XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het nu met bestelling C2567241?
Deze morgen een mailtje gehad dat een product blijkbaar niet meer voorradig was. Foutje in systeem kan altijd gebeuren... :p

Ik heb een mail terug gestuurd met de gewenste optie (vervangend product), maar ik heb nog geen mail terug ontvangen?
Dat een product niet op voorraad is, kan natuurlijk gebeuren. Dat lossen we netjes op. Ik pak alle gegevens er even bij en stuur je een privébericht :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Nieuwe weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal

Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout

Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent

Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection

Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!

Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass

Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Bart

Ik heb de productspecificaties inzichtelijk, waardoor ik altijd 100% zeker het antwoord weet. Dus 1000mg :)

Duidelijk. En het gaat dan om 1000mg CLA of 1000mg Linolzuur? Just to be sure..

Los daarvan, klopt het dat de poedervorm van L-Carnitine niet geheel droog voelt/oogt en wat zurig is? Ik nam het voorheen in pil vorm, dus had ik daar geen notie van.

Duidelijk. En het gaat dan om 1000mg CLA of 1000mg Linolzuur? Just to be sure..

Los daarvan, klopt het dat de poedervorm van L-Carnitine niet geheel droog voelt/oogt en wat zurig is? Ik nam het voorheen in pil vorm, dus had ik daar geen notie van.
1000mg CLA per softgel. De poeder van de L-Carnitine heeft een andere structuur, dus niet vergelijkbaar met bijv. Whey poeder. Dus dat kan prima :)

Ralf

GRATIS VITAMINES!

Whey Perfection

Smart Protein

Bedankt Ralf!

2wbuyy9.jpg

110zps1.jpg

Bedankt toppers! :bow2:

Hey B&F,
Ik vind het niet zo direct terug op de site dus vraag ik het hier maar. Hebben jullie producten allemaal een NUT-nummer?

Hey B&F,
Ik vind het niet zo direct terug op de site dus vraag ik het hier maar. Hebben jullie producten allemaal een NUT-nummer?
Onze producten hebben geen NUT-nummer, dit omdat wij niet in België gevestigd zijn en daardoor is het niet nodig. De producten die wij aanbieden van ons eigen merk, laten we maken bij grote Europese leveranciers die aan alle wetgeving voldoen. Daarnaast zijn we zelf ISO-22000 en HACCP gecertificeerd. In kader daarvan moeten wij ook test uitvoeren en onderzoeken laten verrichten naar onze leveranciers. We werken daarbij alleen met partijen waar we vertrouwen in hebben. Waardoor we goed prijzen aanbieden met de hoogste kwaliteit, omdat we de producten daardoor groot kunnen inkopen en goedkoop aanbieden :)

Ralf

Hoe is de pasmaat van de Fitness handschoenen Deluxe bij vrouwen met wat grotere handen? Ik wil ze graag bestellen, maar ik ben bang de verkeerde maat te bestellen...

Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Hoe is de pasmaat van de Fitness handschoenen Deluxe bij vrouwen met wat grotere handen? Ik wil ze graag bestellen, maar ik ben bang de verkeerde maat te bestellen...
We hebben twee verschillende maten S/M en L/XL. Het is dus verschillend welke je zou passen. Vrouwen raden we over het algemeen tot de S/M af. Alhoewel, grote handen relatief blijft ;)

Ralf

We hebben twee verschillende maten S/M en L/XL. Het is dus verschillend welke je zou passen. Vrouwen raden we over het algemeen tot de S/M af. Alhoewel, grote handen relatief blijft ;)

Ralf

Zou je dan bij grotere handen de L/XL aanraden? Ik ben wel een vrouw hoor, maar heb helaas wat grote lompe handen haha.

bestelling c2567166 ontvangen maar er ontbreekt de ulift watermelon en de naturel pindapasta crunchy was helemaal stuk,hoe kunnen we dit oplossen

Yes, bestelling geplaatst, order C2571581! Met o.a. de Micellar Casein van de week deals (cookies en creams is echt heerlijk!), de fitness handschoenen en uiteraard de crunchy pindapasta en oh yeah bar als cadeau gekozen. Kan niet wachten tot ik mijn bestelling ontvang :cheer: Jullie mogen altijd iets extra's aan toevoegen haha (A)

Yes, bestelling geplaatst, order C2571581! Met o.a. de Micellar Casein van de week deals (cookies en creams is echt heerlijk!), de fitness handschoenen en uiteraard de crunchy pindapasta en oh yeah bar als cadeau gekozen. Kan niet wachten tot ik mijn bestelling ontvang :cheer: Jullie mogen altijd iets extra's aan toevoegen haha (A)

Niet om je enthousiasme te temperen, maar de Oh Yeah bar sample is echt de grootte van een flessendopje. Nu snapte ik best dat het dure repen zijn en dat het waarschijnlijk een mini-variant zou zijn zoals je ook bij Mars e.d. hebt, maar toen ik hem openmaakte had ik echt zoiets van "Thefuck is this shit?" Verder wel goed te eten hoor, daar niet van ;)

Je zult het wel zien.

Niet om je enthousiasme te temperen, maar de Oh Yeah bar sample is echt de grootte van een flessendopje. Nu snapte ik best dat het dure repen zijn en dat het waarschijnlijk een mini-variant zou zijn zoals je ook bij Mars e.d. hebt, maar toen ik hem openmaakte had ik echt zoiets van "Thefuck is this shit?" Verder wel goed te eten hoor, daar niet van ;)

Je zult het wel zien.

Oh echt? Ik dacht dat het een normale formaat zou zijn :rolleyes: Nou ja, jammer... Maar goed, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ik ben wel blij met de rest van mijn bestelling en de service van B&F, dus het maakt niet zoveel uit ;)

Oh echt? Ik dacht dat het een normale formaat zou zijn :rolleyes: Nou ja, jammer... Maar goed, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ik ben wel blij met de rest van mijn bestelling en de service van B&F, dus het maakt niet zoveel uit ;)

Ja, precies.

Heb altijd hele goed ervaringen gehad met B&F, misschien wel iets TE goed, de service is altijd zo perfect geweest waardoor ik me oprecht teleurgesteld voelde toen iets niet aan al mijn verwachtingen voldeed.

Dat is ook een kunst op zich :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven