Beste b&f, ik heb een tijdje geleden (ongeveer een maand) een 900 gram pot nitro tech van muscle tech besteld. Was afgesprijsd van ik meen 39,90 naar 19,90. Deze beviel heel erg en heb daarom een paar dagen later nog een pot besteld. Jammer genoeg werd het een week later nog meer afgeprijsd, van 39,90 naar 19,90 naar 15 euro. Toen stond er ineens bij dat de THT 11-2014 was. Dit stond er nog niet toen ik hem kocht, ik krijg de potten niet op tijd op (kan wel maar past niet in mijn budget). Hebben jullie hier een oplossing voor?
Groet, Jim.
Past weggooien wel in je budget? Lijkt me dat je ze beter op kan maken dan weggooien :')
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------
Wel bestellingen gehad die nooit op maandag kwamen terwijl op zaterdag besteld. Maar afgelopen maandag toch een pakketje binnen gekregen, misschien wat veranderd?
Ik denk het idd, bij mijn weten bezorgde PostNL echt al tijden niet op maandag meer, daarom dat ik zo raar stond te kijken toen ik m'n track en trace bekeek.

De producten zijn in principe deze maand nog goed en doorgaans ook prima te gebruiken in december. Dat kan natuurlijk. Als je dat liever niet wilt, mag je de onaangebroken verpakkingen ook kosteloos retour sturen. In dat geval kun je me een PM met jouw ordernummer sturen, dan pakken we dat direct op voor je 
Wanneer je in Nederland woont kun je doorgaans wanneer je in het weekend besteld, maandag op jouw pakket rekenen. België is altijd dinsdag. Het komt natuurlijk wel eens voor dat er een missortering is of het pakket in de verkeerderoute, daarom is het altijd verstandig de T&T goed te checken op de verwachtte leverdag
Heb je al eens naar 

We begrijpen dat je graag eerst een aantal smaken wil testen, maar er komen geen variety packs van de Isolaat Perfection.