voor. Vandaar wij altijd Whey Perfection adviseren.
:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Hallo BodyenFit, komt er ook een Variety Pack van de Isolaat Perfection? Ik zou daar wat smaken van willen proberen voordat ik een keuze maak voor een groot verpakking.

Hallo BodyenFit, komt er ook een Variety Pack van de Isolaat Perfection? Ik zou daar wat smaken van willen proberen voordat ik een keuze maak voor een groot verpakking.
Van de Isolaat Perfection komt geen variety pack. Welke smaak je ook neemt, met de Isolaat Perfection heb je altijd een goede keus :zuip:
Ralf

Weer een bestelling gedaan, met variety pack Whey Perfection, kun je er misschien voor zorgen dat ik een andere smaak als sachet krijg als kadotje? Ordernummer C2501780. Alvast bedankt!

Weer voor een goeie 100eu besteld. Benieuwd naar de nieuwe whey smaken!
Uw ordernummer is: C2502278

Staan er nog nieuwe smaken van Micellar Casein in de planning?

Weer een bestelling gedaan, met variety pack Whey Perfection, kun je er misschien voor zorgen dat ik een andere smaak als sachet krijg als kadotje? Ordernummer C2501780. Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling! We gaan ermee aan de slag en morgen in huis. Ik ga je wens doorzetten naar onze inpakafdeling, maar kan het niet beloven. Het is altijd een willekeurige smaak die beschikbaar is.
Weer voor een goeie 100eu besteld. Benieuwd naar de nieuwe whey smaken!
Uw ordernummer is: C2502278
Bedankt voor je bestelling! Morgen in huis. Die nieuwe smaken Whey Perfection zijn verslavend lekker :zuip:
Staan er nog nieuwe smaken van Micellar Casein in de planning?
Voor de Micellar Casein staat op korte termijn geen nieuwe smaken op de planning!

Ralf

Whey Perfection is de beste keus :) Het mooiste is het om deze 's ochtends, voor en na de training te nemen. Whey Perfection heeft een hoog eiwit gehalte, laag koolhydraat en vet gehalte en is goed van smaak en oplosbaarheid. Het verschil is dat Isolaat net iets beter gefiltert is en daardoor een hoger eiwitgehalte heeft. Daar betaal je ook iets meer voor. Vandaar wij altijd Whey Perfection adviseren.

Is de isolaat ook laag in koolhydraat en vet gehalte ?

Is de isolaat ook laag in koolhydraat en vet gehalte ?
Ja, uiteraard. De voedingswaarden van onze producten staan uiteraard op de site. Hoe hoger het eiwitgehalte per 100 gram, hoe lager de overige voedingswaarden.;)
En wat hebben ze bij de 'inkoop' gezegd, Lily?
Dat antwoord heb ik voor je :) Deze komt niet meer terug op korte termijn.

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Korting Marathon
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Ik vind het jammer dat de claim voor 22u besteld nu weeral niet eens werd nagekomen. Heb speciaal 3bestellingen gemaakt met Visa om ze zo gisteren te kunnen krijgen. Terwijl de trace ook zegt dat ze maandag worden geleverd. Maar niks gekregen en vanmorgen is de datum veranderd naar vandaag. 1x begrijpelijk, 2x ook. Maar dit is ondertussen al 6e keer dat ik dit voorheb (en het zal vast weer aan de post liggen). Als jullie die claim niet kunnen waarmaken verander je hem beter naar 48u
Ik heb 3 bestellingen geplaats met Visa wat neerkomt op 4,5 extra kosten zodat het zeker de dag erna zou toekomen. Ik vind het nu toch niet meer kunnen na zoveel keren.

Ik vind het jammer dat de claim voor 22u besteld nu weeral niet eens werd nagekomen. Heb speciaal 3bestellingen gemaakt met Visa om ze zo gisteren te kunnen krijgen. Terwijl de trace ook zegt dat ze maandag worden geleverd. Maar niks gekregen en vanmorgen is de datum veranderd naar vandaag. 1x begrijpelijk, 2x ook. Maar dit is ondertussen al 6e keer dat ik dit voorheb (en het zal vast weer aan de post liggen). Als jullie die claim niet kunnen waarmaken verander je hem beter naar 48u
Ik heb 3 bestellingen geplaats met Visa wat neerkomt op 4,5 extra kosten zodat het zeker de dag erna zou toekomen. Ik vind het nu toch niet meer kunnen na zoveel keren.
Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet aangekomen is. Waarschijnlijk betreft het een vergissing, wanneer je bij ons in het weekend besteld (vrijdag t/m zondag), wordt deze altijd op dinsdag geleverd. Op maandag wordt er nooit in België geleverd. Dit omdat de pakketdienst niet op maandag werkt. Wat zijn je ordernummers? Dan checken we het natuurlijk even dubbel voor je :)

Ralf

Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet aangekomen is. Waarschijnlijk betreft het een vergissing, wanneer je bij ons in het weekend besteld (vrijdag t/m zondag), wordt deze altijd op dinsdag geleverd. Op maandag wordt er nooit in België geleverd. Dit omdat de pakketdienst niet op maandag werkt. Wat zijn je ordernummers? Dan checken we het natuurlijk even dubbel voor je :) Ralf

Waarom zegt de track en trace code dan als ik de site dit weekend bezocht wordt op 13oktober geleverd (gisteren dus) En misschien een idee dit in grote letters bij jullie claim te plaatsen. Heb zo wel extra geld uitgegeven om achteraf te ontdekken dat het geen waar was. Sorry maar op den duur doen jullie excuses me niet veel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven