Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit product gebruik ik Total Muscle Solution en dit kwam ik tegen: PURE MUSCLE BCAA'S
mijn vraag is eigenlijk - heeft het zin om tijdens de training extra bccaa's te pakken - alleen al omdat ze al in product 1 zitten - nu drink ik gewoon water en ik vroeg me af of het een toegevoegde waarde heeft ?

Bij een wat meer zware en/of langdurige training zou de meerwaarde van het extra toevoegen van bcaa kunnen zitten in het voorkomen van spierafbraak.

Gisteravond na 5'en besteld en nu al binnen, top!
Perfection Sinaasappel.:zuip:
B&F, kan je me iets vertellen over de Pre-work out pill, Black cats werkt bij mij wel maar is uiteindelijk toch weer een duur geintje elke keer.:p

Bedankt over jullie nuttige reacties over mijn supplementatie, B&F en StevenG. :thumbup: ;)

Gisteravond na 5'en besteld en nu al binnen, top!
Perfection Sinaasappel.:zuip:
B&F, kan je me iets vertellen over de Pre-work out pill, Black cats werkt bij mij wel maar is uiteindelijk toch weer een duur geintje elke keer.:p

Elke bestelling tot 18:00 uur heb je de volgende dag in huis!:)

De Power Pill is vergelijkbaar dus zeker het proberen waard

mijn pakketje whey is deze week ook aangekomen,
smaakt heerlijk

thx voor de info

B&F, allereerst mijn complimenten over jullie shop!
Jullie hebben een uitgebreid assortiment, alleen mis ik nog iets. De whey bestel ik altijd bij jullie vanwege, de goede kwaliteit/prijs verhouding en prima service. Een eigen merk eiwitrepen zou ik wel kunnen waarderen. Andere repen zijn namelijk altijd aan de prijzige kant en zelfgemaakte hebben naar mijn ervaring een beperkte houdbaarheidsdatum.
Zijn jullie ooit nog van plan eigen merk eiwitrepen oid toe te voegen aan jullie assortiment?

ik heb nu een paar keer besteld maar een kleine stomme vraag ....kan ik ergens aangeven dat ik geen shakebeker(samples zijn altijd wel goed) hoef te hebben want ik heb nu een kleine voorraad hier al staan dusssssss. verder geen opmerkingen dus al bij al tevreden .

Ik ben zo benieuwd naar de vernieuwd Whey Isolaat van B&F, en zeker in die lekkere smaken.
Eerste week augustus, dat klikt op MORGEN:D:D

Mijn bestelling staat klaar in de startblokken

ik heb nu een paar keer besteld maar een kleine stomme vraag ....kan ik ergens aangeven dat ik geen shakebeker(samples zijn altijd wel goed) hoef te hebben want ik heb nu een kleine voorraad hier al staan dusssssss. verder geen opmerkingen dus al bij al tevreden .

Stuur maar door :p

Edit :

Hoelang loopt de aanbieding van Result! nog ?

Laatst bewerkt:
B&F, allereerst mijn complimenten over jullie shop!
Jullie hebben een uitgebreid assortiment, alleen mis ik nog iets. De whey bestel ik altijd bij jullie vanwege, de goede kwaliteit/prijs verhouding en prima service. Een eigen merk eiwitrepen zou ik wel kunnen waarderen. Andere repen zijn namelijk altijd aan de prijzige kant en zelfgemaakte hebben naar mijn ervaring een beperkte houdbaarheidsdatum.
Zijn jullie ooit nog van plan eigen merk eiwitrepen oid toe te voegen aan jullie assortiment?

We hebben hier al wel naar gekeken. We krijgen nog een aantal nieuwe producten en het zal best kunnen dat daar achteraan ook repen komen. Hou er wel even rekening mee dat dit wel eind van het jaar kan worden. :cool:

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Dank je:) Je kunt e.a. altijd aangeven bij "opmerkingen" (kom je tegen tijdens het bestelproces). Dan komt het wel goed:)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Ik ben zo benieuwd naar de vernieuwd Whey Isolaat van B&F, en zeker in die lekkere smaken.
Eerste week augustus, dat klikt op MORGEN:D:D

Mijn bestelling staat klaar in de startblokken

:thumbs: we laten het direct weten. Hier op het forum, op onze frontpage en via email. (weet de exacte dag nog niet)

100% Whey Isolaat - 100%:zuip:

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Stuur maar door :p

Edit :

Hoelang loopt de aanbieding van Result! nog ?

Result! is heel populair momenteel:) Wijzigingen aanbrengen in de aanbieding is het laatste wat we willen gezien de vraag naar Result!:D

is goed doet ik ...

Net weer wat besteld :)
Dit keer de creamy coconut milkshake smaak van Whey Perfection en EFX Kre-alkalyn.

Whey Perfection Berry blast gebruik ik nu ongeveer 4 weekjes en is bijna op, vandaar. De smaak is, in tegenstelling tot wat ik hier eerst poste, inderdaad lekker gebleven! :D Ben het zelf steeds lekkerder gaan vinden, verder doet het gewoon wat een whey supp moet doen, niks op aan te merken dus, prima spul! :thumbs:

TMS gebruik ik nu ongeveer 3 weekjes en ga ik nog mee door tot de pot op is. Vond ik het begin echt smerig en moest moeite doen om het naar binnen te werken :( gelukkig begon ik het langzamerhand wel lekkerder te vinden. Nu is die dan ook wel goed te doen, nog niet altijd even lekker, maar goed. De resultaten zijn natuurlijk belangrijker, en die waren ook goed gelukkig, dus dat maakt het dan wel weer goed. Ben er dan ook wel tevreden over en kan het zeker aan raden.

Ik moet echter wel zeggen dat ik voor TMS, EFX Kre-alkalyn al als creatine supp heb gebruikt en ik niet veel verschil merk. Nu weet ik wel dat TMS completer is en niet alleen creatine is, maar ok. Misschien dat ik het me niet goed herinner of me niet goed bewust ben op het moment van de extraatjes die TMS bied. Vandaar dat ik nu in plaats van TMS weer Kre-alkalyn ga proberen en kijken of dat zo is :). Vind capsules ook iets fijner om in te nemen voor een creatine supp. 2 shakes redelijk snel achter elkaar voor en na de training vind ik wat minder, heel wat spul in een keer in je maag :D

In iedergeval, Body en Fitshop heeft weer een vaste klant erbij voor een aantal jaartjes :P

no prob man! bedankjes als deze motiveren me om mensen proberen te helpen en zelf bij te blijven leren omtrent supplementen,voeding, .... :cool:

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Net weer wat besteld :)
Dit keer de creamy coconut milkshake smaak van Whey Perfection en EFX Kre-alkalyn.

Whey Perfection Berry blast gebruik ik nu ongeveer 4 weekjes en is bijna op, vandaar. De smaak is, in tegenstelling tot wat ik hier eerst poste, inderdaad lekker gebleven! :D Ben het zelf steeds lekkerder gaan vinden, verder doet het gewoon wat een whey supp moet doen, niks op aan te merken dus, prima spul! :thumbs:

TMS gebruik ik nu ongeveer 3 weekjes en ga ik nog mee door tot de pot op is. Vond ik het begin echt smerig en moest moeite doen om het naar binnen te werken :( gelukkig begon ik het langzamerhand wel lekkerder te vinden. Nu is die dan ook wel goed te doen, nog niet altijd even lekker, maar goed. De resultaten zijn natuurlijk belangrijker, en die waren ook goed gelukkig, dus dat maakt het dan wel weer goed. Ben er dan ook wel tevreden over en kan het zeker aan raden.

