XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan geen kwaad om meerdere capsules te nemen. Echter bestaat een dosering vaak al uit veel capsules. Door meer capsules te nemen zal je ook snel door je voorraad heen zijn.:( Daarnaast word poeder sneller opgenomen door het lichaam. Dus dat zijn zeker een aantal overwegingen die je moet maken. Wellicht is een ander smaak of merk een betere optie.

Carmen

Ik wil je niet blijven bestoken met vragen hoor, maar enige aanraders voor BCAA die te drinken zijn :o?
ON Chocolade heb je me overtuigd! Morgen bestelling plaatsen x)

Is het mogelijk om de Taurine Capsules en Caffeine Capsules open te maken en oplossen in water om zo samen met andere supplementen te drinken als pre-workout? Ik slik namelijk niet graag capsules :p

De poeder zit in capsules om je maag te beschermen. Vaak is het wel mogelijk de capsules open te maken en de poeder te mengen met water of je shake. Mocht je hier toch maagklachten van krijgen moet je het product uiteraard niet meer zonder capsule innemen. :)

Carmen

Net 2 bestellingen gedaan C2573986 en C2574054. Zal dit morgen (zondag) geleverd worden in Belgie? Of zal ik moeten wachten tot maandag? Grtz

Op zondag en maandag word er helaas niet bezorgd in België:(. Je kan de bestellingen dinsdag verwachten. :cool:

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Ik wil je niet blijven bestoken met vragen hoor, maar enige aanraders voor BCAA die te drinken zijn :o?
ON Chocolade heb je me overtuigd! Morgen bestelling plaatsen x)

Daar ga je geen spijt van krijgen.:cool: Zoals ik al zij smaak blijft erg persoonlijk, echter is onderstaand product een echte aanraders en nog in de aanbieding ook ;)

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/dedicated-nutrition/bcaa-sensation/?sqr=bcaa sensati&

Carmen

Ik heb je bestellingen nagekeken en zie dat je 1 bestelling hebt betaald met een vooruitbetaling. Omdat dit een overschrijving van bank naar bank is, neemt dit enkele dagen in beslag.:( Hierdoor word deze bestelling inderdaad later geleverd. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, zal je bestelling worden verstuurd en ontvang je ook een mail met je track en trace nummer. Je andere bestelling is gister na 22.00 bij ons binnen gekomen:(, deze is vandaag voor je verwerkt en word dinsdag bij je bezorgd. Helaas kan ik niet voor je achterhalen waarom je vorige bestelling is vertraagd. Echter begrijp ik dat je teleurgesteld bent dat je de producten niet eerder in ontvangst kunt nemen. Om deze teleurstelling een beetje weg te nemen heb ik wat extra aan je bestelling toegevoegd. ;)

Carmen

Ok dank voor de snelle reactie en uitleg. :)
Overschrijving naar andere bank vindt inderdaad niet onmiddelijk plaats. Dat is iets om rekening mee te houden.
Van de andere bestelling kreeg ik toch echt een (geautomatiseerde) bevestiging nog voor 22:00 maar deze zal dan wel in een wachtrij zijn terechtgekomen of zoiiets.???
Ik moet dan ook zorgen dat ik wat meer tijd heb om de bestelling eerder op de dag te plaatsen zodat het niet laatste moment werk wordt.:D

Wanneer is trouwens de geplande winterbox weer daadwerkelijk te bestellen?

Ok dank voor de snelle reactie en uitleg. :)
Overschrijving naar andere bank vindt inderdaad niet onmiddelijk plaats. Dat is iets om rekening mee te houden.
Van de andere bestelling kreeg ik toch echt een (geautomatiseerde) bevestiging nog voor 22:00 maar deze zal dan wel in een wachtrij zijn terechtgekomen of zoiiets.???
Ik moet dan ook zorgen dat ik wat meer tijd heb om de bestelling eerder op de dag te plaatsen zodat het niet laatste moment werk wordt.:D

Wanneer is trouwens de geplande winterbox weer daadwerkelijk te bestellen?

Geen dank:). Dat is vreemd, wellicht inderdaad een vertraging in ons systeem :(. Misschien inderdaad wat eerder op de dag bestellen, zodat je zeker weet dat je de volgende dag van onze producten kan genieten;). De Winterbox verwacht ik 1 deze dagen online dus nog heel even geduld:)

-

Laatst bewerkt:
Zo weer een bestelling de deur uit C2574901.

Ik hoop dat die dedicated eiwitten een beetje te haggelen is?

Zouden jullie voor mij misschien een tester Pure rice powder bij kunnen doen??

Hebben er meer mensen last van dat de blauwe kleine shake baker kapot gaan tussen het draai gedeelte en de rest van de dop?
Zijn er nu 2 kapot en heb geen shake beker meer.
Kan dit komen door de vaatwasser?

Hebben er meer mensen last van dat de blauwe kleine shake baker kapot gaan tussen het draai gedeelte en de rest van de dop?

Gaat goed met je shakies, je kent je eigen krachten niet meer

Zo weer een bestelling de deur uit C2574901.

Ik hoop dat die dedicated eiwitten een beetje te haggelen is?

Zouden jullie voor mij misschien een tester Pure rice powder bij kunnen doen??
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en zorgen dat je hem snel ontvangt (maandag of dinsdag, check voor de zekerheid je T&T ff). Ik heb er een kilo rice powder bijgestopt voor je. Je bestelt altijd voor flinke bedragen, dus die krijg je van ons :) Pure Rice Powder
We hebben de klacht nog niet eerder gehoord. De shakebekers van ons huismerk staan bekent als zeer solide en sterke bekers. Wellicht dat een blender een uitkomst biedt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Referentie van de bestelling : c3477aa9040d55e6a1d9

Zo dat is weer een grote! :D

Net weer een bestelling gedaan. Uw ordernummer is: C2575588

Misschien kan je er wat leuks van maken :p

Referentie van de bestelling : c3477aa9040d55e6a1d9

Zo dat is weer een grote! :D
Bedankt voor je bestelling. Daarmee gaan we netjes aan de slag, morgen in huis :thumbs:
Net weer een bestelling gedaan. Uw ordernummer is: C2575588

Misschien kan je er wat leuks van maken :p
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's zijn hem al aan het verzamelen, je kan er dus morgen op rekenen:cool:

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Nieuwe weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Bezorgt PostNL nu wel of niet op maandag? Ik dacht altijd van niet maar m'n T&T geeft 't toch echt aan.

Graag gedaan :)
Bezorgt PostNL nu wel of niet op maandag? Ik dacht altijd van niet maar m'n T&T geeft 't toch echt aan.
PostNL bezorgd wel op maandag. Niet in België, wel in Nederland :) PostNL komt vandaag rond 18.00u alle pakketten ophalen die verwerkt zijn. Dus als je 17.55 besteld, heb je hem dinsdag in huis. We maken daarom geen claim "in het weekend voor.. maandag in huis". We verwerken in het weekend zoveel mogelijk pakketten en in principe lukken alle order voor 15.00u altijd wel om maandag te leveren :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

GRATIS VITAMINES!

Whey Perfection

Smart Protein

Beste b&f, ik heb een tijdje geleden (ongeveer een maand) een 900 gram pot nitro tech van muscle tech besteld. Was afgesprijsd van ik meen 39,90 naar 19,90. Deze beviel heel erg en heb daarom een paar dagen later nog een pot besteld. Jammer genoeg werd het een week later nog meer afgeprijsd, van 39,90 naar 19,90 naar 15 euro. Toen stond er ineens bij dat de THT 11-2014 was. Dit stond er nog niet toen ik hem kocht, ik krijg de potten niet op tijd op (kan wel maar past niet in mijn budget). Hebben jullie hier een oplossing voor?

Groet, Jim.

Wel bestellingen gehad die nooit op maandag kwamen terwijl op zaterdag besteld. Maar afgelopen maandag toch een pakketje binnen gekregen, misschien wat veranderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven