XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je eens kijken wanneer mijn bestelling verzonden wordt? Ik heb vrijdag betaald en nog steeds niets ontvangen...
C2236513

thx

Kan je eens kijken wanneer mijn bestelling verzonden wordt? Ik heb vrijdag betaald en nog steeds niets ontvangen...
C2236513

thx

Volgens Track&Trace is je pakketje zaterdagochtend afgeleverd op het bestemmingsadres ;) Daarnaast is een handtekening gezet voor ontvangst.

Bart

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Volgens Track&Trace is je pakketje zaterdagochtend afgeleverd op het bestemmingsadres ;) Daarnaast is een handtekening gezet voor ontvangst.

Bart

[/B]

Ik heb me vergist van referentienummer, dit is nl het nummer van een oude bestelling (die ik al ontvangen heb idd).
Het referentienummer dat ik bedoel, is: C2551832

thx

Ik heb me vergist van referentienummer, dit is nl het nummer van een oude bestelling (die ik al ontvangen heb idd).
Het referentienummer dat ik bedoel, is: C2551832

thx

Geen probleem! :p
We wachten op de betalingsbevestiging. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren. Wanneer de betaling is afgerond wordt het pakketje opgestuurd :) Je zult je pakketje dus 1 van de komende dagen ontvangen :)
Bedankt voor je bestelling en enjoy :cool:

Bart

Vier dagen na het plaatsen van een review nog geen kortingcode gehad.
Kunnen jullie er ééntje per PM geven. Ik had hierover al contact via mail (had ook andere vraag).
Moest het laten weten als ik hem nog niet had voor ik ging bestellen.

Vier dagen na het plaatsen van een review nog geen kortingcode gehad.
Kunnen jullie er ééntje per PM geven. Ik had hierover al contact via mail (had ook andere vraag).
Moest het laten weten als ik hem nog niet had voor ik ging bestellen.

Done! PM is verstuurd, laat die bestelling maar komen :)

Bart

Bedankt voor je bestelling. Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar Muscle Protect vind ik persoonlijke elke smaak erg lekker van:eek:

Snap ik, ik ga er morgen achteraan voor je! Dan laat ik het hier direct weten.:)

Ralf

Zou vandaag bezorgd worden tussen 11:30 en 15:00 als ik mij goed herinner. Kijk vanochtend nog een keer, ineens woensdag. Weten jullie wat er aan de hand is? :D

Thanks voor de prijs B&F!:D
ben er erg blij mee
5ocsqe.jpg

http://www.npo.nl/kassa-groen/03-11-2014/VARA_101370506

Vanaf 7:35 een reportage over kokosolie. Schijnt helemaal niet zo gezond te zijn. Hoe denken jullie hier over?
Over kokosolie heb je altijd voor en tegenstanders en natuurlijk ook mensen die het niet gezond vinden. Zo is er de meeste levensmiddelen kritiek te vinden. De Kokosolie wordt veel verkocht en aanbevolen, dus begrijp de discussie. Ik heb deze uitzending niet gezien en kan er nu ook niet over oordelen. We komen hierop terug.:)

Terug op voorraad: Kokos Chips!
- Werkelijk verslavend zo lekker!
- Heerlijk crispy
- Puur natuur Kokos chips!
- Pure kokos met kokosbloesemsuiker
- Sweet mascobado smaak
- Vrij van smaakstoffen
- Vrij van conserveringsmiddelen

enig idee wanneer de Redline White heat weer voorraadig is?

Al iets meer bekend over die winterbox?

C2585007

Beste,

Net een nieuwe bestelling geplaatst, is er een extratje mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven