XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een leuke bestelling gedaan ;) C2579651

zojuist weer een bestelling geplaatst, iets extra's is altijd zeer welkom! :)

Uw ordernummer is: C2580282

Hoe groot vallen die handschoenen?
Heb als ik als man 1,88 kleine of grote nodig? :)

zojuist weer een bestelling geplaatst, iets extra's is altijd zeer welkom! :)

Uw ordernummer is: C2580282

Bedankt voor je bestelling, morgen in huis :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Hoe groot vallen die handschoenen?
Heb als ik als man 1,88 kleine of grote nodig? :)

Onze Fitness Handschoenen zijn er in de maten s/m en l/xl en mannen adviseer ik doorgaans maat l/xl ;)

Bart

1e keer whey gekocht, hoop dat het me bevalt ! Hoop dat je er wat moois van kunt maken :)

C2580462

C2580499

1e keer whey gekocht, hoop dat het me bevalt ! Hoop dat je er wat moois van kunt maken :)

C2580462
Bedankt voor je bestelling. Whey gaat je zeker bevallen. Whey is een goede toevoeging voor elke sporter. Extra eiwitten zorgen voor optimaal herstel en dus onmisbaar voor velen. Morgen in huis :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag, morgen in huis :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Nieuwe weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Vandaag PostNL gezien bij ons in Belgie maar ie had een bol.com pakje bij :D! FML :D

Komt er binnenkort weer een pot met 360 caps beschikbaar van marinol omega 3? Of die van 180 want nu is er alleen maar 30 en 60 caps dat is zo op :P

Mvg

Stefanw

Is het ook mogelijk die handschoenen als sample te krijgen ipv de rest?

wanneer komt de isolaat perfection weer in de 26 shakes variant smaak chocolade????

Komt er binnenkort weer een pot met 360 caps beschikbaar van marinol omega 3? Of die van 180 want nu is er alleen maar 30 en 60 caps dat is zo op :P

Mvg

Stefanw
Nee, de Marinol Omega-3 in 180 of 360 capsules gaat zeker nog 2-3 maand duren voordat deze weer voorradig zijn:rolleyes:
Is het ook mogelijk die handschoenen als sample te krijgen ipv de rest?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. De cadeau's zijn een extra service bovenop de snelle levering, scherpe prijzen en aanbiedingen. Helaas is het niet mogelijk daarbovenop andere cadeau's te kiezen :)
wanneer komt de isolaat perfection weer in de 26 shakes variant smaak chocolade????
De 750 gram verpakkingen van de Isolaat Perfection komen deze week niet. Ik durf ook geen exacte datum te roepen op dit moment. Ik zal het morgen voor je navragen, dan laat ik het middels een privébericht weten :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

GRATIS VITAMINES!

Whey Perfection

Smart Protein

Weer een bestelling gedaan, kijken of de watermeloen smaak te teren is :D
C2581861

Weer een bestelling gedaan, kijken of de watermeloen smaak te teren is :D
C2581861
Bedankt voor je bestelling. Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar Muscle Protect vind ik persoonlijke elke smaak erg lekker van:eek:
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, ik wacht nog steeds met het plaatsen van m'n bestelling..hopelijk kunnen jullie aangeven wanneer het exact komt. Dank!
Snap ik, ik ga er morgen achteraan voor je! Dan laat ik het hier direct weten.:)

Ralf

Enige tips over hoe ik Citrulline Malaat, Agmatine en Beta alanine kan stacken qua doseringen?

Even gebruik maken van jullie laagste prijs garantie:

Iron Dream van Arnold is 31,90 bij bodylab ;)
Aangepast :)
Enige tips over hoe ik Citrulline Malaat, Agmatine en Beta alanine kan stacken qua doseringen?
Het is net wat voor jou werkt, maar Citrulline 3gr per dag of 6-8gr direct voor de workout. Agmatine is 500-750mg per keer en de standaard aanbevolen dosering voor Beta-Alanine is 3-5 gram per dag :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

GRATIS VITAMINES!

Whey Perfection

Smart Protein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven