Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug een bestelling geplaats bij jullie van verschillende producten. Heb de laatste tijd al redelijk wat besteld bij jullie, een leuk extraatje zou wel welkom zijn in de verzending ;-). C2572017

Yes, bestelling geplaatst, order C2571581! Met o.a. de Micellar Casein van de week deals (cookies en creams is echt heerlijk!), de fitness handschoenen en uiteraard de crunchy pindapasta en oh yeah bar als cadeau gekozen. Kan niet wachten tot ik mijn bestelling ontvang :cheer: Jullie mogen altijd iets extra's aan toevoegen haha (A)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes regelen voor je en zorgen dat je het morgen in huis hebt :)
Niet om je enthousiasme te temperen, maar de Oh Yeah bar sample is echt de grootte van een flessendopje. Nu snapte ik best dat het dure repen zijn en dat het waarschijnlijk een mini-variant zou zijn zoals je ook bij Mars e.d. hebt, maar toen ik hem openmaakte had ik echt zoiets van "Thefuck is this shit?" Verder wel goed te eten hoor, daar niet van ;)

Je zult het wel zien.
Oh echt? Ik dacht dat het een normale formaat zou zijn :rolleyes: Nou ja, jammer... Maar goed, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ik ben wel blij met de rest van mijn bestelling en de service van B&F, dus het maakt niet zoveel uit ;)
Ja, precies.

Heb altijd hele goed ervaringen gehad met B&F, misschien wel iets TE goed, de service is altijd zo perfect geweest waardoor ik me oprecht teleurgesteld voelde toen iets niet aan al mijn verwachtingen voldeed.

Dat is ook een kunst op zich :D
Haha, ja, ik kan het begrijpen. Het blijven gratis samples bij elke bestelling van 15 euro. Dit is ook een sample van een lekkere Low Carb reep! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Terug een bestelling geplaats bij jullie van verschillende producten. Heb de laatste tijd al redelijk wat besteld bij jullie, een leuk extraatje zou wel welkom zijn in de verzending ;-). C2572017
Bedankt voor je bestelling. Dat gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat je het morgen in huis hebt. Bij elke bestelling kun je cadeaus kiezen, dus we zorgen dat er altijd wat extra's bij zit :) Goed weekend, morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Nieuwe weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine
Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Thxn b&f vandaag bestelling van gisteren weer netjes geleverd.

Beste Body&Fit,

Wanneer komt de Caseine in Chocolate Brownie milkshake weer beschikbaar?

Thxn b&f vandaag bestelling van gisteren weer netjes geleverd.
Super, hartstikke goed om te horen! Veel plezier ermee :)
Beste Body&Fit,

Wanneer komt de Caseine in Chocolate Brownie milkshake weer beschikbaar?
We hopen met twee weken weer :) Whey Perfection
bestelling c2567166 ontvangen maar er ontbreekt de ulift watermelon en de naturel pindapasta crunchy was helemaal stuk,hoe kunnen we dit oplossen
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gaan we netjes voor je oplossen. Als je mij in een privébericht enkele foto's ervan kunt sturen samen met je ordernummer, pakken we het direct op voor je!

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder

Ralf

Beste B&F,

Fijn dat de whey brownie over twee weken weer komt! Ik ga eerst de Winterbox bestellen zodra die beschikbaar is, dan kijk ik of daar ook nog een nieuwe favoriet in zit.

Andere vraag: wat zijn de ingrediënten van de Smart Bars? Dit kan ik op de website niet vinden.

Bedankt!

volgens mij is de caseïne geeneens in die smaak of heb ik t mis?

Daar heb je helemaal gelijk in. Deze smaak word aangeboden bij de Whey Perfection;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Beste B&F,

Fijn dat de whey brownie over twee weken weer komt! Ik ga eerst de Winterbox bestellen zodra die beschikbaar is, dan kijk ik of daar ook nog een nieuwe favoriet in zit.

Andere vraag: wat zijn de ingrediënten van de Smart Bars? Dit kan ik op de website niet vinden.