Ik moet echter wel zeggen dat ik voor TMS, EFX Kre-alkalyn al als creatine supp heb gebruikt en ik niet veel verschil merk. Nu weet ik wel dat TMS completer is en niet alleen creatine is, maar ok. Misschien dat ik het me niet goed herinner of me niet goed bewust ben op het moment van de extraatjes die TMS bied. Vandaar dat ik nu in plaats van TMS weer Kre-alkalyn ga proberen en kijken of dat zo is :). Vind capsules ook iets fijner om in te nemen voor een creatine supp. 2 shakes redelijk snel achter elkaar voor en na de training vind ik wat minder, heel wat spul in een keer in je maag :D

In iedergeval, Body en Fitshop heeft weer een vaste klant erbij voor een aantal jaartjes :P

:thumbs: Dank je! Ben ook wel benieuwd naar je bevindingen dan. Alleen al de Creatine in de TMS moet net zo sterk werken als de Kre-Alkalyn. Daar komen alle andere ingredienten dan nog bovenop:D dat verschil moet echt groooot zijn:cool:

miscellar caseine of whey isolate

dag allemaal,

Zou er iemand mij verderkunnen helpen met deze vragen:
waarom miscellar caseine en waarom whey isolate.???

en wanneer het ene en wanneer het andere innemen?

Dank U

Tj1986

Caseine : s'nachts (trage opname)
Isolaat : 1,5 uurtje voor training (snelle opname)

Ik zou eerst een goed voedingsschema opstellen alvorens met supplementen te beginnen ...

dag allemaal,

Zou er iemand mij verderkunnen helpen met deze vragen:
waarom miscellar caseine en waarom whey isolate.???

en wanneer het ene en wanneer het andere innemen?

Dank U

Tj1986

eerst beginnen met de waarom
micellar caseine: je kent eiwitten he? je hebt trage, normale en snelle eiwitten.. het is belangrijk dat je lichaam altijd eiwitten ter beschikking heeft zodat je spieren altijd voedingsstoffen hebben.. overdag is dat makkelijk, je eet 5-7x per dag waar altijd wel eiwitten bij zitten of je pakt een shake whey perfection ofzo tussendoor.. maar s'nachts is een heel ander verhaal.. sommige pro bb'rs staan zelfs s'nachts op (genne zever) om nog een maaltijd te nuttigen zodat hun spieren zeker niets te kort komen.. de meeste hier gaan hun nachtrust niet laten maar pakken wel kwark of micellar casein omdat deze eiwitten de eigenschap hebben dat ze traag zijn, gedurende 7u (dit getal is bekritiseerbaar) heb je afgifte van aminozuren en zo zijn je spieren gedurende de hele nacht 'safe'

isolaat: (ga ff een oudere post van mij hier plakken)

de verschillende soorten (uitz casein)
Whey protein concentrate is derived from sweet cheese whey using an ultra- filtration process in which fat, lactose, and other materials are largely removed from the product. Whey protein concentrate contains about 80% pure whey protein. Whey proteins have a fast digestion rate. Whey proteins are absorbed by the body within approx 2 hours. It is great for post workout shakes as well as anytime you need a quick burst of amino acids.

Protein isolate is derived from a protein concentrate using a cold-filtration, a microfiltration, or an ion-exchange process in which the fat, lactose, and other materials are nearly completely removed. An isolate contains over 90% pure protein and very little (if any) fat and lactose.

Hydrolyzed protein is enzymatically treated to form a hydrolysate. This results in short chain peptides and amino acids, thereby drastically increasing the absorption rate

bron

=> voordelen: bestaat uit 90% pure proteine, goed voor mensen die lactose intollerant zijn, weinig vet (goed voor mensen die in de cut zitten), goed tegen mensen die last hebben van acne, minder kans op (stinkende) farte

inname:
micellar casein: s'avond voor het slapen gaan of overdag wnr je bvb een tijd niet zal kunnen eten ofzo door omstandigheden
isolaat: verdeeld over de dag of post/pre wo vergelijk het met wnr je een andere wheyshake zou drinken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven