Net weer wat besteld

Dit keer de creamy coconut milkshake smaak van Whey Perfection en EFX Kre-alkalyn.
Whey Perfection Berry blast gebruik ik nu ongeveer 4 weekjes en is bijna op, vandaar. De smaak is, in tegenstelling tot wat ik hier eerst poste, inderdaad lekker gebleven!

Ben het zelf steeds lekkerder gaan vinden, verder doet het gewoon wat een whey supp moet doen, niks op aan te merken dus, prima spul!
TMS gebruik ik nu ongeveer 3 weekjes en ga ik nog mee door tot de pot op is. Vond ik het begin echt smerig en moest moeite doen om het naar binnen te werken

gelukkig begon ik het langzamerhand wel lekkerder te vinden. Nu is die dan ook wel goed te doen, nog niet altijd even lekker, maar goed. De resultaten zijn natuurlijk belangrijker, en die waren ook goed gelukkig, dus dat maakt het dan wel weer goed. Ben er dan ook wel tevreden over en kan het zeker aan raden.
Ik moet echter wel zeggen dat ik voor TMS, EFX Kre-alkalyn al als creatine supp heb gebruikt en ik niet veel verschil merk. Nu weet ik wel dat TMS completer is en niet alleen creatine is, maar ok. Misschien dat ik het me niet goed herinner of me niet goed bewust ben op het moment van de extraatjes die TMS bied. Vandaar dat ik nu in plaats van TMS weer Kre-alkalyn ga proberen en kijken of dat zo is

. Vind capsules ook iets fijner om in te nemen voor een creatine supp. 2 shakes redelijk snel achter elkaar voor en na de training vind ik wat minder, heel wat spul in een keer in je maag
In iedergeval, Body en Fitshop heeft weer een vaste klant erbij voor een aantal jaartjes