Bedankt!

De Winterbox is uiteraard ook een prima keuze. Hier zal ongetwijfeld een favoriete smaak bij zitten.:lick:
Hierbij de ingrediënten van de Smart Bars:

Melkeiwit, vulmiddel (polydextrose), melk chocolade met kunstmatige zoetstoffen 18,2% (maltitol, cacaoboter, volle melkpoeder, cacaomassa, emulgator (soja lecithin), aroma), gehydroliseerde tarwegluten, bevochtigingsmiddel (glycerol), zoetstoffen (malitol, sucralose), palmpitvet, cacaomassa, isomaltulose, aroma's, cacao met laag vetgehalte, emulgator (soja lecithin).:)

Allergenen informatie: bevat melk, soja en gluten. Kan ook sporen bevatten van pinda, noten en sesam.

Carmen

Daar heb je helemaal gelijk in. Deze smaak word aangeboden bij de Whey Perfection;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

De Winterbox is uiteraard ook een prima keuze. Hier zal ongetwijfeld een favoriete smaak bij zitten.:lick:
Hierbij de ingrediënten van de Smart Bars:

Melkeiwit, vulmiddel (polydextrose), melk chocolade met kunstmatige zoetstoffen 18,2% (maltitol, cacaoboter, volle melkpoeder, cacaomassa, emulgator (soja lecithin), aroma), gehydroliseerde tarwegluten, bevochtigingsmiddel (glycerol), zoetstoffen (malitol, sucralose), palmpitvet, cacaomassa, isomaltulose, aroma's, cacao met laag vetgehalte, emulgator (soja lecithin).:)

Allergenen informatie: bevat melk, soja en gluten. Kan ook sporen bevatten van pinda, noten en sesam.

Carmen

Sorry ik bedoelde in m'n eerste post inderdaad de whey perfection!

Welke smaak van Optimum Caseine Time Release Proteine is de 'beste'?

Ik heb van de gewonen ON Gold standard de Extreme chocolate en die is echt the bomb. Maar iets zegt mij dat die caseine anders ga smaken :p.

Ik heb nu micellar van body en fit zelf, maar ik vind die zo dik en pappig en ik vind hem niet zo lekker ;(.

Iemand die alle smaken al gehad heeft?

PS: Zoek ook BCAA's Raspberry Punch krijg ik ook niet meer binnen :( Maar in tablet vorm heb je veel minder mg per dosis?

Welke smaak van Optimum Caseine Time Release Proteine is de 'beste'?

Ik heb van de gewonen ON Gold standard de Extreme chocolate en die is echt the bomb. Maar iets zegt mij dat die caseine anders ga smaken :p.

Ik heb nu micellar van body en fit zelf, maar ik vind die zo dik en pappig en ik vind hem niet zo lekker ;(.

Iemand die alle smaken al gehad heeft?

PS: Zoek ook BCAA's Raspberry Punch krijg ik ook niet meer binnen :( Maar in tablet vorm heb je veel minder mg per dosis?

Ik denk dat iets in jou gelijk heeft :p. Caseine zal altijd een dikkere structuur hebben dan een Whey shake en dus anders smaken, dit is ongeacht welk merk je hebt. Smaken zijn natuurlijk erg verschillend, echter naar mijn mening is de chocolade smaak van de caseine Cptimum Nutrition ook helemaal the bomb;).

Wat betreft de BCAA's het is een feit dat je met capsules minder BCAA 's per dosering binnen krijgt. :(

Carmen

Ik denk dat iets in jou gelijk heeft :p. Caseine zal altijd een dikkere structuur hebben dan een Whey shake en dus anders smaken, dit is ongeacht welk merk je hebt. Smaken zijn natuurlijk erg verschillend, echter naar mijn mening is de chocolade smaak van de caseine Cptimum Nutrition ook helemaal the bomb;).

Wat betreft de BCAA's het is een feit dat je met capsules minder BCAA 's per dosering binnen krijgt. :(

Carmen

Welke caseine is eigenlijk dikker.. Jullie merk of die van optimim nutrition?

Carmen

Kan het kwaad om meerdere capsules te nemen :cool:?

Ik heb twee bestellingen gedaan (Ordernummer C2568815 en C2572524)
Zeer tevreden over de producten/prijzen van Body&Fit:) maar absoluut nog steeds niet over leveringstijd:(
Voor 22:00 besteld, morgen in huis, is in mijn geval steeds; over twee werkdagen in huis!

De eerste bestelling vrijdagmorgen per internetbankieren betaald, de tweede gisteren voor 22:00 besteld.
Kreeg vanmorgen een email (met de standaard tekst: voor 22:00 besteld, morgen in huis!) waarop aangegeven staat dat dat de bestelling is verzonden maar volgens postnl is de status: Zending wordt voorbereid door de verzender en is de bezorgdatum: ma 3 nov 2014
En van bestelling C2568815 heb ik nog helemaal niets vernomen.
Bestelling van 21 oktober was (foutje postnl?) ook later dan afgesproken geleverd:(
Zou vervelend zijn als nu vandaag geen enkele bestelling wordt geleverd!
Zou dit nagekeken kunnen worden?

Is het mogelijk om de Taurine Capsules en Caffeine Capsules open te maken en oplossen in water om zo samen met andere supplementen te drinken als pre-workout? Ik slik namelijk niet graag capsules :p

Kan het kwaad om meerdere capsules te nemen :cool:?

Het kan geen kwaad om meerdere capsules te nemen. Echter bestaat een dosering vaak al uit veel capsules. Door meer capsules te nemen zal je ook snel door je voorraad heen zijn.:( Daarnaast word poeder sneller opgenomen door het lichaam. Dus dat zijn zeker een aantal overwegingen die je moet maken. Wellicht is een ander smaak of merk een betere optie.

Carmen

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Ik heb twee bestellingen gedaan (Ordernummer C2568815 en C2572524)
Zeer tevreden over de producten/prijzen van Body&Fit:) maar absoluut nog steeds niet over leveringstijd:(
Voor 22:00 besteld, morgen in huis, is in mijn geval steeds; over twee werkdagen in huis!

De eerste bestelling vrijdagmorgen per internetbankieren betaald, de tweede gisteren voor 22:00 besteld.
Kreeg vanmorgen een email (met de standaard tekst: voor 22:00 besteld, morgen in huis!) waarop aangegeven staat dat dat de bestelling is verzonden maar volgens postnl is de status: Zending wordt voorbereid door de verzender en is de bezorgdatum: ma 3 nov 2014
En van bestelling C2568815 heb ik nog helemaal niets vernomen.
Bestelling van 21 oktober was (foutje postnl?) ook later dan afgesproken geleverd:(
Zou vervelend zijn als nu vandaag geen enkele bestelling wordt geleverd!
Zou dit nagekeken kunnen worden?

Ik heb je bestellingen nagekeken en zie dat je 1 bestelling hebt betaald met een vooruitbetaling. Omdat dit een overschrijving van bank naar bank is, neemt dit enkele dagen in beslag.:( Hierdoor word deze bestelling inderdaad later geleverd. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, zal je bestelling worden verstuurd en ontvang je ook een mail met je track en trace nummer. Je andere bestelling is gister na 22.00 bij ons binnen gekomen:(, deze is vandaag voor je verwerkt en word dinsdag bij je bezorgd. Helaas kan ik niet voor je achterhalen waarom je vorige bestelling is vertraagd. Echter begrijp ik dat je teleurgesteld bent dat je de producten niet eerder in ontvangst kunt nemen. Om deze teleurstelling een beetje weg te nemen heb ik wat extra aan je bestelling toegevoegd. ;)

Carmen

Net 2 bestellingen gedaan C2573986 en C2574054. Zal dit morgen (zondag) geleverd worden in Belgie? Of zal ik moeten wachten tot maandag? Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven