Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je eens kijken wanneer mijn bestelling verzonden wordt? Ik heb vrijdag betaald en nog steeds niets ontvangen...
C2236513
thx
Daarnaast is een handtekening gezet voor ontvangst.Volgens Track&Trace is je pakketje zaterdagochtend afgeleverd op het bestemmingsadresDaarnaast is een handtekening gezet voor ontvangst.
Bart
[/B]
Ik heb me vergist van referentienummer, dit is nl het nummer van een oude bestelling (die ik al ontvangen heb idd).
Het referentienummer dat ik bedoel, is: C2551832
thx
Je zult je pakketje dus 1 van de komende dagen ontvangen 

Vier dagen na het plaatsen van een review nog geen kortingcode gehad.
Kunnen jullie er ééntje per PM geven. Ik had hierover al contact via mail (had ook andere vraag).
Moest het laten weten als ik hem nog niet had voor ik ging bestellen.

Bedankt voor je bestelling. Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar Muscle Protect vind ik persoonlijke elke smaak erg lekker van
Snap ik, ik ga er morgen achteraan voor je! Dan laat ik het hier direct weten.
Ralf

Zou vandaag bezorgd worden tussen 11:30 en 15:00 als ik mij goed herinner. Kijk vanochtend nog een keer, ineens woensdag. Weten jullie wat er aan de hand is?![]()

Cool he! Graag gedaan

Over kokosolie heb je altijd voor en tegenstanders en natuurlijk ook mensen die het niet gezond vinden. Zo is er de meeste levensmiddelen kritiek te vinden. De Kokosolie wordt veel verkocht en aanbevolen, dus begrijp de discussie. Ik heb deze uitzending niet gezien en kan er nu ook niet over oordelen. We komen hierop terug.http://www.npo.nl/kassa-groen/03-11-2014/VARA_101370506
Vanaf 7:35 een reportage over kokosolie. Schijnt helemaal niet zo gezond te zijn. Hoe denken jullie hier over?

enig idee wanneer de Redline White heat weer voorraadig is?
over ongeveer 3 weken weer! 
Ja zeker, de Winterbox staat online

http://www.npo.nl/kassa-groen/03-11-2014/VARA_101370506
Vanaf 7:35 een reportage over kokosolie. Schijnt helemaal niet zo gezond te zijn. Hoe denken jullie hier over?